"lopettaminen"... :(

Fishu

Minun pitäisi lopettaa kultakala ja yksi monni.. Mikä olisi kivuton ja "paras" tapa tehdä tämä? "/ En todellakaan aio vetäistä niitä vain vessan pytystä alas.. Kuulin kerran puhuttavan jostain aineesta, jota myydään esim. jossain Näppäränäpissä tai muissa askarteluliikkeissä..? Sitten olen kuullut myös keittämisestä jostain eläinkaupasta.. :| Neuvoja?

7

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisuu

Minkä kokoisia kultakala ja monni on?Minkä lajinen monni on(vai maatiaismonni)?VOisin ottaa sulta,postitatko?

• rim

Samalla tavalla kun muutkin kalat. Kunnon lyönti niskaan tai kaula katki, ihan samalla tavalla kun ongitutkin kalat tapetaan.

• Fishu

Kultakala on päästä pyrstöön jotain 10 cm? Saattaa parilla cm heittää suuntaan tai toiseen.. Monni on partamonni. Miten kaloja voi postittaa..? :D Hieman tyhmä olen juu.. x)

• .....
        Fishu kirjoitti:

Kultakala on päästä pyrstöön jotain 10 cm? Saattaa parilla cm heittää suuntaan tai toiseen.. Monni on partamonni. Miten kaloja voi postittaa..? :D Hieman tyhmä olen juu.. x)

matkahuollon kautta voi lähettää kaloja.. on vaan ehkä vähän riskaappelia, mutta kukin mmäritelköön itse haluaako lähettää niitä.
        Lopettamisesta sen verran, että paras tapa on nuijalla päähän tai katkaista kaula. raa-alta tuntuu ainakin minusta, mutta onneksi ei ole minun heiniäni meillä nuo lopetus hommat.. jossain myös sanottu, että laittaa kylmään tai kiehuvaan veteen, mutta silloin kala ehtii hiukan kärsiä ja ei minusta muutenkaan kovin hyvä tapa..

• fisuu
        Fishu kirjoitti:

No saanko mailisi,että voidaan sopia kaloista

• Fishu
        fisuu kirjoitti:

No saanko mailisi,että voidaan sopia kaloista

Pitää vielä miettiä tätä asiaa. Vanhemmat ei kuulostanu oikeen innostuneilta asiasta.. "/ Laitan tänne varmaan viimeistään perjantaina viestiä jos saan ne postittaa.

• fisuu
        Fishu kirjoitti:

Pitää vielä miettiä tätä asiaa. Vanhemmat ei kuulostanu oikeen innostuneilta asiasta.. "/ Laitan tänne varmaan viimeistään perjantaina viestiä jos saan ne postittaa.

On kait tuo toiselle antaminen armollisempaa kuin lopettaminen...Onko partis muute koiras vai naaras?Entä kultis minkä ikäinen?Niin,ja voin tietenkin maksaa postikulut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31