On kakspiippunen juttu tuo köynnösritilä.
Se on niin tiheesti köynnöstä täynnä ettei kävelytieltä nää parvekkeelle - toisaalta, mä en nää kuka siellä millonki kulkee. Se on se mitallin toinen puoli.
Mikähän muuten on ku mitään paikkaa ei kolota? Onko lopun alkuu vai mitä?
Oli mitä oli - tyhjällä mahalla en lähe mihinkään eli ei kun vellit mikroon muhimaan.
09.08.06 keskiviikko
14
740
Vastaukset
- ambivalenttineN
Teeppä sellanen pieni aukko köynnösten väliin, että itse näät tiette mutta kukaan ei nää sua. Sit on kiva vakoilla :)
Kämppis (to-day) lähti äsken ihan väsyneenä työmaalle, ja kohta munkin pitää lähtee. Onhan se hyvä kun on töitä, mutta ei vaan aina jaksais. Tää kesä meni niin äkkiä ja niin paljon jäi tekemättä ja tuntuu, että ei jaksais millään odottaa ensi kesään, ennenku saa taas lomailla.
No raittiina kuitenkin ollaan, tai ainakin minä, ja se on nyt pääasia. Toivotan teille kaikille oikein hyvää ja raitista päivää!- ambivalenttineN
tiette= tielle. Vois opetella kirjottaankin pikkuhiljaa.
- Bushmills
ambivalenttineN kirjoitti:
tiette= tielle. Vois opetella kirjottaankin pikkuhiljaa.
Minä kirjoitin eilen jopa nimmarini väärin.Mutta sitä se ainainen (olematon)kiire teettää.Täällä, kun vielä vois virheensä korjata,niin palsta olis täydellinen.Mutta mehan ollaan vai mitä?
Käänsin sitten unirytmini heti kerta laakista "normaalitasolle" raitista keskiviikkoa heräsin kahtomaan ja raittiina myös kahtelen kokopäivän. Huomenta kaikille aamuvirkuille!
Joo otin tuossa vajaa 5 tunnin päikkärit että se siitä unirytmistä, ei tuu mitään, raittius jatkuu siitä huolimatta.
- aahoohoo
vaimo herätti.
raitis kirjoitti:
Joo otin tuossa vajaa 5 tunnin päikkärit että se siitä unirytmistä, ei tuu mitään, raittius jatkuu siitä huolimatta.
Mä ymmärsin tuosta sun ekasta viestistä,että heräsit katselemaan ajoissa kaunista syyspäivää.Ei, sinulla ilmeisesti olikin vaan tarkoituksena päästä mahdollisimman aikaisin katsomaan kauniita ja pitkiä päiväunia:)
Älä hyvä ihminen kerralla yritä muuttaa monella tunnilla sitä unirytmiä,vaan ihan pienin harppauksin.Vaikkapa tunti kerrallaan yrität herätä aiemmin:))t pörri
- Papio1
Huomenta! Raitis keskiviikko ohjelmassa. Voisi tulla jo leuto syksy. Tämä kuumuus käy hermoille.
- paranoidi
Raittiina.
Aamulla oli miellyttävän vilpoista, kun pyöräilin töihin. Nyt palatessa lämpöä oli, oli niin hikinen olo kun olisi käynyt pitemmänkin lenkin.
Vichy on hyvää janojuomaa.
Jännittävää EM-iltaa kaikille !sitä on taas yks päivä iltaan ehtinyt.Tänään meinasin sortua 200g suklaalevyyn,mutta ostinkin sitten suklaan makuista Nutrilettia.On helppo päivällinen tänään.Jauhot ja vesi mukiin ja vähän sekoittelee.
Mä rupeen piristymään syksyn lähetessä.Onneksi ei ole enää kovin helteistä.t pörri- aahoohoo
Nutriletillä syömähimot ja makeen nälät?
Tiedustelee nimimerkki: Tarttis tehrä jotain niin pitkään ku mahtuu vielä ovista kulkemaan ilman liukastetta. aahoohoo kirjoitti:
Nutriletillä syömähimot ja makeen nälät?
Tiedustelee nimimerkki: Tarttis tehrä jotain niin pitkään ku mahtuu vielä ovista kulkemaan ilman liukastetta.lähtee nälkä ainakin,koska laatikossa lukee,että yksi annos korvaa yhden aterian.Ja minähän hölmö uskon:)Ja kun suklaalle maistuu,niin se vie silloin makean himon.Seuraavan ostan mansikanmakuisen pakkauksen.
No,totta puhuen ,multa on nyt leivän himo kadonnut.Taisit olla siellä reisussa,kun aloitin "hiilaridietin"Äläkä kysy,et minkälainen se on.En tiedä itsekkään.Alkoholia en nauti tällä dietillä ollessanikaan.t pörri- Cettuz!
pörri.1 kirjoitti:
lähtee nälkä ainakin,koska laatikossa lukee,että yksi annos korvaa yhden aterian.Ja minähän hölmö uskon:)Ja kun suklaalle maistuu,niin se vie silloin makean himon.Seuraavan ostan mansikanmakuisen pakkauksen.
No,totta puhuen ,multa on nyt leivän himo kadonnut.Taisit olla siellä reisussa,kun aloitin "hiilaridietin"Äläkä kysy,et minkälainen se on.En tiedä itsekkään.Alkoholia en nauti tällä dietillä ollessanikaan.t pörriSelvinpäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826