25.8 Perjantai

Mää aattelin viettää raittiin perjantain ja räjäytää muutaman pommin sitten illalla ko on Venetsialaiset, palopäälikkö on kuulemma sanonut että pitäisi vältää rakettien ampumista ko ei ole satanut mutta ei se pommeista mitään kirjoittanut, eli huomen illalla naapurin ikkunat ja talot tärähtelee, mulla on sellaisia "omatekoisia" joilla tulee kolmen metrin syvyinen monttu maahan ko jysäytän, joo nyt nukkuun jos maltan.

31

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

jotta oon ollu kentällä ku en oo kirjotellu mutta jos silleen luulette niin väärässä ootte.

On kuulkaa menny aika reklamaation vastineen puristamiseen remonttinilkeiltä. Eilen seki viimein tuli kun ne ensin oli kolme päivää valehellu että ne on se jo lähettäny.

Pakko vaan oli hyväksyy niitten ehdotus kun voimat meillä ei riitä enää sen kummempaan ku hengittämiseen. Nyt sitte ootellaan vaan rahoja ja mikäli yhtään osaan ounastella oikein niin se on taas uus vääntö sen maksamisen kanssa.

Olin tuossa remonttihommassa niin kiinni sisuskaluja myöten et piti käydä oikein lääkärissä. Ja karut tuli lääkkeet: puhelin kiinni.

Vaan yks juttu ollaan päätetty mun siskon ja vanhempien kanssa. Kun katto on kiinni niin juhlat pidetään pitkän kaavan mukasesti. Paljon syötävää ja itestäänki on selvää jotta alkoholitonta juodaan.

• ambivalenttineN

Hyvää huomenta kikille! Ihanaa törmätä suhunkin Arja taas pitkästä aikaa. Just eilen muun muassa sua kaivattiin. Nyt vois vielä toisetkin vakkarit tehdä come- back:in :) rankkaa on sullakin ollut, ei voi muuta sanoo. Rehellisten ja luotettavien remonttiäijien löytäminen tuntuu olevan melkeempä mahdotonta. Kun tosta rumbasta selviätte, niin olette todellakin juhalanne ansainneet!!!

Ihanaa, kun on taas perjantai. Nukuin viime yönä kokonaiset 3 tuntia, joten väsyttää aikalailla. Raittiina ja ahmimatta olen, väsymyksestä huolimatta. Töihin pitäs jaksaa raahautua ja sieltä aerobic tunnille, mikäli pysyn hereillä niin pitkään. Toivottavasti väsymys iskis toden teolla vasta illalla, niin pääsis ehkä kerrankin ajoissa nukkumaan. Mukavaa ja raitista perjantai päivää kaikille.

• aahoohoo
        ambivalenttineN kirjoitti:

Hyvää huomenta kikille! Ihanaa törmätä suhunkin Arja taas pitkästä aikaa. Just eilen muun muassa sua kaivattiin. Nyt vois vielä toisetkin vakkarit tehdä come- back:in :) rankkaa on sullakin ollut, ei voi muuta sanoo. Rehellisten ja luotettavien remonttiäijien löytäminen tuntuu olevan melkeempä mahdotonta. Kun tosta rumbasta selviätte, niin olette todellakin juhalanne ansainneet!!!

Ihanaa, kun on taas perjantai. Nukuin viime yönä kokonaiset 3 tuntia, joten väsyttää aikalailla. Raittiina ja ahmimatta olen, väsymyksestä huolimatta. Töihin pitäs jaksaa raahautua ja sieltä aerobic tunnille, mikäli pysyn hereillä niin pitkään. Toivottavasti väsymys iskis toden teolla vasta illalla, niin pääsis ehkä kerrankin ajoissa nukkumaan. Mukavaa ja raitista perjantai päivää kaikille.

niin itehän minä menin omaan vipuun. Mutta tunteet menee joskus - mulla aika usein - järjen edelle.

