Viimeisimmässä C.S.I Miamissa Horatio vaati toimittajalta videonauhaa uhkailemalla yms. Tosielämässähän tuota ei olisi tapahtunut kun mainittu materiaali on lähdesuojan piirissä ja sitä edes horatiot eivät saisi ilman oikeuden päätöstä. Kukaan oikea toimittaja ei olisi nauhaa antanut. Mutta Horatio (tai siis se näyttelijä) onkin aivan paska ja onneton luuseri, joka pitäisi poistaa sarjasta samalla tapaa kuin NYPDistä.
Horatio taas mokasi
6
1059
Vastaukset
sehän on sun mielipiteesi. ^^ Itse oon aivan eri mieltä.
Ja muistahan ihan sellainen pikkuseikka että se on vaa televisiota. Arvaa olisko se sarja tosi tylsä jos kaikki menis niin kuin oikeassa elämässä! :D- Miamissa
Horatio Cane on paras koko sarjassa!!
- fdsdfg
että ei niitä voi katsoa oksentamatta.
- Nimetön_81
No....ei todellakkaan oo tylsiä noi sarjat, musta paras on juuri toi C.S.I-Miami, mut toi C.S.I-New York ei oikein kolaha muhu mut silti oon aina vaa kahtonu sen....
- seeäsii
jeah, horatio on mäntti ukko.
- ällö mies
Tää Horatiokuvatus sekä myös David Caruso on todella vastenmielinen niljake.Lähtis pois sarjasta niin sitä vois jopa katsoa.Nyt seuraan muita paitsi tätä Miamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764