Oma cadillac taas mietteissä,mutta pitäs vielä varmistua muutamista jutuista. Osat kuulemma törkeen hintasia?? onko näin? siis miten on näissä 80-luvun alun takaveto peleissä?
Varaosat kalliita??
6
2306
Vastaukset
- CadillacMiäs
oli vuosimalli käkkylässä mikä tahansa.
Etenkin korinosat & kromit & "pisteosat" hinnakaita. EIkä löydy paikallisesta Harakiri-varaosaliikkeestä.
80-lukuisten takavetomallien tekniikan osat usein samoja kuin esim. Chevyssä. Noiden kohdalla jotain helpotusta siis...- tapastikos
Nämä on vähemmistöön kuuluvien, takaavetävien miesten miehien suosiossa..
- GM.
tapastikos kirjoitti:
Nämä on vähemmistöön kuuluvien, takaavetävien miesten miehien suosiossa..
mieltäsi niin kovasti askarruttavan asian ja menet kysymään henk. kohtaisesti, kun seuraavan kerran tapaat Cadillacilla ajelevan. Kysyt/toteat suureen ääneen vain, että "olet varmaan niitä poikia, kun ajokkinasi on Cadillac".
Hyviä kysely/testipaikkoja vastaukselle löytyy, jos ei muuta niin isoimmissa kaupungeissa järjestettävät cruisingit.
Tarkista etukäteen, että tapaturmavakuutuksesi on kunnossa.
- STS-98
osat ovat erittäin kalliita. Itse olen ajellut nyt kolmatta vuotta Caddylla, eikä osia ole tarvittu, tosin vaihdelaatikon öljynvaihto oli huippukallis.
- Kodeiini
Cadillac on halpa auto hankkia ja kallis auto ylläpitää.
- usajaakoppi
jos tahdot vaihteisto ongelmia nii hanki itsellesi 80 luvun cadillac !
vaihteisto muuttuu vuonna 80 , sitä ennen pommin kestävä hydra matic
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745