Lasit

ja kampaus

... eli onistuuko paksuilla silmälasinsangoilla varustetulle morsiammelle kampaus? Muuten kapeat kasvot ja ruumiinrakeenne, eikä haluaisi liiankaan muhkeaa kampausta. Tuntuu vaan että massiiviset sngat tarvitsisis näköisensä kampauksen... Ostanko suosiolla piilarit??

5

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka itse haluat

Mikään pakko ei ole piilareita hankkia, jos ne eivät omalta tunnut.
      Kampaajasi osaa kyllä sovittaa pokasikin kampaukseen; mene juttelemaan asiasta ja suunnitelkaa yhdessä!

• häähuuma

jos haluat sangat selvästi näkyviin, otat silloin kireämmän kampauksen eli kaikki hiukset kiinni! jos haluat hiukan "peittää" niitä, voi kampauksessa olla irtonaisia osioita esim. takana irrallaan tai sekä takana että sivulla irtonaisuutta! silmälasisihan on osa persoonallisuuttasi, joten en minä piilottelisi niitä ja nehän on jokapäiväisessä käytössä, eli miksi hääpäivänä haluaisit näyttää erillaisemmalta kuin muulloin! keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!

• Katjus-
        häähuuma kirjoitti:

jos haluat sangat selvästi näkyviin, otat silloin kireämmän kampauksen eli kaikki hiukset kiinni! jos haluat hiukan "peittää" niitä, voi kampauksessa olla irtonaisia osioita esim. takana irrallaan tai sekä takana että sivulla irtonaisuutta! silmälasisihan on osa persoonallisuuttasi, joten en minä piilottelisi niitä ja nehän on jokapäiväisessä käytössä, eli miksi hääpäivänä haluaisit näyttää erillaisemmalta kuin muulloin! keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!

"keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!"

Kamppaajan, aivan niin. ;P

• häähuuma
        Katjus- kirjoitti:

"keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!"

Kamppaajan, aivan niin. ;P

ei ehken kannata pilkkua nussia!

• ahahahahahah
        häähuuma kirjoitti:

ei ehken kannata pilkkua nussia!

"ei ehken" :''DDDD

Sori, mut... : DDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60