takaisin barbie maailmaansa. ohjelmaan hän ei todellakaan sovi ihanine ruusunpunasine kuvitelmineen. hirveän ylimielinen asenne.todellakin. ja voi kauheeta kun ohjelmassahan voi katketa vaikka kynsi siellä temutessa tai likaantua rinsessa röyhelöt..
heidi punaisessa rinsessamekossaan
9
3409
Vastaukset
Juu olen samaa mieltä, niin ylimielisesti katsoi muita naisia, varsinkin sitä joka viimeisenä tuli porukkaan. pois vaan sellaset Barbit
- Janetska
näkyi selkeästi pelko,kun Sari pelmahti huoneeseen.
Heidi katsoi,ettei hänellä ole enää mitään zäänssejä olla porukan söpöin blondi,kun Sari tuli.
Voi tätä kanojen maailmaa,kanojahan nuo molemmat "plöntit" on,toinen vain hiukka enempi,kuin toinen.Noh,katsotaan,milloin ne repii toistensa peruukit irti,heh! - .,.,.,
sehän siinä on kaikista hauskinta nyt seurata noiden kahden barbin kisailua.. heh.. :)no johan se toinen barbi oli eilen löytänyt pehmeän tuolin :)
- Naurussa suin seurannut ;-)
Janetska kirjoitti:
näkyi selkeästi pelko,kun Sari pelmahti huoneeseen.
Heidi katsoi,ettei hänellä ole enää mitään zäänssejä olla porukan söpöin blondi,kun Sari tuli.
Voi tätä kanojen maailmaa,kanojahan nuo molemmat "plöntit" on,toinen vain hiukka enempi,kuin toinen.Noh,katsotaan,milloin ne repii toistensa peruukit irti,heh!Olen täysin samaa mieltä....
Heidi oikein mittaili Saria päästä varpaisiin, kun se saapui huoneeseen.
Mun mielestä kaikki ketä taloon tuli oli jotenkin omallatavallaan blondeja. Ketään aitoa ihmistä en siinä joukossa nähnyt... Vai oliko se vaan alkujännitystä että piti vaan näyttää. sitähän en vielä tiedä, mutta katsotaan mitä aika tuo tullessaan ja mitä sieltä pinnanalta löytyy... Toivottavasti jotain ihan muuta mitä eilinen jakso anto ymmärtää!!!!!!!!!!!!!!!!1 - nuoriherrasmies
.,.,., kirjoitti:
sehän siinä on kaikista hauskinta nyt seurata noiden kahden barbin kisailua.. heh.. :)no johan se toinen barbi oli eilen löytänyt pehmeän tuolin :)
IHANIA BLONDEJA! JOISTA HERRASMIEHET PITÄVÄT!
- "tavis"
nuoriherrasmies kirjoitti:
Jeps...kumpikohan antaa ensin persettä? Ei varmaan kauaa kulu..
- KYLLÄ!
nuoriherrasmies kirjoitti:
Ehdottomasti
- wohoo
KYLLÄ! kirjoitti:
Ehdottomasti
Eipä siitä muuhun olisi. Itse laittasin paperipussin kyllä päähän.
- wohoo
outoa. Mun mielestä se eilen palasi poikien kaa keinupersistä eikä ees pelänny kynsiensä takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959