saappaissa haluaisit olla ja miksi?
Kenen julkkiksen...
17
1072
Vastaukset
Voisin pari miljuunaa laittaa tulemaan Joonas75:sen tilille :)
- MMies
En kenenkään. Mutta jos pitäisi elävistä valita joku, jonka persoona tai elämän työ ylipäätään vaikuttaa hehkuttamisen arvoiselta, niin James Brown. Vittu sen pallit painaa 25 kiloa- uskomaton Äijä.
- tosimiehiä
John Lee Hooker:ia ja Screamin Jay Hawkins:ia
James Brown, no joo... mut noissa edellisissä sitä munaa (muutakin kuin painavat pallit) vasta onkin! - Verber
Onks sillä joku kasvain palleissa???
- frida naang-kahlo
Silloin kun eli,en siis nyt.
Ja muutaman päivän,koko elämä taitaisi olla liian raskas kokemus.Perustan väitteeni elämänkerran lukemiseen.. - pullopersekapitalistisika
En käytä saappaita. Paitsi marjametsällä ja sitä varten minulla on omat.
- hossi
Nämä omat saappaat kyllä riittävät eikä mieli tee olla kenenkään julkimon vastaavissa kalosseissa.
- frida naang-kahlo
"Ja hymyilee lisää"
- hossi
frida naang-kahlo kirjoitti:
"Ja hymyilee lisää"
Kontiot on muutenkin ihan riittävän isot minulle joten niissäkin on ihan riittävästi koluamista ;)
- Revolveri
Kimi Matias Räikkönen. Saisi kokea formulalla ajon ja tietysti iso palkkakin 2 tunnin päristelystä on bonusta :)
- scale
Siinä on särmää.
- saappaissa
kiitos mielellään, jos J olisi edessäni ilman saappaita... nam
luonnollisesti oisin Brad Pitt 10v sitten.Ja eiköhän jokainen tajua miks :-)
- NoJust
ja huokaisin, että enpäs haluaisi olla julkkis edes puolta päivää.
Totuus vain on se, että minun itsetuntoni ei kestäisi sitä, että joku paparazzi raportoisi kuvan meikittömästä NoJustista tulossa vaaleansinisessa fleeceasussaan lähisiwasta sikspäkkiä kantaen...
Jos Madonna käy lenkillä ilman meikkiä niin lehdet ilkkuvat "pulimummoksi". Ja jonkun anttituiskun lähikauppaostokset päätyvät ruodittavaksi juorupalstalle.
Joten ei kiitos. - naikkonen...
kuten Paris Hilton. En vaan eläisi kuten hän mutta rahoista nauttisin just nyt...
- vato retro
Saisi maailman kauneinta naista ja saisi vielä käyttäytyä niinkuin lystää.
- Serpico
En haluaisi elää kenenkään toisen saappaissa, olen tyytyväinen omiini. Jos voisi kokeilla vähän aikaa niin sitten Hjalliksen. Komea, sporttinen ja rikas - ja aina joku kaunotar vierellä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039