Minun pitäisi lopettaa kultakala ja yksi monni.. Mikä olisi kivuton ja "paras" tapa tehdä tämä? "/ En todellakaan aio vetäistä niitä vain vessan pytystä alas.. Kuulin kerran puhuttavan jostain aineesta, jota myydään esim. jossain Näppäränäpissä tai muissa askarteluliikkeissä..? Sitten olen kuullut myös keittämisestä jostain eläinkaupasta.. :| Neuvoja?
"lopettaminen"... :(
7
1538
Vastaukset
- fisuu
Minkä kokoisia kultakala ja monni on?Minkä lajinen monni on(vai maatiaismonni)?VOisin ottaa sulta,postitatko?
- rim
Samalla tavalla kun muutkin kalat. Kunnon lyönti niskaan tai kaula katki, ihan samalla tavalla kun ongitutkin kalat tapetaan.
- Fishu
Kultakala on päästä pyrstöön jotain 10 cm? Saattaa parilla cm heittää suuntaan tai toiseen.. Monni on partamonni. Miten kaloja voi postittaa..? :D Hieman tyhmä olen juu.. x)
- .....
Fishu kirjoitti:
Kultakala on päästä pyrstöön jotain 10 cm? Saattaa parilla cm heittää suuntaan tai toiseen.. Monni on partamonni. Miten kaloja voi postittaa..? :D Hieman tyhmä olen juu.. x)
matkahuollon kautta voi lähettää kaloja.. on vaan ehkä vähän riskaappelia, mutta kukin mmäritelköön itse haluaako lähettää niitä.
Lopettamisesta sen verran, että paras tapa on nuijalla päähän tai katkaista kaula. raa-alta tuntuu ainakin minusta, mutta onneksi ei ole minun heiniäni meillä nuo lopetus hommat.. jossain myös sanottu, että laittaa kylmään tai kiehuvaan veteen, mutta silloin kala ehtii hiukan kärsiä ja ei minusta muutenkaan kovin hyvä tapa.. - fisuu
Fishu kirjoitti:
No saanko mailisi,että voidaan sopia kaloista
- Fishu
fisuu kirjoitti:
No saanko mailisi,että voidaan sopia kaloista
Pitää vielä miettiä tätä asiaa. Vanhemmat ei kuulostanu oikeen innostuneilta asiasta.. "/ Laitan tänne varmaan viimeistään perjantaina viestiä jos saan ne postittaa.
- fisuu
Fishu kirjoitti:
Pitää vielä miettiä tätä asiaa. Vanhemmat ei kuulostanu oikeen innostuneilta asiasta.. "/ Laitan tänne varmaan viimeistään perjantaina viestiä jos saan ne postittaa.
On kait tuo toiselle antaminen armollisempaa kuin lopettaminen...Onko partis muute koiras vai naaras?Entä kultis minkä ikäinen?Niin,ja voin tietenkin maksaa postikulut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774