Suomen toiseksi vaikutusvaltaisimmaksi naisjohtajaksi rankattu Eija Ailasmaa jyrähti maanantaina Elinkeinoelämän valtuuskunnan seminaarissa, että kotihoidon tuki pitää poistaa. Hänen mukaansa se on este naisten etenemiselle uralla.
- Nykyinen lastenhoitojärjestelmä on liian hyvä. Naisille on tarjolla kolme vuotta turvattua poissaoloa työstä, Ailasmaa sanoi Helsingin Sanomien mukaan.
Ailasmaa johtaa Euroopan laajuista aikakauslehtitaloa Sanoma Magazines B.V:tä.
Ailasmaa palasi eilen työpaikalleen Hollantiin. Harkinnan jälkeen hän ilmoitti sikäläisen sihteerinsä välityksellä, ettei selittele sanomisiaan.
minkä sammakon päästi
3
697
Vastaukset
- akka hullu
Joo, kaikennäkösiä mulkwisteja on naispomoina... pikku hitlerittäriä.
Sekin akka pitäis sulloa sinne mistä on tullutkin.. etenkin kun sen äiti on varmasti ollut kotirouva ja poissa työorjuudesta. SIKA!- uudestaan kuten
mä tein, ja eiköhän se ollu Suvi-Anne, joka tällasen ihmetotuuden lohkasi.
- ja mutta
Jos nyt ihan totta puhutaan, niin kyllä se monen vuoden kotona olo (siis lapsen hoitaminen, en toki vähättele)velottaa naisen töissä etenemistä. On vaikea päästä takaisin työelämään, jos ne vuodet venyvät kovin pitkiksi.
Ja mitähän se tekee naisen eläkkeelle?
Tämä on niitä pyhiä asioista, joista ei saisi puhua.
Kuten myös se, että lapsilisästä pitäisi tehdä ansioihin sidottu tukimuoto. Ei asumiseenkaan saa tukea vain sillä perusteella, että asuu jossain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784