Uskaltaisitteko nimimerkillä ilmoittaa tuntipalkkanne, pientä vihjettä mistäpäin Suomea yms.
Kiinnostaisi tietää, missä mennään nykyisin.
Eli painopinnan valmistajat, graafiset tekstinvalmistajat tai mitä vastaavaa nimikettä missäkin käytetään.
Itsellä himppu yli 11,5 euroa, etelä-savo.
graafisen alan palkat
10
3241
Vastaukset
- sitomoäijä
.. koneenhoitajana 15,0 euroa/h.Kymenlaaksossa työskentelen.
- Minnamaria
Mites se nyt menikään että miehen euro on naisen 75 senttiä, oli sitten kyseessä mikä ala tahansa.
- mitäväliä
Minnamaria kirjoitti:
Mites se nyt menikään että miehen euro on naisen 75 senttiä, oli sitten kyseessä mikä ala tahansa.
Sanoit että miehen euro on naisen 75 senttiä. Pitäähän sille miehellekkin tuosta jotain jättää ;D
- Minnamaria
mitäväliä kirjoitti:
Sanoit että miehen euro on naisen 75 senttiä. Pitäähän sille miehellekkin tuosta jotain jättää ;D
parilliset naiset on kyllä usein aika hyvätuloisia, mut ei tämmöset yksinäiset kun on vaan se oma 75 senttiä.
- painop valmistaja
5 vuotta ilmoitusvalmistajana, koulutukseltani olen media-assari ja olen myös painopinnanvalmistaja.
Palkka 10e/h
Paikka Tre - Eteläisessä Suomessa
Tienaa yli kymmenen vuoden kokemuksella (painopinnanvalmistajana) 10,40 tunnissa.
- että on töitä
ettekä ton kummempaan pystyiskään.
Eli olakaa ihan vaan hiljaa.
Älkääkä ihmetelkö ettei teistä tullukaan pomoja tai disainareita.
Paska duuni - paska palkka.
- pp-valmistaja
9 euroa /tunti painopinnanvalmistajana. Olen ollut töissä 10 vuotta samassa työpaikassa. 03-alueella.
- surkeeta on...
06-alueella kk-palkkalainen, pp-valmistaja työnimikkeellä sivunvalmistaja, noin 2400 e/kk kaikkien lisien kanssa.
- sengin siad
menkee työttömäks.. JIHAAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774