Olen mitannut penkinlämmittimen elementit ja kunnossa näyttävät olevan, kuitenkaan ei lämpene!
Missä mahtaa olla vika? Auto on vuosimallia -88
Miten ne voisi muuten testata kuin yleismittarilla mitata??
Volvo 740 penkinlämmittimet
6
737
Vastaukset
- janne
katoppa kuule ku se sattuu oleen VOLOVO
- Anonyymi
Jos ei ole tuon viisaampaa sanottavaa, OLE HILJAA.
- =)
Mittaappa vielä tuleeko liittimille jännitettä. En muista joko 88 mallissa on rele, joka säätää virtaa lämpötilan mukaan. Penkin alla on myös termostaatti... on kyllä sarjassa elementtien kans eli ei se siinä vika ole.
- Vallu
Mitannu jännitteen ja 12 volttia pukkaa... auto on tosiaan 86 ja penkit 88... vanhat penkit vaihdoin pois ku alko oleen jo niin huonos kunnos. Missäs sitten on vika??
- Anonyymi
Vallu kirjoitti:
Mitannu jännitteen ja 12 volttia pukkaa... auto on tosiaan 86 ja penkit 88... vanhat penkit vaihdoin pois ku alko oleen jo niin huonos kunnos. Missäs sitten on vika??
Siinä että ostit VOLOVON, siinä onpi seh vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä että ostit VOLOVON, siinä onpi seh vika.
Et vissiin ollut vielä syntynyt, kun tuo juttu on pantu tänne alunperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712