...mitä se sanoisi?
http://www.voittajakennel.com/web/ALLEKIRJOITA.htm
JOS tämä olisi osannut
6
656
Vastaukset
- dddd
Ihan turhaa höddötystä. Mitäs vievät koirat mettään hah hah
- spirspoike
Mitä helvettiä se koira teki vapaana!! Kuulostaa törkeältä, mutta tuo on omistajan moka, jos laskee lemmikkinsä vapaaksi!
- hei
ajokoira on metsästykseen tarkoitettu.
Omistaja toteutti sen luontaisia tarpeita päästäessään sen metsään ajamaan jänistä.
Ei ollut varmastikaan tarkoitus että raatona löytyy,mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin susilaumaan törmää...
En kuitenkaan allekirjoita mitään,koska olen tasan puolueeton tässä asiassa. - puolueetonpulla
hei kirjoitti:
ajokoira on metsästykseen tarkoitettu.
Omistaja toteutti sen luontaisia tarpeita päästäessään sen metsään ajamaan jänistä.
Ei ollut varmastikaan tarkoitus että raatona löytyy,mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin susilaumaan törmää...
En kuitenkaan allekirjoita mitään,koska olen tasan puolueeton tässä asiassa.Eiköhän sudeltakin ole ihan luontaista tappaa reviirilleen tullut vieras 'kilpailija' tai syödä nälkäänsä.
puolueetonpulla kirjoitti:
Eiköhän sudeltakin ole ihan luontaista tappaa reviirilleen tullut vieras 'kilpailija' tai syödä nälkäänsä.
Aivan totta, edellinen kirjoittaja.
Koira kannattaa pitää kytkettynä pihassa, mieluiten siis aidassa. On oma häpeänsä jos koira on vapaana ja susi käy sen syömässä. Varsinkin sellaisilla alueilla, missä susia on runsaasti, kannattaa koirat pitää aidassa tai sisällä (toki käyttää tarpeilla, valvotusti tietenkin). Näin takaa parhaan mahdollisen turvan suden hyökkäykseltä. Ja metsästäville koirille on kehitelty eräänlainen suojaliivi, mikä antaa mojovan sähköiskun hukalle, jos käy kiinni. Vastuuntuntoinen ja koirastaan välittävä ostaa hännänheiluttajan turvaksi sellaisen...
Itse olen enemmän susien puolella tässä asiassa, mutta en tod. jaksa tämmöistä vinkunaa kun joku hurtta on taas kuollut juoksenneltuaan irrallaan... Enkä ole koiraihmisiä, en todella.
- oma vika
miksei pitänyt koirastaan parempaa huolta...Susien uolella olen tässä asiassa.Ihmisen ei joka saakutin paikkaan tarvitse tunkeutua,vaan tulisi jättää tarpeeksi elintilaa myös niille luonnoneläimille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899