Me halutaan ostaa Belgialainen. Kertokaa on pentuja myynnissä Keski-Uudenmaan alueella?
Onko
6
997
Vastaukset
- vaan mutta
belgialainen-käsite on aika laaja kun se sisältää jo neljä eri muunnosta. että ensin saisit vastata jo siihen että mikä niistä kiinnostaa ja vasta sitten alkaa etsiin kenneleitä. ja yleensä kasvattajat katsoo aika tarkkaan kenelle koiransa antaa, ettei nyt ihan tuolla asenteella kannata lähtee hakeen koira
- nyt !
Kokemusta 26 v, ensimmäinen oli grodendale ja toinen tervu. Eiköhä se riitä kokemuksesta.
- justiina
nyt ! kirjoitti:
Kokemusta 26 v, ensimmäinen oli grodendale ja toinen tervu. Eiköhä se riitä kokemuksesta.
ja nyt sitten etsit kaikkia mahdollisia muunnoksia? Taidat olla niin terhakka tapaus, että ota mali.
- vähän pehmosia
nyt ! kirjoitti:
Jos sulla melkein kolmen vuosikymmenen kokemus belkeistä, niin silloin sinun pitäisi tietää, missä pentueet parhaiten ilmoitetaan. Tällä saitilla ei ole pentuvälitystoimintaa. Joten käytäppä nyt kokemustasi hyväksesi. Katsotaan löydätkö edes tarvitsemiasi tietoja. Annat itsestäsi hieman hölmön kuvan.
- VIISASTELU
vähän pehmosia kirjoitti:
Jos sulla melkein kolmen vuosikymmenen kokemus belkeistä, niin silloin sinun pitäisi tietää, missä pentueet parhaiten ilmoitetaan. Tällä saitilla ei ole pentuvälitystoimintaa. Joten käytäppä nyt kokemustasi hyväksesi. Katsotaan löydätkö edes tarvitsemiasi tietoja. Annat itsestäsi hieman hölmön kuvan.
Vaikka on begarreita eikai se tarkoita että muu elämä loppuu. ja kaikki pyörii vain belggarilaisten ympärillä. Ei mulla ainakaan. Kyllä mä tiedän missä niitä ilmoitetaan, mutta kun kaikki ei ilmoittele niitä netissä tai lehdissä. Tieto voi myös kulkee niinsanotusti suusta suuhun menetelmällä.
ANNAT MYÖS ITSESTÄSI TODELLA HÖLMÖN "IHMISEN KUVAN.
- Joo_vaan
Niin neljännen tapaamisemme ja pentujen katsomisen jälkeen kasvattaja pohjois hämeessä sanoi että voisi luovuttaa minulle ehkä narttu pennun... Molemmat vanhemmat olivat kaksoisvalioita.....
Takana oli ennestään touhuilu 3 muun rotuisen koiran kanssa.
Minä kiitin luottamuksesta ja tapasimme usein koira koulutus kentällä myöhemminkin.
Jos olet valmis elämään koiran kanssa joka ei ole mikään matkalaukkumalli niin siitä vaan ja onnea sinulle.
Belgit ovat aivan oma maailmansa, sitä ei voi verrata muihin koiriin ollenkaan....olen sen kyllä huomannut omakohtaisesti
Belgille kyllä täytyy opettaa kaikki yksityskohtia myöten... käskyt varsinkin... Tuossa joku aika sitten käskin nykyisen Tervupoikani hakemaan aamulehden postilaatikosta mutta se olikin väärin ymmärtämisen johdosta keittänyt minulle aamukahvin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745