Huomenta! Uusi viikko on taas alkanut. Raittiina ja ahmimatta aion tänään olla. Nyt töihin ja sen jälkeen aerobicciin. Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille!
21.8.06 maanantai
26
1240
Vastaukset
- Bushmills
Tuskahikinen päivä oli eilenkin. Mutta ei oo kapulaa.
- Cettuz!
raittiina.
Raitis kesäinen maanantai ilman krapulaa, Huomenta kaikille!!
- siis kuuntelehan:
Raitis olen tänäänkin. Päivän kerrallaan.Ja lähden potun nostoon, sitten uimaan tuonne jokirantaan. Ja sitten meen johonkin muualle ku potun nostoon. Raitista päivää kaikille!
Mahtavaa, kun voi keskustella tärkeistä asioista samanhenkisten kanssa. Ja ihan riitelemättä. - Ryyppymies
raittiina ollaan. Eilen tuli taas veneiltyä - taitaa tulla himo tuohon vesillä liikkumiseen...
- Papio1
Raittiina tämä maanantai vietetään.
- paranoidi
Raittiina olen ollut, vaikka en ole pariin päivään kirjoitellut. Olin pienellä kesälomareissulla.
- marita*
toisaalta kivaa lukea tätä mantraa, sillä on kumman helpottava vaikutus, vaikka moni meitä tämän takia parjaakin. He eivät taida oikein tietää mistä tässä on kyse.
Eilen oli pitkästä aikaa vaikeaa, tuli hiki ja levoton olo. Menin siis pyöräilemään ja odottelin että tuo ärräkin menee kiinni. Kapakkaankaan en mennyt, sillä laitoin yöpuvun jo aikaisin päälle ja ajattelin aamua. Päivän valjettua olikin kiva keitellä kahvit ja levottomuus oli poissa. Eikä ollut puhelin... Meni taas viikko että ehti nettiin, viime viikon oli reissu hommissa. Matka meni hyvin, ei tarvinnut viinan kansa läträtä, vaikka hotellissa yövyinkin. Kesäinen helle jatkuu vaikka syksy painaa päälle, meinasin että tänään ei juoda muuta kun kahvia ja vettä.
Raitista päivän jatkoa kaikille !- Katizi
Tuli tänään täyteen ja ilolla jatkan, toki päivä kerrallaan, niin kuin meistä jokainen. Aurinkoista maanantai-iltaa kaikille!
lähtenyt mukavasti käyntiin.Selvinpäin,mutta ei kovinkaan raikkaassa ilmassa.
Savua on ilmassa niin ,et luulisi tulipalon olevan jossain lähistöllä,mutta sieltähän se
naapurimaasta kuulemma tulee.Alkaa jo päässä tuntumaan.
Hauskaa alkanutta viikkoa savusta huolimatta kaikille.t pörri- tyttö66
Olen "harrastanut" juomistani kuusi vuotta ja yrittänyt raitistua useampaan otteeseen mm. aa:n ja a-klinikan kautta. Viime aikoina olen ottanut kuuden päivän putkia kolme kovaa ja kolme ns.alasajopäivää. Psyykkeeni on ollut koetuksella näiden putkien jälkeen. Tänään kuitenkin sain tehtyä sen... Otin antabuksen tuekseni että pääsisin raittiudessani alkuun.Olen ollut tässä välillä muutamia päiviä ottamtta ja ne päivät ovat olleet ihania. En halua enää juoda!
- ambivalenttineN
Arvatkaa mitä???!!! Mä olin tänään jumpassa (50min) ja spinningissä (40min) enkä ole juonut mitään alkoholipitoista, enkä myöskään ole ahminut!!!! Tällasta päivää ei oo ollu aikoihin. Voi että, kun olen iloinen. Kyllähän mun mieli teki juoda ja mieli ois tehny ahmiakin. Varsinkin jumpan jälkeen, kun matkalla oli n. 10 kuppilaa terasseineen ja ois niin tehny mieli siiderii, mutta ei, en poikennut siiderille tai muullekaan juomalle. Lisäks matkanvarrella oli samanverran pizza- kebab paikkoja, mutta sain ohitettua nekin. Ruokakauppojakin oli mutuama, ja ajattelin miten paljon suklaata, sipsiä ja jätskiä niistä vois ostaa. Mutta ei, en poikennut kauppaankaan. Jatkoin vaan matkaa kotiin ja nyt tuntuu niin ihanalta kun sain kaikki noi houkutukset ohitettua :) Voi että, miten hyvä olo.
