jos joku on kuullu vanhoja Within Temptationin skipaleit ni tietää mist puhun.. haluisin tietää onks maailmas enää yhtää sellast bändii ku Withinit oli joskus (biisei esim. perfect harmony, mother nature, jillian ym.ym) olis tosi kivaa jos joku tietäis ees yhen saman laisen bändin :/
samanlaista kiitos
4
899
Vastaukset
- WT rules
Kyllähän Jillian on ainakin WT:n uusimmalla levyllä, joten ei se mitenkään vanha biisi ole, vaikkakin kyseinen levy taitaa olla kohta kolme vuotta vanha. Eipä taida tuollaista fantasia-metallia soittavia bändejä olla ainakaan yhtä hyviä kuin WT. Onneksi vuoden vaihteessa pitäisi WT:ltä tulla uusi levy, joten sitä odotellessa voi levyhyllystään kuunnella vaikka vanhempiakin kappaleita. Esim itse laitoin juuri Enterin levylautaselleni. Saa vähän tummemman fiiliksen tähän pimeään syysiltaan.
- Princess Sofi
Enpä tiedä onko tämä nyt samanlaista. Tämä on nimittäin PAAAAALJON parempaa :)
http://www.myspace.com/tacere - thunderous thunder
ihan samallaista. Mustatukkainen goottitytsy laulamassa melodisen hevin keulakuvana.
- greem
lacuna coiliin oon jo ehtiny tutustuu mut en oikee tykänny tuli jotenki mielee nää ns. hitti bändit jotka tekee musaa vaa rahan takii/suosion takii.. :D
mut en tykästyny heihin ainakaa nii paljo ku WT:hen.. :D toi tacere on jo mun tyylistä musaa joten kiitän... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774