olen 14.v poika aloin noin 4kuukautta sitten tekemään kovaa treeniä käsi lihakset kasvaa vauhdilla mutta en tiedä mitään esim.netti sivua mistä saisi vinkkejä eri lihaksien kasvatukseen olen jo kerran käynyt kuntosalilta kysymastä niin mies sanoi ette sinun ei pidä kasvattaa lihaksia tuossa iässä mutta en halua mitään kehon rakentaja lihaksia vaan normaalit kunnon lihakset kertokaa eri liihasten treenaus vinkkejä painoilla tai netti sivuja mistä saisi tietoa ja miten saan selkä lihakset?
KIITOS JO ETU KÄTEEN........
Liikkeitä Painoilla?????
2
293
Vastaukset
- neuvo
Käy tuossa voimailulajit-foorumilla ja kysele sieltä. Siellä on asiantuntevia ihmisisä.
- pinkkivinkkiläinen
Aloitin treenaamisen sinun iässäsi painoilla.Lihakset kasvaa silloin nopeasti, mutta rasvaprosentti pysyy pienenä.Itselläni onkin muistona kaikkien isojen sekä pientenkin lihasryhmien kasvukohdissa "raskausarpia", jotka eivät lähde pois. Ovat aika ruman näköisiä, joten aloitappa varovasti ja mieluummin mene vaikkapa voimistelemaan tai harjoittamaan kehoa jonkun muun kuin painonnoston saralla vielä noin nuorena. Kaverit´vetivät 15-vuotiaana sataa kiloa penkistä ja muistona heillä on vääntyneet kädet, koska luusto vielä pehmeää, jolloin painonnosto saattaa vännyttää niitä. Eli kädet kääntyvät kyynärpäistä ulospäin luonnottomasti.Tiedän että lihasmassaa pitäisi saada...mutta mene vaikkapa judoon, jossa voimaa takuuvarmasti tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712