Pidättekö Cityn käyntikortteja ja kuvagalleriaa deittailupaikkana vai enemmänkin ihan kavereidenhakupaikkana vai mikä sen tarkoitus on?? Onhan siel erikseenkin se deitti..Tyttöystävän kanssa mielipide-ero asiasta.
Kysymys cityn käyntikortti/kuvagalleria..
4
879
Vastaukset
- Cityn käyttäjä
Mikä tuossa nyt on niin vaikeaa? Deitti on deitti, ja jos löytyy kiinnostava ilmoitus niin
käyntikortista näet minkälainen ihminen on kyseessä. Ja huomionhakuiset laittavat kuvagalleriaan kuvansa kehuja kalastellakseen.
Muuten, mikä ero on "deittailupaikalla" ja "kavereidenhakupaikalla"? - Hyrre76
Cityssä ole se "viettelytoiminto" käytössä? Siitähän käyntikortistahan sen taitaa nähdä onko kyseinen henkilö valmis vispilän kauppoihin, jos sopiva ihminen viesteilee...
Mutta yleisesti ottaen kai ne käyntikortit on tarkoitettu kaikenlaiselle yhteydenpidolle. Tuo viettely -merkki kertoo ne deittailuseuraa hakevat, vai?- -ari-
Viettelyn saa laitettua päällä/pois käytöstä. Mutta harmi vaan monella on viettelytoiminta päällä vaikka ei olekaan sinkku. Minusta viettely tarkoittaa jotta on sinkku ja haluaa jotain 'toimintaa'.
Tosin on cityssä myös deittipalsta.
Naisetkin sanos että baarit ja diskot on vaan paikkoja joihin mennään kavereiden kaa pitämään hauskaa ja tanssimaan.
Mutta iskupaikkoja ne on. Kyllä naiset tietää että miehet niitä käyttää iskupaikkoina.
Sama käyntikorttienkin kanssa. Vaikka naisella ei lue käyntikortissa mitään, ja hänellä ei lue se "Vieteltävissä" siellä, ja hän päivittää käyntikorttinsa, hän saa yhteydenottoja. Joten. Naiset tietää että yhteydenottoja tulee käyntikortilla ja etenkin kuvilla. Ja naiset tietää että useimmat viestit sisältävät alastonkuvia perseistä/muista rohkeista paikoista, tai eroottisia sepustuksia, tai kutsuja "kahville" jne jne jne.
Perusoletus on että ihmiset käyttää noitakin deittailuun. Jos käyntikortissa lukee että "olen onnellisesti naimisissa mutta voit ottaa yhteyttä kaverimielellä" niin ehkä sitten voisi olettaa jotain muuta.
Jos miehellä on käyntikortti jossa ei lue juuri mitään, eikä kuvia, ei hän ainakaan deittailun vuoksi käyntikorttiaan sinne ole pistänyt, koska yhtään yhteydenottoa hän ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969