- aahoohoo
ku muilla menee hyvin. Näyttää siltä et oon vakavasti sairastunu - taudin nimee vaan en tiijä.
Nimittäin tapahtu seuraavaa: eilis iltana maanantain töihin meno ei keljuttanu yhtään ja aamulla energiaa turskahteli ihan ku keskikokosesta tulivuoresta.
Ja perkule sentään! Se Nutrilett -kotkotus tarttu minuunki ku viirus. Eli nyt on suklaanmakusta ruokakomerossa.
Liekkö siinä taloudellisesti ällin häivää ku oisin silläki rahalla saanu pakastimen puolilleen suklaajäätelöö - oikeeta jäätelöö eikä mitään kasvisrasvakorviketta.
Olkaatten varovaisia sanoissanne ku oon niin vaikutuksille altis - voi olla että jos lueskelen paljonki näitä urheilu-uutisia niin saatan ostaa vielä kävelysauvat. Siitä tauti ei kyllä enää voi paheta - lohtu seki.
Vaan kumma on ettei oo nälkä. Eipä silti - ei kyllä juotatakkaa.- aahoohoo
Kiitos postista, ystävä! Tulin todella iloiseksi - eipä oo yhtään hullumpi päivä maanantaiks.
sopivasti sulta tuo kävelusauvajuttu:)Meillä on työporukalle tälläviikolla sellanen "virkistyspäivä"
Ja arvaas mitä?Sielä meille opetetaan sauvakävelyn saloja:)))Ja itseni tuntien,luultavasti viimeistään lauantaina porhallan ostamaan kävelysauvat:)
Eikös ole nopsa ja vaivaton valmistaa ateria siitä Nutriletista.t pörri- ambivalenttineN
pörri.1 kirjoitti:
sopivasti sulta tuo kävelusauvajuttu:)Meillä on työporukalle tälläviikolla sellanen "virkistyspäivä"
Ja arvaas mitä?Sielä meille opetetaan sauvakävelyn saloja:)))Ja itseni tuntien,luultavasti viimeistään lauantaina porhallan ostamaan kävelysauvat:)
Eikös ole nopsa ja vaivaton valmistaa ateria siitä Nutriletista.t pörriOle hyvä vain :) Mutta voi hyvä ihminen että säikytit mut. Mä jo melkee aloin itkee, että voi ei, täällä mä vaan riemuitsen ja toiselle on sattunut vaikka mitä kauheuksia. Mutta ei onneks. Sydän lyö kyllä vieläkin tuhatta ja sataa!!! Annas olla viiminen kerta ku säikytät meikäläistä tuolla tavoin :) Mullakin on muuten 2 pakettia nutrilettiä, toinen mansikan- ja toinen suklaanmakuista. Huomenna ois tarkoitus korvata iltaruoka nutraamalla. (Kun vaihdan työpaikkaa ensi kuussa niin rupeen nutraan myös päivällä, mutta vielä parin viikon ajan saan päiväruuan töissä). No, kunhan nyt aluks pystyis korvaa ees iltaruuan nutaamalla, niin seki auttas jo paljon. Sain laihdutettuu nutriletin avulla 10kg, mutta 5kg on tullu nyt kesällä, (enimmät kiloista kuukauden sisällä), tän ahmimisen myötä takaisin. Eli pakko alottaa nutraaminen taas huomenna. Sithän meitä on täälläkin jo 3 nutraajaa, niin voitas perustaa oma nutraamis ketju. :)
Sauvakävely on muuten tosi hauskaa, mä tykkään siitä tosi paljon, vaikka menikin monta vuotta ennen ku äiti sai mut houkuteltuu kokeilee sitä lajia. Ajattelin aina että enhän mä nyt mitään sauvakävelyy rupee harrastaan, et kaikki kattoo. Ja kattoohan monet, mutta antaa kattoo. Kattohan monet silloinkin, kun olin sammuneena jossain pusikossa. Mielummin haluun että ihmiset näkee mut sitten "sauvakävelijä- mummona" kuin "spurgu mummona" :) (ikää kohta kokonaiset 24v. joten ei onneks kyse ihan vielä mummosta ole. Ja henkinen ikä on mitä on, mielialasta ja päivästä riippuen). :)
- Sadetta
Saako liittyä mukaan?
