hvästit mä nyt jätän,
on aika hyväksyä, ja
antaa luonnon hoitaa
tehtävänsä!
en unohda, en ikinä.
mitä te toitte minulle!
mutta nyt, on se
aika, poistua, lähteä!
~~~~~~
kiitos teille!
en ole päättänyt vielä, mutta
luultavasti en jatka taistelua,
se oli levinnyt, enään en jaksa.
en kirjoittaa, en miettiä!
en ikinä unohda tätä paikkaa!
halusin vaan kirjoittaa tän että
en sitten myöhästy!
voi olla että palaan tai poistun!
~ashley_wannabe
hyvästi!
7
446
Vastaukset
"Metsästä löysin kukat nää,
ne poimin sieltä pois,
ett tervehdykset ystävän,
ne hellät sulle tois"
Ei ashley-ystäväni ei hyvästejä!
Se ettei näe, ei tarkoita etteikö sitä ole!
Mekään emme näe toisiamme, mutta kuitenkin olemme olemassa. :) Vaikka ei äänesi kuulu, kuulen sinua kuitenkin. Sinä siellä minä täällä, kädestäsi pidän, ei hyvästejä! Kirjoita sitten kun jaksat! Voimahali!- ashley_wannabe
kiitos murukulta :)
kipu lakkaa kun lääkettä naamaa ottaa,
niin lakkaa minullakin.
en tiedä, jaksanko enään yrittää ja
yrittää, kärsiä hoitojaksojen sivuvaikutuksia
mitin päivät,illat,yöt,aamut, mitä teen,
luovutanko jäänkö elämään 2kk vai jatkanko sitä
kärsimystä! täytyy miettiä!
- ja-miksei
...voi luoja...
Toivon että tunnet meidän kaikkien täällä kanssasi olleiden halaukset ja ajatukset.
Sait täältä monta ystävää ja olemme kanssasi vaikka emme sinua näekään.
Mitä ikinä tapahtuukaan toivon että sinulle on lohtua siitä, että meitä on paljon, jotka haluaisimme ottaa sinut syliin ja rutistaa pahan olosi pois.- ashley_wannabe
paljon paljon kiitoksia!
niin kuin sanoin aikasemmin ehkä elän vaan ne 2kk tai sitten yritän taistella elämästä, en tiedä vielä! en vaan jaksaisi enään! - Lio-na
ashley_wannabe kirjoitti:
paljon paljon kiitoksia!
niin kuin sanoin aikasemmin ehkä elän vaan ne 2kk tai sitten yritän taistella elämästä, en tiedä vielä! en vaan jaksaisi enään!taistele, älä luovuta vielä, vaikka kuinka vaikealta tuntuukin, ethän häviä mitään taistelemalla, mutta voit voittaa, ihmeitä on tapahtunut ennenkin, heikko lohdutus, tiedän sen.
En osaa muutakaan sanoa, olet ajatuksissani, kultainen pieni Ashley! - ashley_wannabe
Lio-na kirjoitti:
taistele, älä luovuta vielä, vaikka kuinka vaikealta tuntuukin, ethän häviä mitään taistelemalla, mutta voit voittaa, ihmeitä on tapahtunut ennenkin, heikko lohdutus, tiedän sen.
En osaa muutakaan sanoa, olet ajatuksissani, kultainen pieni Ashley!sinä olet se oikea ihminen sen sanomaan, sinä olet taistellut! äiti soitti puolestani lääkäriin hoidot alkaa ensiviikolla! siitä se alkaa ne monta kuukautta, onneksi ei tarvitse jättää täällä käyntejä pois! vaan voi ottaa pienen kannettavani sinne! silloin aina muistan että en luovuta! voin aina sivuvaikutusten aikana lukea täällä! ja muistaa, haluan poliisikouluun ja valkolakin ne haluan, ja jatkaa jääkiekkoa, menee pitkään ennen kun kykenen siihen lajiin! mutta niistä en luovu, yritän taistella!
- tem..
sinä olet osoittanut harvinaista kypsyyttä ja viisautta runoissasi. Sinun elämäsi toivoisin jatkuvan, niin että voit tehdä kaiken sen mitä haluat ja mitä me jotka olisimme voineet, emme ole tehneet. Silti, jokainen elämä on oma täydellinen elämänsä, sen pituudesta riippumatta.
Ja sitä pituuttakin tasoittaa se että ikuisuus on kaikille yhtä pitkä, mitä sitten uskommekin sen sisältävän. Kukaan ei voi tietää - paitsi ehkä jotain ne, jotka ovat nähneet välähdyksen jo oltuaan jo kuolleina, mutta herätetty eloon.
Toivon sinulle toipumista, täyttä elämää ja toiveiden toteutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959