Eli alottaako Tarkki vai Suomalainen ykkösmokena?
TUoMAS TARkKI
4
459
Vastaukset
- Laura1
Sen näkee sitten=)
- Ake
Tuskin Kärppien kaltainen seura huonoja mokkeja pestaa..??
Sama kumpi aloittaa,kausi on pitkä,ja jyvät löytyy
mokke riihestäkin kauden kuluessa.
Mua huolettaa eniten pakkikalusto..
Mut eihän sekään oo koskaan postannut.
Huhtikuuta täs jo oottelen..:) - Laura1
Ake kirjoitti:
Tuskin Kärppien kaltainen seura huonoja mokkeja pestaa..??
Sama kumpi aloittaa,kausi on pitkä,ja jyvät löytyy
mokke riihestäkin kauden kuluessa.
Mua huolettaa eniten pakkikalusto..
Mut eihän sekään oo koskaan postannut.
Huhtikuuta täs jo oottelen..:)Vaikka johto onkin kovin varovainen,niin pelaajalistoja silmäillen otaksuisin olevan kutakuinkin selvää,että pohjolan vikkelä pikkupeto menee salamana finaaliin:)
Totta on,että rapakon taakse lähtivät loistavat pakit,mutta ainahan muutosta tulee ja pitääkin. Luotetaan omiimme ja lopuksi, kun mokke ei vuoda kuin seula,niin se antaa perusluottamusta koko peliin, eikä se olekaan mikään vähäpätöinen asia.
Pietilän pelatessa, ei millään pahalla, joukkue joutui koko ajan olevan jotenkin "varpaillaan", koska luotto mokkeen ei ollut sama kuin Niken aikana. Uskon Kärppien valinneen hyvät moket, joten katsotaan kuin käy:)!
On siis se ja sama kuka aloittaa. Tod.näk.sekä Suomalainen että Tarkki molemmat pääsevät kokeilemaan ns.siipiään. Chiodon sairausloma voi huonossa tapauksessa vielä venähtääkin.Iso rooli kieltämättä kelle tahansa näistä mokeista on seistä Kärppien maalilla. En usko kuitenkaan punttien tutisevan vaan päinvastoin kokevat pelin haasteena.
Eiköhän Suomalainen aloita. Uskoisin näin. Toivottavasti ei Kärpät kovin salamana finaaleihin pääse, olis kiva nähdä nuo runkosarjan pelit, kun niistä on maksanutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806