Olen ollut vasta kaksi päivää ilman kaljaa. Perjantaina ja lauantainakin paljon vähemmän kuin normaali viikonloppuina.
Tuki olis poikaa, kun sinkkuna yksin kotona istuskelen ja pitäs toi tupakointikin saada loppumaan, kun keuhkot alkaa hajota ja yskin niin, että oksettamaan alkaa. Ja poikakaverin kanssa pänät. Saas kattoo miten käy!!!- ambivalenttineN
Ilmanmuuta olet tervetullut mukaan!!! Täältä saat (toivon mukaan) tukea raittiiseen elämään ja saat samalla purkaa ajatuksiasi ja kertoa päivän kuulumisiasi tänne. Itse kirjoitan milloin mitäkin, mikä tuntuu tärkeeltä. Toki monia varmasti ärsyttää mun jutut, mutta kirjoitan, koska se on aika terpaeuttista toimintaa, samoin kuin toisten juttujen lukeminenkin. Elikkäs oikein paljon tervetuloa tähän jokkioon :) Itse olen nyt kuuakuden verran tänne kirjoitellut ja mä oon saanu tosi paljon tukea täältä.
- Katizi
Itse olen täällä pari viikkoa pörrännyt lähes päivittäin ja saman ajan juopottelematta. Onnea mä:)! Täällä on 99% mukavia ihmisiä, joita yhdistää sama ongelma jollain lailla, joko henk.koht. tai läheisen kautta. Mulle tästä on ollut iso apu. Ei oo tehny ku 2 krt mieli siiderii, mut oon sit tullu tänne lueskeleen raittiin päivän toivotuksia ja oma mielikin on kääntynyt raittiiseen suuntaan. Sen kyllä tiedän, että aina ei tule olemaan näin helppoa, mutta yritetään kaik yhres koos!
Tosiaan viikon ensimmäinen päivä, ja ilman väkijuomia on mennyt tähän asti, eiköhän mene loppuunkin! Täällä onkin paljon uusia kirjoittajia, hieno juttu, tää tipattomain ketju on ollut mullekin tosi hyvä jutska, muun hoidon rinnalla omaan alkoholismiini. Nyt en vain ole ollut kovin aktiivisti mukana ku on ollut kaikenlaista ylimääräistäkin touhuu.
Tervetuloo uusille, ja hyvää alkusyksyä kaikille, varsinkin teille tytöt jotka olitte silloin jo kun minä tulin mukaan, tarkoitan etupäässä pörriä ja aahoohoo-ta, ja kiitos tuesta kaikille.ottaa oikein suurennuslasi avuksi ja katsoa, näänkö oikein,että sinäkin saavuit
vihdoin ja viimein ilmoittamaan itsestäsi:))
Sulla on ollutkin kovasti kiireitä ja nyt tietysti alkaa syys kiireet.Mulla kanssa voi
alkaa vähän kiireemmät ajat.Riippuu siitä mitä kaikkia uusia kotkotuksia keksin:))
Ryyppäämistä kuitenkaan en meinaa aloittaa.
