ehdotuksia...mulla on aika ohuet hiukset niin miten sais hyvän hääkampauksen..joku hiuslisäke??? hiukset on olkapäille asti, mut paksummat né sais olla... onko muilla ollut samoja ongelmia?
hmm
3
797
Vastaukset
- tai lisäke
eli voithan ottaa hiuksiisi ihan hiustenpidennyksen!!! On aitoa hiusta ja tosi upea. Maksaa tosin jotain 400€.... Tai osta sitten Käherrystarvikkeesta aitohiusnauhaa jota voi laittaa kampaukseen lisäkkeeksi!! Sen kampaajasi voi värjätä täsmäämään omaan väriisi ellei ihan oikean väristä löydy.
- oliii...
... omassa hääkampauksessa 50cm pitkä hiusnauha. Oma tukka juuri olkapäille ja tosi ohut! Kampaajani loihti aivan upean nutturan lisäkkeestä ja laittoi vielä erivärisiä irto-raitoja tukkaani. Ihanaa!!!!
- minullakin
Minullakin oli lisäke- ostin sen kampaajani kautta (oikeaa tukkaa, tosi luonnollisen värinen ja kampaaja löysi oikean värisenkin). Maksoihan se hiukan, mutta se on minulla nyt itselläni ja sitä ovi käyttää myöhemminkin.
Kampauksesta tuli ihanan runsas - tosi nätti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764