90 000 euroa vai parisuhde?

kiribati

Tuohon alempaan viestiin viitaten pieni leikkimielinen gallup:

Kumman valitsisit,

a) 90 000 euron "veronpalautuksen" tässä loppusyksystä, vai
b) parisuhteen.

Pannaan vielä ehdoksi tuolle 90 000 eurolle, että jos sen ottaa niin sitten ei ainakaan vuoteen saa parisuhdetta edes yrittää. Ja parisuhteeseen puolestaan ei sisällytetä mitään lupauksia ikuisesta kestävyydestä vaan sanotaan nyt vaikka vain että *hyvästä* parisuhteesta olisi kysymys.

Minulle 90 000 e, kiitos!

26

2056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multi Nick

Tottakai a, opiskelijalla ei ole koskaan tarpeeksi rahaa eikä aikaa parisuhteelle. tavalliselle talliaiselle 90 000€ on jo niin iso summa ettei kovin moni voi sitä vastustaa.

• stalker Walker

ALL too easy.

• N25+

ehdottomasti ottaisin rahat.

• tack så mycket

mutta jos toi karanteeni kestäisi viis vuotta niin sitten en enää ottaisi rahoja.
      m21

• (n)

Ehdottomasti A. Helppo luvata, kun poden vielä sydänsuruja ja aikaa menee toipumiseen.

• Jalfo

B. Rahaa saa tehtyä kai sitten joskus...

• mieluummin

90 000 parisuhdetta ja sitte vaikka yhden euron.
      Kuka noin hölmöjä viittii kysellä ja jotku sitte vielä vastata....

• Kirjaudu sisään

"... ja jotku sitte vielä vastata...."

Heh, nyt tais osua omaan nilkkaan :D

• Se miten paljon 90 000 eurolla ostetut tavarat ja kamat ja vaatteet mammona nostaa osakkeitani naismarkkinoilla, voi olla melko paljonkin. 10 000 euroa voin laittaa vaikka mainoskampanjaan, esim lehtiin tai nettiin, tai jopa telkkariin. Jolla vaikka haen naista.

Se nainen joka sitten löytyy, on todennäköisesti kestävämpi vaihtoehto kuin tuo sika säkissä parisuhteen nainen.

Joten vaihtoehdot on nämä
      A) parisuhde joka kestää x verran
      B) 80 000e rahaa ja parisuhde joka kestää x 1 verran

B on paljon parempi, jos malttaa sen vuoden odotella parisuhdetta. Voi olla että rahna hiukan helpottaa sitä odottelemista.

Toisaalta jos kysymyksen asettelu olisi miljoona euroa vai RAKKAUS, niin valintani olisi suht helpohko. Eli sellanen rakkaus että molemmat haluaa toisen kanssa lapsia tehä ja asua jne.

"Hyvään parisuhteeseen" tuollaista ei vielä läheskään välttämättä kuulu.

• kiribati

kysymyksenasettelullani nimenomaan estää taktikoinnin :-)

Mutta mietitäänpä silti: haluaisitko todella naisen, jonka saamiseen pitäisi kuluttaa 10 000 euroa?

Jos köyhänä olemisessa jotain hyvää on, niin ainakin se, että *jos* joku köyhästä kiinnostuu niin kiinnostuu ainakin itse ihmisestä eikä hänen rahoistaan :-)

Itse ottaisin, muuten, mieluummin millin kuin rakkauden. Mutta asiaan vaikuttaa varmasti se, että olen perheeni jo aikonaan perustanut enkä muutenkaan enää lapsia hankkisi (tuskin saisinkaan).

• kiribati kirjoitti:

kysymyksenasettelullani nimenomaan estää taktikoinnin :-)

Mutta mietitäänpä silti: haluaisitko todella naisen, jonka saamiseen pitäisi kuluttaa 10 000 euroa?

