Tää on kyllä varmaan suomi24 kuollein foorumi ikinä! Turha tänne on edes mitään kirjoitellakkaan kun ei kukaan ikinä vastaa tai ketään ei kiinnosta. Eriasia jos täällä kävis väkee päivittäin, ja keskustelujen aiheet muuttuisi, mutta ei.
voi V**tu
4
609
Vastaukset
- jursi90
Kyl tääl joku aina melkeepä vastaa. Ja mistä tääl nyt sit pitäs keskustella? Onko aiheita? Kiinnostusta kyl löytyy, mut tottaha se on, et hiljasta tääl on, mut sille ny ei voi mitää. Yhtä hiljasta on aika monen muunki bändin keskustelufoorumis suomi24:ssa. Kuha Rammstein julkasee ton uuden dvd:n, ni siit tulee varmaki ees vähä keskusteluu... =) Ja kuha ne alottaa taas kiertueen jossai vaihees, ni eiköhä siitäki saa keskusteluu aikaseks.
- nebomoreoblaka
MInääkin olen nyt täällä!! Ja vastaan kun oli niin houkutteleva aloitusviesti. Mitähän pitäis sanoo... ok Rammstein on paras!! siis yksi parhaista, joo...
- Suomeen!
Kun viettäävät taukoa.Tulisivat Suomeen tai edes Ruotsiin!Pakko nähdä uudestaan.Ruisrock nähtiin, mutta lisää on saatava tätä!Sonne!!!!
- Anonyymi
Puhu vaikka Rammsteinista.. TAI OLE HILJAA ÄLÄKÄ VALITA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764