Jyystäjä kysyy sefulta

Jyystäjä

Arvon Otavainen: Harvemmin kyselen minkään asian perään mutta nyt hämmästyttää, että miksi pienenpieni vastineeni "miesvihaa" käsittelevään aloitteeseen on poistettu? En muistaakseni käyttänyt edes rivoa kieltä ja muistin korostaa ystävällisyyttäni runsailla hymiöillä? Miksi näin?
Niistä muista poistoista en lähde edes kinaamaan, koska varmaan ihan syystä poistelit niitä. Olenko mielestäsi jotenkin huono ja negatiivinen kirjoittelija?

9

1044

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ole huono kirjoittaja,mutta voit tarkistaa kirjoitustesi sävyä vielä pikkasen kiitos ;)

Kirjoittelemissiin..t.Ottis

• Jyystäjä

Pyrin tarkkailemaan kielenkäyttöäni mutta pidän myös hyvin paljon arkipäivän keskustelukielestä ja joskus tuntuu teennäiseltä korvata tiettyjä asioita omituisilla kiertoilmauksilla. Ymmärtänet mitä tarkoitan?
        Tuota...ihan vaan varmistaakseni jatkoa ajatellen: Onko kikkeli sana kielletty tällä palstalla? Voiko sen korvata esim. peniksellä tai siittimellä? Ne kelpaavat ainakin lääketieteellisessä kirjallisuudessa.
        Mitäs suosittelisit käytettäväksi naisten vastaavista alueista? Eihän tussukka ole liian paha?

Kiitos jo alustavista vastauksista,
        Jyystäjä

• Jyystäjä kirjoitti:

Pyrin tarkkailemaan kielenkäyttöäni mutta pidän myös hyvin paljon arkipäivän keskustelukielestä ja joskus tuntuu teennäiseltä korvata tiettyjä asioita omituisilla kiertoilmauksilla. Ymmärtänet mitä tarkoitan?
        Tuota...ihan vaan varmistaakseni jatkoa ajatellen: Onko kikkeli sana kielletty tällä palstalla? Voiko sen korvata esim. peniksellä tai siittimellä? Ne kelpaavat ainakin lääketieteellisessä kirjallisuudessa.
        Mitäs suosittelisit käytettäväksi naisten vastaavista alueista? Eihän tussukka ole liian paha?

Kiitos jo alustavista vastauksista,
        Jyystäjä

Siirtymään seksipalstoille,jos on kovasti tarve puhella naisten ja miesten elimistä ;)

Ottis

• Jyystäjä
        Otavainen kirjoitti:

Siirtymään seksipalstoille,jos on kovasti tarve puhella naisten ja miesten elimistä ;)

Ottis

Kiitos ohjauksesta. Kirjoittelen sitten sinne jos tulee enemmän mieleen genitaalialueisiin liittyviä asioita mutta pari juttua olisin vielä selventänyt. Eikös penis, vagina, emätin, siitin yms. ole ihan hyväksyttäviä termejä puhuttaessa ihmisen anatomiasta? Ne eivät ole tarkoitettu seksistisiksi tai muuten likaisiksi asioiksi, olenko väärässä? Eli yksi palsta missä voisin näistä myös jutella on siis lääkäripalsta mutta epäilen, että kyselemäni parisuhdeasiat potkittaisiin sieltäkin pois... Eli summasummaarum. Voinko kuitenkin jutella näillä asiallisilla termeillä tälläkin palstalla, koska olen kuitenkin ymmärtänyt, että nämäkin ovat osa toimivaa parisuhdetta?

• Jyystäjä kirjoitti:

Kiitos ohjauksesta. Kirjoittelen sitten sinne jos tulee enemmän mieleen genitaalialueisiin liittyviä asioita mutta pari juttua olisin vielä selventänyt. Eikös penis, vagina, emätin, siitin yms. ole ihan hyväksyttäviä termejä puhuttaessa ihmisen anatomiasta? Ne eivät ole tarkoitettu seksistisiksi tai muuten likaisiksi asioiksi, olenko väärässä? Eli yksi palsta missä voisin näistä myös jutella on siis lääkäripalsta mutta epäilen, että kyselemäni parisuhdeasiat potkittaisiin sieltäkin pois... Eli summasummaarum. Voinko kuitenkin jutella näillä asiallisilla termeillä tälläkin palstalla, koska olen kuitenkin ymmärtänyt, että nämäkin ovat osa toimivaa parisuhdetta?

..miten kirjoittaa aremmistakin asioista.Tuskin mun tarvitsee ohjeistaa tämän enempää.

Mukavaa päivänjatkoa sulle Jyystäjä.
        t.Ottis

• Aikuinen miäs

Ajatukset ei teinien tapaan pyöri kuin p***un ympärillä. Kuka sellaista jaksaa.

• vanha ukko 53

mä jaksan.

• nykänenkin sanonu
        vanha ukko 53 kirjoitti:

mä jaksan.

kun siltä kysyttiin että mitä miehellä mielessä ja vastas siihen että "no p****han se on aina mielessä mut hypätään nyt ensin" :D

ja tätä ei sitten saa pyyhkiä, itsesensuuri toimii!

• Jyystäjä
        vanha ukko 53 kirjoitti:

mä jaksan.

Kumma miten se kuitenkin aina kiehtoo kaikkia miehiä vaikka ne ensin jotain muuta julistaisi... :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe