Eilisessä pelissä Frölundaa vastaan löytyi hyviä peliesityksiä.. Esimerkiksi Mika Alatalo 1 1 Jussi Makkonen 1 2 ja Tuomas Suominen 1 1.. Ja sekin on hyvä että Aki Berg sai maalin heti toisessa pelissä...:) Kyllä luulen että kun tohon se yksi hyökkääjä saadaan niin Tps tulee olemaan viiden parhaan joukossa kun runkosarja loppuu..
Ilonaihetta löytyy..
5
518
Vastaukset
Pistätkö linkkiä mistä löytyy ottelun tilastot?
- heeeeeeeeeeeeee
TPS – FRÖLUNDA 5 - 4
4.49 Vladimir Sicak (Jussi Makkonen) 1 – 0 yv
Steve Kariya (Markus Seikola – Niklas Andersson) 1 – 1 yv
12.23 Niklas Andersson (Lars Eller - Tomi Kallio) 1 – 2
13.57 Tuomas Suominen (Jussi Makkonen – Mika Alatalo) 2 – 2 yv
28.09 Aki Berg (Ville Vahalahti – Jesse Saarinen) 3 – 2 yv
28.47 Ronnie Sundin (Tomi Kallio – Markus Seikola) 3 – 3
28.58 Martin Plüss (Steve Kariya – Anton Axelsson) 3 - 4
33.32 Mika Alatalo (Ivan Huml) 4 – 4 yv
41.08 Jussi Makkonen (Tuomas Suominen) 5 – 4 yv
Torjunnat:
Tomas Duba 15 6 5=26
Tommy Salo 11 13 16=40
Rangaistukset:
TPS 17 x 2 min = 34 min
Frölunda 15 x 2 min = 10 min = 40 min
Päätuomari: Reijo Ringbom
Yleisömäärä: 1796
Nordic Trophy-tähdet:
Tomas Duba
Jussi Makkonen
Markus Seikola
- spede
ei ole viiden joukos jos kympin sakis ni se on saavutus!! säälittävä porukka kasas!!!!!!1
- hyhhyh
tepsi on niin paska ku paska voi vaan ikinä olla!!!!!!!!!!!!!!!!!!1ei tuu mitään!!!!!mestis kutsuu!!!!!!!! mä häpeen teitä kaikki häpee teitä! koiratkin nauraa teille!!!!!!!!!! homot!!!!!!
- Villeviisvee
Nyt nukkumaan. Eläkä kakkaa housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969