Jos köyhänä olemisessa jotain hyvää on, niin ainakin se, että *jos* joku köyhästä kiinnostuu niin kiinnostuu ainakin itse ihmisestä eikä hänen rahoistaan :-)

Itse ottaisin, muuten, mieluummin millin kuin rakkauden. Mutta asiaan vaikuttaa varmasti se, että olen perheeni jo aikonaan perustanut enkä muutenkaan enää lapsia hankkisi (tuskin saisinkaan).

"Mutta mietitäänpä silti: haluaisitko todella naisen, jonka saamiseen pitäisi kuluttaa 10 000 euroa?"

Kysymyksen voisi esittää myös näin päin: enkö haluaisi rakkautta jos saisin sen 10 000 eurolla.

10 000 eurolla saan paljon näkyvyyttä jos alan itseäni mainostamaan. Tai voin ostaa paljon huomioarvoa kohottavia vaatteita, koruja jne. Jos astuu baariin paksut kultaketjut kaulassa ja neonoranssissa Armanin puvussa, niin paljon useampi huomaa kuin nyt. Voi vaikka tarjota drinkit koko paikalle. 100 x 5e = 500e. Hiukan useampi paikan nainen nostaisi päätään ja katsekontaktiaan, kuin jos yksin vaan lipittäisi nurkassa sitä 2,50e oluttaan... Mitä useampi sinusta tietää, sitä useampi kiinnostuu, ja sitä todennäköisemmin jotain sattuu ja tapahtuu.

• viitaten

Eikös se 90.000 euroa pitänyt saada kerran vuodessa (eli siis joka vuosi) ja vieläpä nykyisellään nautitun palkan lisäksi.

Jos nuo yllämainitut ehdot korjataan kohdalleen tuossa kysymyksenasettelussasi, niin ehdottomasti ottaisin sen parisuhteen :o)

• hossi

Muuta rahat tottakai Eiköhän sitä vuoden jaksa odottaa ja miksei vaikka pitempäänkin. Tuolla rahasummalla touhuaa paljon hassua ettei miotään suhteita ehdi edes miettimään.

• mie vuan

uskonu, ett siulle on rahat tärkeenpää kuin rakkaus :D

• hossi
        mie vuan kirjoitti:

uskonu, ett siulle on rahat tärkeenpää kuin rakkaus :D

Kerran tuollaisen määrän hynää saa ni eiköhän siinä rakkaus malta hetken odottaa.

• drizzer

Mä haluan rahaa.

Valitettavasti.

• kool thing

Äh, ei sittenkään.
      Valitsisin rakkauden. JÄNNITYSTÄ ELÄMÄÄN!

• Revolveri

Gimme money!

• Epätoivoinenko?

Tämä on aika helppo valinta. Ottaisin parisuhteen, koska en kuitenkaan yrittäisi sitä sen vuodenkaan jälkeen...

• kvinnan.

No jos saisin parisuhteen (edes vuoden ajan yrittää!) sen kanssa, jota rakastan, en miettisi hetkeäkään (vaikka laitettaisiin tuohon perään vielä 3 nollaa lisää).

Mutmut, kyllä rahat voittaa ehdottomasti, jos kysymys jostain kompromissisuhteesta kompromissimiehen kanssa. Vaikka suhde olisi "hyvä".

• smasamaassa

nyt a, vuosi sitten b

• vili

ehdottomasti. kyllä tuolla summalla saa jo niin paljon parempaa kuin parisuhde.

• kirivati

Eipä tarvitse enää sinunkaan "ammattiasi" ihmetellä.

• EinariPP

Rahat, tottakai. Ei se vuoden parisuhdekielto miestä kaada. Rahoilla saa ja hevosella pääsee.

• NoJust

joten olisi valittava rahat.

Jos olisi valmiuksia, elämän mies olemassa ja vielä saumojakin, ottaisin tietenkin suhteen. Raha tuo niin paljon ongelmia mukanaan.

• Si8joittaja

Ottaisin b) parisuhteen. Rahaa on muutenkin ihan tarpeeksi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1161
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe