tuska

ashley_wannabe

en nyt tiiä, onko tää nyt mikään runo mut laitan kuitenkii, en osaa mitään runoja kirjoittaa, mut paikkana tää on mahtava!
__

onnellisuus, mitä se on? onnellisuutta,iloisuutta?mitä se on, en muista enään,en ehkä enään ikinä, unohdin onnellisuuden, ja naurun, en muista miten nauretaan, se unohtui vuosien taistelussa, kuolemasta ja elämästä! mutta nyt pahanolon tilalle on tullut tuska,viha ja katkeruus, ihmisille jotka saa elää vapaasti,ilman tuskaa ja vihaa, ilman kipua, kävellä omia teitä,olla vapaasti, mitä minä en saa olla, letkuissa kiinni odottelua jos selviäisi jotain, jotain hyvää josta on syytä iloita,olla onnellinen, tuskin koskaan saan enään sitä tuntea, tai kesää mitä rakastan, miltä tuntuu kun pelkää että ei jaksa ,elimistö ei jaksa, sydän ei jaksa, mikään ei jaksa. on vaan luovutettava, ja hyväksyä kohtalo, mikä on syntyessään määrätty!! mutta ei vielä, elämä on vasta edessä, peruskoulu kesken, ei vielä, pyydän!!

kiitos teille jotka jaksoitte lukea sepitykseni minun elämästä, mikä on vasta kesken, haluan jatkaa sitä en vielä lopettaa ja hyväksyä, en halua tuottaa tuskaa vanhemmilleni että he joutuvat tuoda ruusun haudalleni, en vielä, en ikinä, mutta pakko se on hyväksyä.. sairaus mitä vihaan, sitä kohtaan on pelkkää vihaa, ei mitään muuta, puhdasta vihaa. te jotka olitte vahvoja ja selvisitte siitä olkaa onnellisia, en ole ainut joka tämän saa kestää on nuorempia, elämä on epäoikeudenmukaista!

7

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mara800

on monenlaista, eivät kaikki ole muutaman sanan ja rivin pituisia.
      Esim. Saarikosken Mitä tapahtuu todella (1962), Kuljen missä kuljen (1965) sekä Katselen Stalinin pään yli ulos (1969) teoksissa hän kirjoittaa pitkiä lauseita ja kokonaisen sivun täyttäviä kirjoituksia. Ne ovat ajatusjuoksua, joka siirtyy paperille.

Samoin kuin sinulla tässä, sinä tuot esille sen mitä tunnet ja haluat tuoda esille - sinä purat sisältäsi ne ajatukset ja tunteet mitkä sinua "piinaavat".

Sinä astuit tässä näyttämölle, valonheittimen loisteeseen ja riisuit itsesi paljaaksi paljastaen sielusi syvimmistä piiloista kumpuavat ajatukset.

• ashley_wannabe

kai on uskottava sinua! on sitä pahempaakin elämässä nähty ja kuultu. kiitos vielä!

• ashley_wannabe

ajatella ensi viikolla, että pääsee sairaalasta pois, tänne elämään kaksois elämää :) pois sairaalasta pois sytöstaatti hoidoista, (vaikee nimi) tulee taas hyvempi olo, lueskella sinun juttujasi!

• mara800
        ashley_wannabe kirjoitti:

ajatella ensi viikolla, että pääsee sairaalasta pois, tänne elämään kaksois elämää :) pois sairaalasta pois sytöstaatti hoidoista, (vaikee nimi) tulee taas hyvempi olo, lueskella sinun juttujasi!

Sytostaatti-hoito on todella raskasta ja toivon, että se auttaa sinua jatkamaan taivalta täällä.

On hyvä, että kykenet kuitenkin ajattelemaan positiivisesti, pieni pilke silmäkulmassa käsittelet hoitojaksoasi kaksoiselämäksi. Tiedän, että kuitenkin se varjostaa joka askelta, mutta pienetkin asiat jotka ilostuttavat auttavat kestämään kivut.

Voimia sinulle *voimahali*

• ashley_wannabe
        mara800 kirjoitti:

Sytostaatti-hoito on todella raskasta ja toivon, että se auttaa sinua jatkamaan taivalta täällä.

On hyvä, että kykenet kuitenkin ajattelemaan positiivisesti, pieni pilke silmäkulmassa käsittelet hoitojaksoasi kaksoiselämäksi. Tiedän, että kuitenkin se varjostaa joka askelta, mutta pienetkin asiat jotka ilostuttavat auttavat kestämään kivut.

Voimia sinulle *voimahali*

kiitos, kuuluu sinulle! kun avasin netin tänään ajattelin että mitäs nytten? mitäs nytten keksisi? mut nyt tiedän mitä tahdon, jo hoidot auttaa niin tiedän mitä haluan!

• Aijemmin illalla luin sinun "auringo"-runon ja pidin siitä kovasti! En laittanut siihen komenttia kun olit sen kai omistanut mara 800:lle. Sanon sen tässä Silloin kun sanat tulee sydämmestä, ne on oikeat ja sinun sanasi koskettivat, niin kuin totuus tekee.

Muutoin sanon sinulle,älä anna periksi! Olen joutunut läheltä seuraamaan yhtä nuorta joka joutui käymään samoja hoitoja läpi useaan kertaan. Juuri kun kaikki oli hyvin alkoi uudelleen kaikki alusta. Vielä oli kaksi ihan pientä lasta jäämässä ilman äitiä, mutta sitten tapahtui kai ihme, ja hän saikin kolmannen mahdollisuuden tarttua elämään! Tämä kamppailu kesti liki kolme vuotta, mutta periksiantamattomuus ja rakkaus lapsiin ja kaikkien muiden rakkaus häneen ,sai asiat kait kääntymään, tai mikä lie, jokainen saa ajatella kuinka vaan, vaikka hoidot, kuka sen tietää!
      Tänä päivänä hän on voittanut sairauden kokonaan! Hän on aivan uskomattoman ihana ihminen! Hän kävi kovaan taistelun, mutta voitti, niin kuin sinäkin, vai mitä? Ajattele positiivisesti aina kun voit! Hyvä ajatus=hyvää energiaa! Minä lähettelen pieniä enkuleita sinulle ja toivon että kirjoittelet runoja tänne lisää! Temppiä! :)

• ashley_wannabe

olette mahtavia ihmisiä! toivon todella että voin jäädä vielä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe