Tiedättekö paljonko on kilometrejä Helsingistä Kouvolaan ja paljonko maksaa junalippu sille välille? - Tiedättekö taas paljonko on kilometrejä Helsingistä Tampereelle ja paljonko maksaa junalippu sille välille?
Vastaukset:
1. Helsingistä on Kouvolaan 166 km ja Tampereelle 187 km.
2. Junalippu (IC)maksaa Helsingistä Kouvolaan 26.60 euroa, mutta Tampereelle vain 25.60 euroa.
Huomasittehan: Tampereelle on pitempi matka ja halvempi lippu!
Höynäytetäänkö siinä taaskin kouvolalaisia?
höynäytettävät
14
1255
Vastaukset
- Heh.
Säästäväisyys on hyve, mutta saituus on sairautta.
- maketheoriginal
mut kouvolasta on katos se jatkoyhteys shanghaihin mihin kaikki haluaa sit kuitenkin. käy vaan kattomassa rautatieasemalla kun junasta lappaa olkihatuissa harvahampaisia kiinalaisia.
- hyyry --
Tuossahan asian syy tuli todetuksi. Tamperehan on vaivainen pirkanmaalainen kylä suureen risteykseen Kouvolaan verrattuna.
Kouvolalaisilla on kyllä rahaa maksaa mokomat Helsinginmatkat. Eihän siellä muuten tarvitse paljoa käydäkään. Kouvolasta löytyy lähes kaikkea. - Ohi ajava
Tuossahan se erihintaisuus selvisi, Helsingissä ei kukaan vaivaudu asemalle katselemaan ketä junasta tulee.
Kouvolalaiset ovat vielä niin maalaisjuntteja että pitää tungeksia asemalaiturilla suu auki toljottamassa. Hinta ero VR mukaan tulee juuri siintä että asemalaituria pitää siivota useammin
kuin H:kissä tai Tapereella.
- tiedä
mut omasta mielestä toi junalippu on ihan törkeen hintanen.. eestaas lipullahan pääsee melkein lentokoneella berliinii hesasta..
- M K
Ennen ku seuraavan kerran alat täällä paasaamaan asiasta, niin suosittelen tarkistamaan faktat. Meni meinaan sulla "pikkusen" pieleen.
1. Helsingistä on Kouvolaan (autoteitä pitkin) 134km, junalippu tälle välille on 26,60€.
2. Tampereelta on Kouvolaan (taaskin autoteitä mitaten) 193km, junalippu tälle välille on 31,10€. Hinta on sama kiersit sitten Tikkurilan tai Riihimäen kautta.
Huomasithan: Tampereelle on pidempi matka ja kalliimpi lippu!
Mitä jos se oletkin sinä joka höynähtänyt?- maketheoriginal
juna kulkee?
- M K
maketheoriginal kirjoitti:
juna kulkee?
Ei tainnut olla juttuni pointti. Ja tuskin alkuperäisen kirjoittajankaan mittaukset junanratojen kulkureittejä oli tehty.
- .,.,
Helsingistä Kouvolaan ja Helsingistä Tampereelle.
- kiva tietää
päivittäin ajan kvl tehola-hki keskusta. kilsoi tulee 136. ei tarvi oiko rataa pitkin mennä!!! vaikka se just tulikin!!!
että Helsingistä on Kouvolaan aika tarkalleen 136km ja Tampereelle 173km...vähän meni sulla vikaan mutta oikeassa olit siinä jos junalippusi hinnat pitävät paikkansa että kalliimpi matka Kouvolaan on...ehkä ne haluaa sinne vähän "varakkaampia" tyyppejä;))
- M K
Jos sä mun juttuja oikaiset, niin ei tartte kiitti, faktat on hallussa. Matkat tsekkasin netistä reittihakuohjelmalla ja lippujen hinnat vr:n sivuilta. Et ei korjattavaa..
ps. Kouvolasta Tampereelle (keskustasta keskustaan, kuten matkat aina ilmoitetaan) on enemmän ku toi sun ehdottama 173km. Itteasiassa just sen verran ku mun aiemmassa kirjoituksessa sanotaan. M K kirjoitti:
Jos sä mun juttuja oikaiset, niin ei tartte kiitti, faktat on hallussa. Matkat tsekkasin netistä reittihakuohjelmalla ja lippujen hinnat vr:n sivuilta. Et ei korjattavaa..
ps. Kouvolasta Tampereelle (keskustasta keskustaan, kuten matkat aina ilmoitetaan) on enemmän ku toi sun ehdottama 173km. Itteasiassa just sen verran ku mun aiemmassa kirjoituksessa sanotaan.ai jaaha,eikös kyse ollut matkasta hesa-kouvola ja hesa-tampere?????
M K kirjoitti:
ps. Kouvolasta Tampereelle (keskustasta keskustaan, kuten matkat aina ilmoitetaan) on enemmän ku toi sun ehdottama 173km. Itteasiassa just sen verran ku mun aiemmassa kirjoituksessa sanotaan.ja sitäpaitsi en sulle sitä oikomista osoittanut vaan hälle joka tämän alkuperin kirjoitti!!!!Ja eipähän juuri kyllä kiinnostakkaan koko junaliput,ei tartte junia käyttää kun on toistaseksi varaa käyttää omaakin autoa,lähinnä oli kyse välimatkoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329