Olipa kiva kuulla sinusta ja oikein hyviä loppukesän päiviä sulle.t pörri- ambivalenttineN
Moikka! Kiva "nähdä" suakin täällä :) miten sulla on mennyt? Toivottavasti oot nauttinut muusta touhuilusta ja "oikeasta" elämästä. Mulle tää netti on taas vähän liiankin todellista elämää. Pitäs varmaan hankkii oikea elämä, mut emmä ees ehdi miettii mitään elämän hankkimista, ku täällä netissä aika menee liiankin äkkiä. Nyttenki pitäs olla jo nukkumassa, mut en oo vielä ehtinyt nettailultani mennä nukkuu ja toiseks ei edes nukuta. No aamulla kyllä nukuttaa senkin edestä ja sit tuntuu taas niin vaikeelta mennä töihin. Joten ei kait auta muu ku lopettaa tää surffailu tältä osin ja mennä nukkuun...jos malttais. Oli tosiaan kiva törmätä suhun pitkästä aikaa! :)
T: nettiriippuvainen(kin) pörri.1 kirjoitti:
ottaa oikein suurennuslasi avuksi ja katsoa, näänkö oikein,että sinäkin saavuit
vihdoin ja viimein ilmoittamaan itsestäsi:))
Sulla on ollutkin kovasti kiireitä ja nyt tietysti alkaa syys kiireet.Mulla kanssa voi
alkaa vähän kiireemmät ajat.Riippuu siitä mitä kaikkia uusia kotkotuksia keksin:))
Ryyppäämistä kuitenkaan en meinaa aloittaa.
Olipa kiva kuulla sinusta ja oikein hyviä loppukesän päiviä sulle.t pörriSinulle pörri.1 !! On niin kiva tulla palstalle kun on sinunlaisia ihmisiä jotka ovat aina avosylin toivottamassa tervetulleeksi, vaikka on välillä pidempäänkin poissa palstalta!!
Noista kiiruista. Niitähän on kun niitä itse tulee iteleen järjesteltyy, toivottavasti nyt ei tästä syksystä tulis kovin kiireinen vaikka pahalta näyttää että kaikki hommelit sattuu samalle aikaa, mutta kyllä se siitä. Vieläkin ilman väkijuomia, kyllä tää loppupäivä jo menee omalla painollaan. Hyvää yötä.ambivalenttineN kirjoitti:
Moikka! Kiva "nähdä" suakin täällä :) miten sulla on mennyt? Toivottavasti oot nauttinut muusta touhuilusta ja "oikeasta" elämästä. Mulle tää netti on taas vähän liiankin todellista elämää. Pitäs varmaan hankkii oikea elämä, mut emmä ees ehdi miettii mitään elämän hankkimista, ku täällä netissä aika menee liiankin äkkiä. Nyttenki pitäs olla jo nukkumassa, mut en oo vielä ehtinyt nettailultani mennä nukkuu ja toiseks ei edes nukuta. No aamulla kyllä nukuttaa senkin edestä ja sit tuntuu taas niin vaikeelta mennä töihin. Joten ei kait auta muu ku lopettaa tää surffailu tältä osin ja mennä nukkuun...jos malttais. Oli tosiaan kiva törmätä suhun pitkästä aikaa! :)
T: nettiriippuvainen(kin)Kiva ku oot kaipaillu. Hyvinhän mulla, mikäs se siinä ku raitiina ilman viinan himoa on saanut taapertaa, kyllä aika on kulunut liiankin nopeesti, ja välillä ollut hauskaakin, et sille!!
Heti nyt en sinuu muista tosta uudesta nikistä, mut kait me tuttuja tällä palstalla on oltu ja ollaan!?!?- ambivalenttineN
joonatan11 kirjoitti:
Kiva ku oot kaipaillu. Hyvinhän mulla, mikäs se siinä ku raitiina ilman viinan himoa on saanut taapertaa, kyllä aika on kulunut liiankin nopeesti, ja välillä ollut hauskaakin, et sille!!
Heti nyt en sinuu muista tosta uudesta nikistä, mut kait me tuttuja tällä palstalla on oltu ja ollaan!?!?...uusi tyttö. Mutta kun en oo mikään tyttö enää, ja mun elämältä suunta puuttuu ja aina tartun tikkuun lyhyimpään, mikä ei johda mihinkään. (Tietysti Anssi Kelan biisistä Milla). Mutta nyt oon sit rekannut itteni nikillä, mikä sopii muhun ja mun käyttäytymiseen erittäin hyvin :)
t: Ambivalenttinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826