Ihan itse tämän kirjoitin. Mitä tykkäätte? Onko lapsellisen pliisu ?
Toivon sinun syksyysi:
Suuria perunoita,
makeita omenoita.
Mukavia syystöitä,
kuulaita kuutamoöitä.
Ruskaa auringon kultaamaa,
kirpeiden syysaamujen tunnelmaa.
Voimia keskelle pimeyttä,
kun myrsky ulvoo ja kaataa vettä.
Runoa pukkaa :)
26
1534
Vastaukset
- Mysteriet
Kiitos!
Samaa toivon Sinunkin syksyysi... ;D - niisku-myy46
Ette kyllä ikinä arvaa, kuka tämän kirjoitti :D
Kiitos :D *punastuu*- Mysteriet
Sinustahan kuoriutuu uusia puolia - kuin sipulista ;D
Perskuta - melkein kunniakirjan paikka taas... ;D - niisku-myy46
Mysteriet kirjoitti:
Sinustahan kuoriutuu uusia puolia - kuin sipulista ;D
Perskuta - melkein kunniakirjan paikka taas... ;DIhan oikeesti. Minä tämän väsäsin ja ihan yhdellä istumalla :D Pistin vain mielikuvittelun liikkeelle ja se oli siinä.
Mutta tämä nyt on näitä... harrastajan tekstejä... ÄH, Öh, mutta kiitos nyt kuitenkin, ÖH.
*punastuu taas* - Mysteriet
niisku-myy46 kirjoitti:
Ihan oikeesti. Minä tämän väsäsin ja ihan yhdellä istumalla :D Pistin vain mielikuvittelun liikkeelle ja se oli siinä.
Mutta tämä nyt on näitä... harrastajan tekstejä... ÄH, Öh, mutta kiitos nyt kuitenkin, ÖH.
*punastuu taas*Kirjoitin tälläisen - kun oli ikävä erästä, yhtä... ;D
Maailmani kirjoitan
sana sanalta
ta-vu ta-vul-ta
kirjoitan
Sinut sinne
k i r j a i n k i r j a i m e l t a
DNA-koodiasi
kopioin
...kun kerran Sinäkin uskalsit ;D - niisku-myy46
Mysteriet kirjoitti:
Kirjoitin tälläisen - kun oli ikävä erästä, yhtä... ;D
Maailmani kirjoitan
sana sanalta
ta-vu ta-vul-ta
kirjoitan
Sinut sinne
k i r j a i n k i r j a i m e l t a
DNA-koodiasi
kopioin
...kun kerran Sinäkin uskalsit ;DSiis, glumps... SULLA ON TAITO HANSKASSA. Olen sanaton. Positiiviset adjektiivit ei riitä :D
- Mysteriet
niisku-myy46 kirjoitti:
Siis, glumps... SULLA ON TAITO HANSKASSA. Olen sanaton. Positiiviset adjektiivit ei riitä :D
Olet kiltti ;D
runo - positiivinen, vaikka ihan vielä en oikeastaan syksyä odotakaan kun kesälomakin vasta ensi viikolla alkaa:) mutta perunat voisi ainakin olla jo isompia.
- jasso laamanen
Suoraan kysymykseen suora vastaus:
esikoululaiseltakin irtoaa parempaa värssyä.
pientä ajatuksen köyhyyttä aistittavissa, mutta kyllähän tuo varmasti ekaluokkalaisiin uppoaa!- niisku-myy46
Voi hitsi.. Anteeksi, kun menin töppäämään.
- niisku-myy46
lyötkö sinä itse Tabermanin "yks-nolla". Vai mahtaako teidän esikoululainen näyttää kyntensä :D
Pistäs jotain kehiin nyt :)
- niisku-myy46
Poista tämä minun tyhmä runo, mutta jätä tuo kaunis.
Kiitos!- (.)Y(.)
Vaan, kirjotahan lisää.. :))
- Mysteriet
Mitään ei poisteta!
Höh...
Tuo perhanan pahanilmanlintu (jasso laamanen) näytti olleen muuallakin palstalla irvimässä...
Tässäpä sille kieltä -plrlrlrlr :P - niisku-myy46
Mysteriet kirjoitti:
Mitään ei poisteta!
Höh...
Tuo perhanan pahanilmanlintu (jasso laamanen) näytti olleen muuallakin palstalla irvimässä...
Tässäpä sille kieltä -plrlrlrlr :PNo sitten. En luovuta. Ajattelin, että toiset vaan kohteliaisuuden vuoksi ette haukkuneet. En väittänytkään, että tässä ammattilaisia ollaan.
