Laitoin ylelle s-postia kysyäkseni onko Paavosta ja RAilista tulossa dvd:tä, että olisi varmaan monia kiinnostuneita:) Vastaus oli, että joo tulevaisuudessa mahdollisesti, että on suunnitteilla, mutta ilon aihe tuli, kun kuulin että kotikadun ekasta tuotantokaudesta on tulossa dvd ihan tässä lähi aikoina:) Kotikatu on kyllä todella loistava sarja.
Kotikadusta dvd
7
1117
Vastaukset
- Hok
Niin on
- SOK
Koskahan tämä DVD tulee myyntiin ja löytyykö tästä DVD:stä tietoa mistään?
- aikuinen katsoja
SOK kirjoitti:
itse sain tiedon vain laitettuani kiitosta paavosta ja railista,kysyäkseni heiltä tuleeko paavosta ja railista dvd julkaisua, niin yleltä tuli ilmoitus siinä samassa kotikadusta:) en sitten tarkemmin kysellyt. Itse olin tyytyväinen tuohonkin tietoon:)
- kotikatufriikki
SOK kirjoitti:
... tulee varmaan ihan ekana ostettavaksi yle shoppiin... :)
http://www.yle.fi/yleshop/
- ..paitsi..
..että kotikatu o harvinaisen paska sarja ja sitä ei kukaan muu halua dvd:lle kuin te nörtit.
- JUMALAUTA
Täysin samaa mieltä. Kotikadun taso romahti, kun käsittämättömästi kaikki talon asukkaat muuttivat samaan aikaan Korkeavuorenkadulta KALLIOON!
- anna_elisa
JUMALAUTA kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Kotikadun taso romahti, kun käsittämättömästi kaikki talon asukkaat muuttivat samaan aikaan Korkeavuorenkadulta KALLIOON!
Kotikadun taso on laskenut huomattavasti.. vuosien ajan seurasin sarjaa kovasti,mutta nykyään on mennyt maku koko ohjelmaan. Varsinkin sen "muutto-touhun" takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764