Pipo?

NoJust

Oletetaan, että saat ystävältä (tai ystävältä ) lahjaksi itseneulotun pipon (ynnä kenties kaulaliinan), niin minkälainen olisi sellainen unelmiesi pipo (tai setti)?

Lämmittäisikö pipo yleensäkin?

19

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

Minkälainen sen pitäisi olla? Musta ei löydy mitään metroseksuaalia stailaajaa, joten jättäisin sen tekijän päätettäväksi.
      Totta kai pipo lämmittää.
      Mäpäs sainkin seurustelun alkuaikana avolta lahjaksi villapaidan, joka on mulla vieläkin.
      Sellaista lahjaa minä arvostan eniten jonka joku on tenyt omin käsin.

• scale

Kun kirjoitin, että arvostan omin käsin tehtyä lahjaa, niin en sitten iloitse jos joku tuo mulle kipollisen siittiöitä ja sanoo tehneensä sen omin käsin (sanoinpa ennen kuin joku koranleuka ehtii, mää teidät perskeleet tiedän).

• NoJust
        scale kirjoitti:

Kun kirjoitin, että arvostan omin käsin tehtyä lahjaa, niin en sitten iloitse jos joku tuo mulle kipollisen siittiöitä ja sanoo tehneensä sen omin käsin (sanoinpa ennen kuin joku koranleuka ehtii, mää teidät perskeleet tiedän).

En saisi aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisin...

• scale
        NoJust kirjoitti:

En saisi aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisin...

kuitenkin.

• MMies

En käytä pipoa, joten turha lahja olisi.

• Kyllä

se Suomi-pipo on ihan hyvä idea ja lämmittää saajaansa varmasti joka tavalla.

• rupeli

Pipokin riittäisi. Jos on oikein kätevä, niin saattaisin osallistua raaka-aineiden hankintaan.

Mutta jos sais toivoa, niin samaa sarjaa pipo, kaulaliina ja sormikkaat.

:-)

Ja tunne tärkeintä, sekä antamisen ja saamisen. Sama mitä saa, kunhan se on sydämestä.

• rupeli

Siis raaka-aineiden hankintaan koskien isompaa projektia ja varsinkin siinä tapauksessa, jos pyytäisin tekemään.

Pää on kuin Haminan kaupunki.

• NoJust
        rupeli kirjoitti:

Siis raaka-aineiden hankintaan koskien isompaa projektia ja varsinkin siinä tapauksessa, jos pyytäisin tekemään.

Pää on kuin Haminan kaupunki.

Kyllä mä taisin ihan tuosta ekastakin jo ymmärtää... Taidat tosiaan olla kuumessa kun et sä normaalisti sanomisiasi korvaa kuten tänään :)

• rupeli
        NoJust kirjoitti:

Kyllä mä taisin ihan tuosta ekastakin jo ymmärtää... Taidat tosiaan olla kuumessa kun et sä normaalisti sanomisiasi korvaa kuten tänään :)

Olen vähän kateellinen sellaisille, jotka osaa tehdä käsin kaikkea.

Nuo minun kiinnostuksen kohteet kun ovat sellaisia, että ne vaativat "liikaa" tilaa. Ainakin toistaiseksi sellaisia tiloja ei ole omasta takaa.

Pitäisi varmaan vaihtaa kiinnostuksen kohteita.

• santa claus

luotan tässä pipontekijän tyylin hallintaan ...

• mun mielestä sen pipon pitäs olla vähän tekijänsä näköinen tai sitten jotenkin yhteiseen muistoon liitettävissä vaikka kortilla jossa ko. tarina mukana :)

• Keskivertomies

Saa olla vaikka Joensuun Katajan väreissä ja käytän sitä kesät talvet saunaa myöten, jos se olisi erään henkilön tuotantoa. Muuten pipo ei ole ihan kuuminta hottia. Mutta häneltä en pipoa tule saamaan.

• he.

NoJustJoo

• NoJust

Kiitos siitä.

Ja mukavaa päivää!

• Manfred

Riittävän väljä, ettei kiristä.
      Pysyy päässä, eikä tule silmille.

• santa claus

olisihan sekin lahja ...

• Manfred
        santa claus kirjoitti:

olisihan sekin lahja ...

Just sellanen musta on mullakin, en tosin ole käynyt missään mielenosoituksessa...

• NoJust
        Manfred kirjoitti:

Just sellanen musta on mullakin, en tosin ole käynyt missään mielenosoituksessa...

Taidanpa tietää, mitä aktivistiystäväni saa joululahjaksi... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe