..sovinnolla pitäytyä palstan aiheessa eli miesten logiikassa ja sen analysoinnissa!
Jatkuviin kyselyihin viestien poistoista aloituksina en joka kerta ala kommentoimaan.kikkelikeskustelut käydään seksipalstalla,sopi se sitten miehiseen logiikkaanne tai ei ;)
Terkuin Zamio
Olisikohan jo aika..
10
1491
Vastaukset
- jo ajat sitten
asiassa on pysyttävä kiitti sulle!!
- Zambo
Käyttäytykää! Tosin en tajua miksi minun viestinikin poistettiin vaikka se sisälsi vain kehoituksen käyttäytyä tai muuten tulen poistamaan teidän kaikkien viestit. Mitään erotiikkaan viittaavaa ei siis ollut.
Zambo kirjoitti:
Käyttäytykää! Tosin en tajua miksi minun viestinikin poistettiin vaikka se sisälsi vain kehoituksen käyttäytyä tai muuten tulen poistamaan teidän kaikkien viestit. Mitään erotiikkaan viittaavaa ei siis ollut.
..veitikka nuori,nyt en poista viestiäsi.
- Zambo
Zamio kirjoitti:
..veitikka nuori,nyt en poista viestiäsi.
Juurihan sinä poistit sen äsken! Laitoin lähes sanasta sanaan samanlaisen viestin kuin aiemmin, ja sekin poistettiin! Ei nyt vetele tämä enää.
- Zambo (vihaisena)
Eikö ollut tarkoitus että seksiviestit ohjataan seksipalstalle? Miksi tuo rojut ränniin saa seistä palstalla mutta esim. poistit kahteenkin kertaan mun viestejä jotka oli täysin asiallisia eikä niissä ollut mitään seksiin viittaavaa, lisäksi poistit mm. siivouspäivä-nimisen viestin ja paljon muutakin asiallista. Ketä tämä nyt oikein enää palvelee kun poistelet viestejä arpomismenetelmällä??? Sorry vaan mutta pakko ottaa tähän näin kriittisesti kantaa..
- .näin.
Siinä tuli oikeaa puhetta,hyvä että asiallisiakin ihmisiä on vielä olemassa.
- feikki.
Että miesten "logiikkaa" voi yleensä analysoida?
- naisten sitten?
voiko naisten logiikkaa analysoida?
- feikki.
naisten sitten? kirjoitti:
voiko naisten logiikkaa analysoida?
Ei todellakaan.
Tätä en sano piloillani että naisten logiikkaa on todella vaikea analysoida. Vaikeampaa kuin miehen.
Naiset ovat viisaampia mutta myös monimutkaisempia kuin miehet.
- itsesi,
WC:n pöntöstä alas! Ei tarvitse rikkoa mitään sääntöjä, mutta sinä homeperse poistat viestejä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816