Huvittaa joo kattella nuorten amerikan apinointia,mutta muistu mieleen,että kukas sitä aikanaan kanto selässään etelävaltioitten lippua,ellei AROSUSI-09:D/Mä muuten virallisesti kuulun nyt tälle suljetulle osastolle.12.päivä tuli 40 täyteen.Jou jou jou,pratö!
Vitun räp-veljet.
9
802
Vastaukset
- tomppa.
40 vuotiaat ovat sen verran aikuisia, että ei tarvitse sortua 10-vuotiaiden kielen käyttöön. Siivoa suusi, jos meinaat tältä palstalta saada vastakaikua kirjoituksillesi!
- AROSUSI-09
Yleinen puhekielen sana,jota nyt tässä yhteydessä katsoin sopivaksi käyttää sen merkitessä ei toki kirosanaa,vaan sellaista...nuorisolainausta:)*Huvituksen puuskahdus*
- a-e
Olen ehtinyt useinkin nähdä tekstejä, joiden kielenkäyttö nyt on mitä on. Kukin taaplaa tavallaan. Ongelmaksi koen kirosanojen sijasta aiheiden poistelua.
En jaksa uskoa että sefu ehtisi tehdä niitä kaikkia tai edes aina olisi aikeissa poistaa, joten on todennäköisempää että jotkut vakkarit niitä pyytävät poistamaan.
Jos jokin aihe ei kertakaikkiaan miellytä, sen voi sivuuttaa eikä alkaa moralisoida.
Suoranainen haukkuminen alatyylisesti on eri juttu eli silloin kun jompikumpi sukupuoli sättii toista rivoin adjektiivein - se keskustelu on hedelmätöntä!
Mutta, sen sijaan että suunä päänä on vaatimassa poistoja, voi asiat VAIETA kuoliaiksi. Miksi jatkuvasti näemme, että milloin kukakin sortuu kommentoimaan niihin kirjoituksiin joista ei pidä?
Jos joku oikein tosissaan viljelee jatkuvasti kirosanoja viesteissään, älkää kommentoiko sellaiselle mitään jos ette tyylistä pidä!
Hassua, miten moni kuitenkin hyväksyy esim. Remulta vastaavaa kieltä....
Rockmenneisyyskö sallii kaiken..... Vaikka, eikös sekin jo siistinyt suutaan ja ihan oma-aloitteisesti?
Viestini on tarkoitettu kaikille vaikka kirjoitinkin sen tompan tekstin oheen. - uuden seriffin
a-e kirjoitti:
Olen ehtinyt useinkin nähdä tekstejä, joiden kielenkäyttö nyt on mitä on. Kukin taaplaa tavallaan. Ongelmaksi koen kirosanojen sijasta aiheiden poistelua.
En jaksa uskoa että sefu ehtisi tehdä niitä kaikkia tai edes aina olisi aikeissa poistaa, joten on todennäköisempää että jotkut vakkarit niitä pyytävät poistamaan.
Jos jokin aihe ei kertakaikkiaan miellytä, sen voi sivuuttaa eikä alkaa moralisoida.
Suoranainen haukkuminen alatyylisesti on eri juttu eli silloin kun jompikumpi sukupuoli sättii toista rivoin adjektiivein - se keskustelu on hedelmätöntä!
Mutta, sen sijaan että suunä päänä on vaatimassa poistoja, voi asiat VAIETA kuoliaiksi. Miksi jatkuvasti näemme, että milloin kukakin sortuu kommentoimaan niihin kirjoituksiin joista ei pidä?
Jos joku oikein tosissaan viljelee jatkuvasti kirosanoja viesteissään, älkää kommentoiko sellaiselle mitään jos ette tyylistä pidä!
Hassua, miten moni kuitenkin hyväksyy esim. Remulta vastaavaa kieltä....
Rockmenneisyyskö sallii kaiken..... Vaikka, eikös sekin jo siistinyt suutaan ja ihan oma-aloitteisesti?
Viestini on tarkoitettu kaikille vaikka kirjoitinkin sen tompan tekstin oheen.kirjoittamien juttuja seuraten ja siksi näin myöhässä.
Halusin vain sanoa, että etköhän nyt itse moralisoi siinä ihan samalla lailla, kuin mistä syytät näitä muita, jotka ilmoittavat seriffille tai ylläpidolle asiattomasta viestistä? (sitävarten se kohta tuossa on, ilmoita asiattomasta viestistä, koska tuskin se sefiffi haluaa tai ees jaksaa lukea kaikkea mitä täällä kirjoitetaan!) Tajua tai ole tajuamatta.
Luulen että sinulla on tässä oma lehmä ojassa.
Miksi et sitten itse vaikene kuoliaaksi? Kysyn vaan. Kysyn myös että miksi syyllistät vakkareiden näitten poistojen pyytäjiksi? Oletko ihan varma siitä? jollet ole, ole sitten hiljaa. Olet ärsyttävä narisija täällä, enkä suvaitse kirjoituksiasi. Mene pois, olet vakkari. (mieti tätä!) Et ole palstan äiti Teresa, vai luuletko niin ehkä?
- ella86
onko pakko jo otsikossa kirota? kakaramaista käytöstä.
..ja teretulemasta joukkoomme jutteleen mukavia Oletkin jo ihan melkeen miehen iässä,jotta onnea vaan ;)
Zamio- MysNa
saatiinpa sinutkin kylään :) Ikävän harvoin käyt "meillä" porisemassa!!! Ollaanko me niin kilttejä vai liian tylsiä?
MysNa kirjoitti:
saatiinpa sinutkin kylään :) Ikävän harvoin käyt "meillä" porisemassa!!! Ollaanko me niin kilttejä vai liian tylsiä?
Työ kaikki ootta olleet niin kunnolla,että eipä ole juuri ollut sanottavaa ;) ja tässä on muutenkin sellasta kiirusta pukannut,jotta ei ole kauheesti ollut aikaa kommentoida mitään.
ja kiireet senkun jatkuu..
Zazazaaa ja jazailkaa munkin puolestani t.Zamio
- Piitsu***
Onneksi olkoon kovasti täysi-ikäisyyden johdosta ! Nyt sitten pitää miettiä sen mukaisesti,kannattaako sellainen "kapinallisuus"ja meidän muiden täysi-ikäisten tahallinen provosoiminen.....Hmm....
Eletään leppoisasti ja mukavassa hengessä,niin kaikilla on mukavampaa. Jou.
ps. Nuoriso ei apinoi varsinaisesti,vaan he samaistuvat tahtomattaan,useimmiten.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806