Kertokaa kokemuksia, mikä kauneushoitola/kosmetologi tampereella on hyvä.
tampereella kunnon kosmetologi
etsii kosmetologia
3
433
Vastaukset
- sirka
moikka! riippuu mitä haluat kosmetologilta...mut soita ja kerro lisää tarvitko ihonpuhdistuksen vai jalkajoitoa vai värjäyksiä vai apua muuten vaan ihonhoidossa? terveisin sanna 0443000815
- monia kokeillut
Minä olen käynyt pitkään kauneushoitola Satamassa. Mukava ja "kotoisa" paikka, lisäksi ainoa kosmetologi joka on osannut antaa oikeasti toimivia neuvoja ihonhoitoon.
- TampereenParas
Kannattaa testata Kauneushoitola Kahdeksas Aisti, Tuomiokirkonkadulla. www.8aisti.com. Voin suositella lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784