• aahoohoo
        aahoohoo kirjoitti:

niin itehän minä menin omaan vipuun. Mutta tunteet menee joskus - mulla aika usein - järjen edelle.

meikä unohtaa huolet ja murheet ja muutki hohkailut.

Meillä alkaa kolmen päivän kyläjuhlat illalla ja lähetään tutkailemaan tarjontaa. On tivolia, musiikkia, etnistä ruokaa ja kasvomaalausta, joka varmasti on lapsia varten mutta mä yritän lyöttäytyy sakkiin mukaan. Jos ne suostuu maalaamaan mun lätyn niin illalla pistän kuvan pastalle.

• ambivalenttineN
        aahoohoo kirjoitti:

Empä oo ennen huomannukaan että tunteet menee järjen edelle. Mulla se järki on useesti jossain taka-alalla ja tuntuu, että on olemassa vain tunteet. Hyvä että löytyy muitakin, jotka elää enemmän tunteella kuin järjellä. Mutta vähänkö elämä ois tylsää, jos aina ajattelis järjellä eikkä tunteella. On tässä tunne- ajattelussa paljon hyviäkin puolia :)

• ambivalenttineN
        aahoohoo kirjoitti:

meikä unohtaa huolet ja murheet ja muutki hohkailut.

Meillä alkaa kolmen päivän kyläjuhlat illalla ja lähetään tutkailemaan tarjontaa. On tivolia, musiikkia, etnistä ruokaa ja kasvomaalausta, joka varmasti on lapsia varten mutta mä yritän lyöttäytyy sakkiin mukaan. Jos ne suostuu maalaamaan mun lätyn niin illalla pistän kuvan pastalle.

missäs päin nämä kyläjuhalt on? Mäkin haluun mukaan :) rakastan ennen kaikkea tivoleita ja huvipuistoja :) Laita ihmeessä kuva, jos sait kasvosi maalattua.

Elämä ja hörhöily on ihanaa selvinpäin! :)

• aahoohoo

Empä oo ennen huomannukaan että tunteet menee järjen edelle. Mulla se järki on useesti jossain taka-alalla ja tuntuu, että on olemassa vain tunteet. Hyvä että löytyy muitakin, jotka elää enemmän tunteella kuin järjellä. Mutta vähänkö elämä ois tylsää, jos aina ajattelis järjellä eikkä tunteella. On tässä tunne- ajattelussa paljon hyviäkin puolia :)

Jos mun pitäs koko ajan ajatella pelkästään järjellä niin kyllä aivot sais olla suurimmaks osaks lepotilassa. Muun ajan vaan äljöttäis.

• aahoohoo

missäs päin nämä kyläjuhalt on? Mäkin haluun mukaan :) rakastan ennen kaikkea tivoleita ja huvipuistoja :) Laita ihmeessä kuva, jos sait kasvosi maalattua.

Elämä ja hörhöily on ihanaa selvinpäin! :)

ja alkaa kuudelta. Tuu mukaan vaan.

• aahoohoo

Jos saan neuvoo niin räjäytä se pommis lähelle naapurin aitaa. Siitä montusta saa hyvän maakellarin johon saat naapurin peruna- ja juuressadon korjuuseen eikä oo pitkä matka raijata sitä satoo. Ne kun nykysin suosittelee lähiruuan käyttämistä.

Kai se naapuris on älynny pistää pottuja kasvamaan?

• Sillä on iso pottumaa, mansikoita, juureksia jne. Noniin raitista huomenta itselleni ja kaikille muillekkin!

• Cettuz!
        raitis kirjoitti:

Sillä on iso pottumaa, mansikoita, juureksia jne. Noniin raitista huomenta itselleni ja kaikille muillekkin!

raittiina.

• Papio1

Raitis perjantai tänään ohjelmassa.

• Tuurijuoppo

luvassa känninen perjantai.
        Et silleen.
        Kalja vie miestä ainaki täällä suunnassa.

• vapaaehtoisesti

sain sitten tänään antabus-kuurin ja otin aloitusannoksen heti apteekissa.

en voi väittää, etteikö nyt jo tekisi mieli hakea kaljaa, mutta onneksi se antabuksen kanssa on mahdotonta.

