Keskiviikko ilman alkoholia, eläminen raittiina on mielekästä.
23.8-06 Ja
18
887
Vastaukset
- Papio1
Jep, raitis keskiviikko. Ensin vähän unta nuppiin ja aamulla ostamaan uusi printteri. Entisestä suuttimet aivan tukossa. Ikääkin jo 3-4 vuotta.
- juoppo-pete
onko jo keskiviikko???
olen dokannut koko kesän!
se vasta mielekästä on ollutkin....- Cettuz!
on, ja raittiina,
- ambivalenttineN
Hyvää huomenta! Tänne sitä taas heti aamusta piti tulla "roikkuun" samalla kuin juon aamukahviani. Töihin pitäs kohta raahautua. Raittiina aion tänään olla, muuta en uskalla tästä päivästä luvata.
- tytö66
Voi että ihana aamu! Aurinko paistaa ja hyvin nukuttu yö takana.Eka yö etten heräilly ja hikoillu. Nyt kahville ,suihkuun ja töihin! Iloista -ja raitista keskiviikkoa kaikille.
- paranoidi
Raittiina tänään.
- Ryyppymies
raittiina ollaan. Onneks ei toi aurinkokaan aina paista - parempi olla töissä viileämmällä säällä.
- kirjoihin!
Moron moron kaikki kansa, niin raittiit kuin epäraittiitkin.
On se niin mahtavaa, kun saa tänne kirjoittaa vaikkapa vain huomenensa ja minä olen kaikkien luettavissa! Sama se mitä puhun kunhan näyn, puu ja heinäkin on puhetta. Ja pääasia, ettei tule riitaa, että sopu säilyy, että on kuin pallo josta särmät puuttuvat? - Katizi
Töihin päin pitäis heppa ohjata kohta. Ei kyl yhtään nappais. Kohta on onneksi neljän päivän vapaa. En vielä ainakaan pelkää silloin retkahtavani, mut eihän sitä koskaan tiedä. Paljon on tekemistä kyllä siirrettynä vapaille, että ei ainakaan tekemisen puutteeseen tartte ruveta dokaamaan. Niinhän se vaan on, että syitä juoda löytyy aina jos himo iskee, mutta tuun sitten kertomaan vaikka teille niitä, niin voitte kumota niitä yks kerrallaan:)
Posotiivista: pelkällä alkoholin poisjättämisellä on pudonnut 2 kg kesällä kertyneistä! Siinä hyvä syy jättää juomatta jatkossakin!- Katizi
Pitäs aina oikolukee omat kirjoitukset...
- Ryyppymies
Tsemppiä vaan siulle. Päivä kerrallaan
- sal0me
Juu, kyllä se on ihmeellistä, miten aika on kulunut ja miten mielekästä elämää sitä on saanut viettää kun ei oo kuningas alkoholi päässy sanelemaan elämäni kulkua.
Tosin tällä päällä sitä ei olisi enää oltu elossakaan...
Kiitos Korkeimmalle - Suotuulia
myös minulle.
- hermiitti
Olen kohta kaksi viikkoa ollut ilman alkoholia. Vähän kyllä tekisi mieli ottaa viinaa, kun sitä tuolla kaapissa on.
Raitis ja aurinkoinen päivä, jäätelö linjalla meinasin olla loppupäivän.
Hyvää illan jatkoa kaikille.- ambivalenttineN
Raittiina olen tänäänkin ollut. Ja viemärirottia ruokkinut. On tää sairasta touhua, mutta onneksi olen raittiina pysynyt. Ei se ruuan oksentelu ja ahmiminen siis eiliseen loppunut. Mutta bulimikkoa musta ei tule, ei varmasti!!! Lopetan tän ahmimisen nyt tänään ja saatte nähdä että en tuu enää koskaan ahmiin ja oksentaan! Tai en ainakaan huomenna sitä tee, päivä kerrallaanhan tässä mennään. Toivon kuitenkin, ettei mun enää koskaan tartte ruokkii viemärirottia. En halua niitä ruokkia, enkä pilata omaa elämääni.
- Suotuulia
ambivalenttineN kirjoitti:
Raittiina olen tänäänkin ollut. Ja viemärirottia ruokkinut. On tää sairasta touhua, mutta onneksi olen raittiina pysynyt. Ei se ruuan oksentelu ja ahmiminen siis eiliseen loppunut. Mutta bulimikkoa musta ei tule, ei varmasti!!! Lopetan tän ahmimisen nyt tänään ja saatte nähdä että en tuu enää koskaan ahmiin ja oksentaan! Tai en ainakaan huomenna sitä tee, päivä kerrallaanhan tässä mennään. Toivon kuitenkin, ettei mun enää koskaan tartte ruokkii viemärirottia. En halua niitä ruokkia, enkä pilata omaa elämääni.
Minulla on myös taipumusta hellitellä itseäni ruualla. Mutta onneksi angiinaantaipuvainen kurkkuni ei kestä ainakaan sormia kurkkuun. Se on kai pitänyt minut pois moisesta. Kuulehan nyt, kun syöt, syö siunaten,
älä vihaten, Ruoka on ihana ystävä, rakastettu, joka takaa hyvän olon ja jaksamista. - ambivalenttineN
Suotuulia kirjoitti:
Minulla on myös taipumusta hellitellä itseäni ruualla. Mutta onneksi angiinaantaipuvainen kurkkuni ei kestä ainakaan sormia kurkkuun. Se on kai pitänyt minut pois moisesta. Kuulehan nyt, kun syöt, syö siunaten,
älä vihaten, Ruoka on ihana ystävä, rakastettu, joka takaa hyvän olon ja jaksamista.Eihän tää mistään muusta oo kiinni ku asenteesta. Eli pitää päättää, että elääkö syödäkseen vai syökö elääkseen. Mä valitsen jälkimmäisen vaihoehdon tästä hetkestä eteenpäin. Toivoisin, että näkisin hyvinkin pian peilistä hoikan, tasapainoisen ja kauniin nuoren naisen. Nyt peilistä näkyy vaan päivä päivältä lihavampi ja rikkinäisempi tyttö, joka ei tiedä tasapainoisesta elämästä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836