Horatio Caine taitaa olla ainut C.S.I-heppu joka ei käsittele todisteita. Hänellä ei koskaan ole valkoista takkia päällä, eikä hän tee labrassa mitään. Ei sillä että se haittaisi. Caine on silti paras hahmo :).
Todisteiden käsittely
ei mitään väliä
2
439
Vastaukset
- on pomo!
Ei Suomessakaan pomot tee yhtikäs mitään. Ja tuo sarjahan ei (todisteiden käsittely) voi olla mitenkään totta. Naisilla pitkät hiukset levällään. Vetäisivät edes poninhännälle. Monessakohan suomalaisessa laboratoriossa saa pukeutua tuolla tavalla?
- Jorrma
Tekeekö ne rikospaikkatutkijat muka kaikkee tommosta muutakin "poliisityötä" niinku sarjassa? Mä luulin että ne oikeesti vaan tutkii rikospaikat ja nyhjää labrassa, eikä syöksyile taloihin pyssyt ojossa rikollisia pidättämään niinku mitkäki action-sankarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774