• tyttö66

Olen ihan rätti, puhki, poikki. Tulin jus töistä ja viikko on ollut tosi rankka. Kuudes raitispäivä ja alkuviikko oli yhtä vierotusoiretta. onneksi viekkarit on ohi, mutta väsynyt olen. Eikä ihme! Elimistö reakoi ilmeisesti väsymyksellä, kun en varmaan puoleen vuoteen ole nukkunut selvinpäin.Kohta suihkuun ja sit syömään kaupungille ja katselee menoa. Eipä tartte takseilla ajella!JES!

• Suotuulia

minäkin. Flunssa iski, mutta onneksi vapaa viikonloppu edessä. Ja tosiaankin raitis!

• Lex.

Tunnettu maailmanlaajuinen jenkkivetoinen Echelon-järjestelmä valvoo ja seuloo kaikkialla tapahtuvaa tietoliikennettä, ja sen eri muotoja. Järjestelmällä on tiedustelukeskuksia ympäri maailman, ja mm. muutama kymmenen satelliittia.
      Valtiot eivät järjestelmää kommentoi, sen enempää kuin järjestelmää palvelevat operaattoritkaan.
      Terrorismin vastaisen sodan alussa supertietokoneet seuloivat eri kielillä maailman tietoliikenteestä avainsanoja, ja osuman löytyessä, viesti ja sen taustat otettiin tarkempaan tutkimukseen.
      Nykyisin järjestelmä on paljon kehittyneempi, ja hienostuneempi.

Tätä taustaa vasten, jos ja kun sheriffi katoaa - ja sen lukijat huomaavat viestien poistamisen loppumisena, eli sana on vapaa - silloin sheriffi on todennäköisesti tutkintavankeudessa terroristiepäilyjen ja pommiuhkausten vuoksi, ja jos poissaolonsa venyy vuosiksi, hän on Quantanamossa Kuubassa CIA:n kidnappaamana lusien ilman oikeudenkäyntiä, ja lukee siellä Koraania, koska Raamattuja terroristit eivät saa.

PS. Miksi juhlatkin pitää apinoida ulkomailta? Ystävänpäivä ja Venetsialaiset, pah, vieraiden vaikutteiden typerää apinointia.

• aahoohoo

ihan noin mee! Minä annan sefulle turvapaikan täältä meijän kylältä ja sitä paitsi ei kait se mitään terrorismia oo jos meinaa kertalaakilla tussauttaa itellesä kellarin.

Sen verran vois tietenki olla varovainen ettei siinä ennen jysäystä kailota mitään allahuakbaria eikä oo lakanaan pukeutuneena.

• kekri takaisin

ja römppäjuhlat, panostetaan yhä enemmän niihin perinteisiin uuteen vuoteen laskiaiseen pääsiäiseen, helluntaihin vappuun juhannukseen römppään ja jouluun.

Satsataan, panostetaan LAATUUN eikä määrään. Onhan noitten lisäksi jos mitä muitakin kissanristiäisiä jokaisella: synttäreitä nimppareita rippijuhlia häitä hautajaisia erojaisia harjakaisia vuosipäiviä polttareita jne jne

• Olipa mukava pyöräillä töistä, kun vettä satelin pitkään aikaan. Nyt voi rillijuhlat pitää ulkona, kun ei ole niin kuivaa. Juomaksi meinasin hakea alkoholittomia juomia, sitten huomenna voi nauttia vapaapäivästä, kun ei ole krapulaa.

Raitista viikonloppua kaikille.

• Ryyppymies

Taian itsekkin grillailla iltasella - ja Cokista päälle.

