Onx jollekin vielä epäselvää mikä jengi on ens kauden mestari?
Nyt kun mestaruudella on pitkästä aikaa merkitystä niin huippujoukkueet ei pidä välivuotta niinku muutama edellinen on ollut kun on olympialaiset ym häirinnet liigaa.
Jokerit voitti huipputurnauxen Ruotsissa äskettäin.
Eix se jo jotain todista!?
JOKERIT IS BEST!!!!!!!!!!!!
Jokerit paras!
7
533
Vastaukset
- ...
mestistason turnaus oli haloo!
- butt-head1
tulee putoamaan mestikseen...tietenki äijät on voinu hyvinki tapella päissään ku ankat, mutta siis jos joukkuehenki on tuota tasoa että pitää ihan nyrkein kanssa tapella, niin kyllähän matka kohti mestistä on alkanu
- TosiKärppäFani
vain se että miten jokerit on vielä sm-liigassa???Kärpät voittaa milloin tahansa hjalliksen narri palveliat.hehehhe
- GO IFK
HIFK RULEZZZ
Olenko ymmärtänyt oikein, että kausi muuttuu välivuodeksi heti kun Jokerit menettää mahdollisuutensa menestyä? Viime kausihan ei ollut välivuosi vielä syksyllä, kun Jokereiden piti ottaa varma mestaruus "välivuosien" jälkeen. Missä vaiheessa viime kaudestakin tuli välivuosi?
- jaa.aa
KOVAT OVAT JOKERIEN PUHEET AINA
- blackmagictiger
OMAT SUOSIKIT HIFK.TPS.LUKKO.ÄSSÄT.LUKKO.
JA HÄMEEN JOUKKUEISTA ILVES JA TAPPARA....JOKERIT 12 PARAS
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969