Kai tuolla Jassolla on jotenkin huono päivä, MUTTA SILTIKÄÄN EI SAA OLLA ILKEÄ! Eihän? - ...nng
niisku-myy46 kirjoitti:
No sitten. En luovuta. Ajattelin, että toiset vaan kohteliaisuuden vuoksi ette haukkuneet. En väittänytkään, että tässä ammattilaisia ollaan.
Kai tuolla Jassolla on jotenkin huono päivä, MUTTA SILTIKÄÄN EI SAA OLLA ILKEÄ! Eihän?Kipeää tehneet toiset kalikat
nilkassa pilkkalaulajan
Koston on elettävä
kenties loppuelämän
Jalustaa korottamaan
mielessään huteran
Missä ovatkaan hurraahuudot
missä parvi ajatusten samojen
Kohtaa pilkkaaja muurin
evästykset opastajien
Vaan kieltää mieli horjunut
kera rienauksen jatkuvan
Sinä siellä
sinä tuolla
te kaikkialla
alemmalla
Itsensä arvoonsa asettanut
sokeaksi kohtaan inhimillisyyden
Mykkä sanoille oikoville
kuuro ihmissuhteille aidoille
Suvaitsevaisuus on oppia
läpi elämän vaikean
---
Höyrypäitä riittää, koeta kestää. - MysNa
...nng kirjoitti:
Kipeää tehneet toiset kalikat
nilkassa pilkkalaulajan
Koston on elettävä
kenties loppuelämän
Jalustaa korottamaan
mielessään huteran
Missä ovatkaan hurraahuudot
missä parvi ajatusten samojen
Kohtaa pilkkaaja muurin
evästykset opastajien
Vaan kieltää mieli horjunut
kera rienauksen jatkuvan
Sinä siellä
sinä tuolla
te kaikkialla
alemmalla
Itsensä arvoonsa asettanut
sokeaksi kohtaan inhimillisyyden
Mykkä sanoille oikoville
kuuro ihmissuhteille aidoille
Suvaitsevaisuus on oppia
läpi elämän vaikean
---
Höyrypäitä riittää, koeta kestää.sanankäytön akrobaatti :) Tämä oli yksi parhaitasi!
Taidan leikata muistikirjaani - saanko?
Pahan palstapäivän varalle, talteen laittaisin... - ...nng
MysNa kirjoitti:
sanankäytön akrobaatti :) Tämä oli yksi parhaitasi!
Taidan leikata muistikirjaani - saanko?
Pahan palstapäivän varalle, talteen laittaisin...en nyt menisi kehumaan parhaikseni, joten ole
hyvä vaan.
- kikakakkonen
Runosi sopisi korttiharrastukseeni oitis, joten onko se vapaasti käytettävissä?
- niisku-myy46
kirjoitappa mulle. niisku-myy@suomi24.fi. Kiitos :)
joka kasvoi somasti loppuhuipennukseensa - mainio:)
- runotyttö vm 59
Mukavaa, että piditte!
Onhan mulla näitä pöytälaatikossa paljonkin, en vaan ole "uskaltanut" koskaan kenellekään näyttää. :) - niisku-myy46
runotyttö vm 59 kirjoitti:
Mukavaa, että piditte!
Onhan mulla näitä pöytälaatikossa paljonkin, en vaan ole "uskaltanut" koskaan kenellekään näyttää. :)Minä olen sitä mieltä, että jokainen, tosimielellä paperille kirjoitettu runo, ajatelma tms. on hyvä. Se on osa sinua itseäsi ja peilaa sinua :D
Tsemppiä!
Moiks
Annan olla tän runon poistopyynnöstäsi huolimatta palstalla,koska pidän runostasi :)
Jos kuitenkin haluat tän pois,vastaa nikilläsi tähän..niin kyllä lähtee.Kannustan silti jatkamaan pöytälaatikkoilua..tuonne voipi kirjoitella lisää kaikkea kivaa ja nättiä--> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=4500000000000409&subcat=1417- niisku-myy46
Sinäkin... Zamioni... Glumps. Eikä myö mittään sitä oteta poekkeen. Annetaan olla, uhallakkii :D
- Rekkaamaton rontti
niisku-myy46 kirjoitti:
Sinäkin... Zamioni... Glumps. Eikä myö mittään sitä oteta poekkeen. Annetaan olla, uhallakkii :D
Niin sitä pitää!!! :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796