• Katizi

Nyt on pitkä putki töitä painettu ja alkoi ansaitut 4 vapaata. Yllätys yllätys, ei tehnykään mieli siideriä tai olutta, kun kävin kaupassa! Olin kai varautunut niin huolella vastustamaan kiusausta, ettei uskaltanu viinanpiru hyökätä...;)
      Salmiakkia on tullu vedettyä vatsantäydeltä...aina liikaa, oli kyse viinasta tai karkista...kun oppis kohtuuteen edes jälkimmäisen suhteen. Ensimmäisen suhteen en ota enää riskiä, ainakaan näillä vapailla.

• aahoohoo

kohtuuden opettelu on loppuelämän tehtävä - äkkiä lirvahtaa asia kun asia överiks.

Liekkö se alkoholistin mielenlaatu - tiijä tuota - mutta helposti asiat lähtee viemään mukanaan.

Vietähän hienot vapaat.

• aahoohoo

Ne ois tehny vaan pienen fläkin poskeen pienellä pensselillä. Mun lärvi ois vaatinu ihan kunnon sudin. Sitä paitsi, oisin saanu kuulemma kulkee eri reittii kotiin.

• ambivalenttineN

Oon ollut tänään sekä juomatta että ahmimatta, niinkuin lupasin aamulla. Eikä mullakaan oo tehny yhtään mieli alkoa tai muitakaan epäterveellisyyksiä. Aika upee tunne! :) Kävin myös bodypump tunnilla tänään. Se oli muuten hyvä tunti, mut se ohjaaja sekoili koko ajan :(

Arja, kehtaisitko vielä kertoa missäs päin se tori on missä ne juhlat on, niin tiedän tulla oikealle torille :)

• tyttö66

kapakista kotiin. Masu täynnä ja pää selvänä. Ihan ihmetellä pitää että selvinpäinkin voi olla niin mukava ilta kun oli. Kylläpä passaa laittaa päätyynyyn!

• olipahan päivä

Eilen oli mukava heittää taas parin viikon tauon jälkeen perse olalle ja päästää aivot sellaiseen rentoutustilaan, että ajatus ei kulje ja muisti ei pelaa. Siinä stressi kaikkosi. Juhlat alkoivat puolen päivän tienoilla 8-packillä Karhua, viiden aikaan nautin Helsingin keskustassa sixarin herkullista Hartwallin originaal lonkeroa. Seitsemän jälkeen baarin ovesta sisään ja olotila reippaseen nousuun. Varmuudella ainakin viiden drinkin, kolmen shotin, kolmen lonkeron ja kahdeksan tunnin jälkeen aloin olla valmis siirtymään kohti kotia. Matkaeväänä pari maukasta Koffin kolmosta. Kyllä tuli kuulkaas hyvin uni silmään, kun pään tyynyyn kolmen-neljän aikaan pääsin painamaan. Aamulla oli mukava herätä ilman krapulaa ja aivot hyvin rentoutuneina ensi viikon ponnisteluja varten.

• xxxxxxxx

kun kirjoitit tuota paskaa????

• olipahan päivä
        xxxxxxxx kirjoitti:

kun kirjoitit tuota paskaa????

Ei minulla sentään ihan niin huono kestävyys ole, että tuollaisen session aikana laukeaisin. Enkö olisi mielestäsi saanut kertoa, millaisen päivän minä vietin? Väitätkö, että minun päiväni oli huonompi kuin noiden muiden? Enkö olekin oikeutettu jakamaan tällä keskustelupalstalla omia kokemuksiani niin kauan kuin ne eivät hyvän maun vastaiseksi mene?

• sinulta

Vaihteeksi kiva lukea tämmöistäkin.

• xxxxxx
        olipahan päivä kirjoitti:

Ei minulla sentään ihan niin huono kestävyys ole, että tuollaisen session aikana laukeaisin. Enkö olisi mielestäsi saanut kertoa, millaisen päivän minä vietin? Väitätkö, että minun päiväni oli huonompi kuin noiden muiden? Enkö olekin oikeutettu jakamaan tällä keskustelupalstalla omia kokemuksiani niin kauan kuin ne eivät hyvän maun vastaiseksi mene?

olet oikeutettu kertomaan mielipiteesi:))

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe