olen 12 vuotias poika ja Mulla On kauheet vatsa ja käsilihakset ja en tahtois olla kauhee kuntoilija ja en haluis et mulla näkyy käsis verisuonet aina kun nostan jotain painavaa Mitä Teen? Help me
apua
3
445
Vastaukset
- Tytskä
En kyllä ymmärrä miksi se haittaa sua.....
Kuitenkin mun mielestä ei ole muut mahdollisuutta kun vaan lihottaa kaikki paikat läskeiksi jottei lihakset enää näy, mutta silloin et varmaan saat tyttöystäviä isonpana..... :) Terveisin
jalkapallo tyttö 12VUOTIAS - rocky4ever
lopettamalla bodaamisen? kyllä ne lihakset sillä kivasti kuihtuu. ^^
*vatsa -ja käsilihakset - bodari(ko)
Ole ylpeä omasta lihaksikkaasta vartalostas! Varmasti ainakin 90% ikäisistäs pojista on kateellisia lihaksikkaasta kropastasi! Itse oon 19 vuotias tyttö, jolla myös karseet käsilihakset ja verisuonet pullottaa niin että ihmiset käntyy kattomaan.... siihen on jo tottunut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745