hei.
tuli mieleeni tuossa että kun olen lähdössä jenkkeihin vähän kuluttamaan aikaani, niin pääseekö moniin paikkoihin esim yökerhoihin ja baareihin alle 21 vuotiaat? en aivan ehdi sitä täyttää ennen lähtöä ja harmittaa jos biletyksen joutuu jättää väliin..
amerikoissa bailaus
3
900
Vastaukset
- tss
...etkä niissäkään saa alkoholia.
Ovat hyvin tarkkoja papereista, muistelen, että parissakin osavaltiossa aikoinaan kantapaikoissani kysyttiin aina papereita, vaikka tunsivat hyvin kun asuin yli vuoden kummassakin paikassa.
Jopa lentokoneessa matkalla Yhdysvaltoihin(Yhdysvaltalainen yhtiö), minulta on kysytty ikää juomia tilatessa, tosin papereita ei tarvinnut ruveta kaivamaan esiin kun vakuutin olevani yli 21 v. - anniskelusta
Tulee niin kova sakko, etta siihen ei mikaan yritys rupea. Parhaassa tapauksessa koko ravintola suljetaan pitkaksi aikaa. Marketeissa, joista saa myos alkoholia on usein ovella lappu: WE CARD HARD. Minulta kysyttiin viimeksi papereita kun olin melkein 50v.! Olin onnellinen!
Baareihin paasee, mutta lyovat leiman kateen etta alkoholia et saa. Voi olla kokemus viettaa vahan aikaa selvin pain.- tako
bailaamiseeni harvemmin liittyy alkoholi. joten pääsen siis sisään paikkoihin ja saan juoda vain cocista koko illan? : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722