onko kukaan tehnyt tai onko ohjeita saatavilla,minulla kun ei uni viikonloppuöisin tule koskaan simmuun kuin muinoin Vainion Martilla,olisi aikaa rakennella kyseisiä raketteja kun ovat kaupassa niin kalliita,sitäpaitsi olen kaikenkukkuraksi kuuhullu.
Hätärakettien teko,tee se itse
7
1502
Vastaukset
- onnistuu
Kannattaa aloittaa purkamalla muutama haulikon patruuna, jos et vielä ole sitä tehnyt. Näin saat helposti tarvitsemaasi ruutia. Miten ajattelit hoitaa sytytyksen. Yksi vaihtoehto voisi olla tuo haulikon patruunan nalli. Eli miltäs tuntuisi hätäraketti, joka laukaistaan lyömällä se esimerkiksi vinssiin. Täytyy hieman miettä lisää tätä juttua. Sait minutkin innostumaan asiasta. Mistähän materiaalista tekisi kuoret raketeille? Saiskohan niitä punaisia palloja ostaa erikseen, siis niitä, mitä ammutaan taivaalle.
- Erkki Lihas
Viet vain persettäsi lähelle jotain kuumaa, niin jo leimahtaa, ja Turun Harry ampaisee pää punaisena kiertoradalle ulisemaan.
- Maano
tätä asijoo siltä söör peepeeltä, sehä ossoo antoo kommenttija joka asijoon, vaikkei tiijä mittää asiasta, tahi tiijä ies sitä asijoo mistä lie on siu kysymykses ol.
Semmone sanonta ol et miäs se tulloo räkänokastakkii muttei turhasta paskan jauhajasta, eikä etennää tämmöttistä homppel sukkahoussupeepeemuusinakeista. - että joku hullu
Oletko ajatellut, että joku hullu saattaa ottaa tosissaan ja yrittää. Toivottavasti kokoilee veneessään ankkuroituna veneesi viereen. Herjallekin rajansa, kiitos.
Haluaisin tavata se katsastusmies joka hyväksyy itsetehdyt raketit katsastuvarustukseen.
Raketeissa käytetään ajopanoksena yleenssä mustaa ruutia. Sen valmistaminen stabiiliksi ja luotettavaksi ei ole kovin helppoa ja sellainen tuote ei ainakaan minun veneeseen tuoda.
Vahingon sattuessa voit olla ihan varma että vakutus ei korvaa.
Pitemmän säilytyksen jälkeen tuote ei toimi sillä ajopanos on hygroskoopinen ja sen takia kostea jollei ole syttynyt ennen sitä.
Itsemurha voi tehdä helpommin!- vuosisataa
Sitten jo rakennettiin raketit itse ja hyvin lensivät.
- Kysy isoja punaisia
Saat varmaan halvemmalla ja isompia kun ostat punaisia ilotulitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999