Toivottavasti väliaikaista

t.i.i.t.u

2 päivää on siitä kun topimax lopetettiin.Olo on senmukainen :( Tänään tullut pieniä outoja oloja varmaan sata,lisäksi pitkästä aikaa dejavu-tuntemuksia,onko kellään muulla näitä? Ovat aika inhottavia...

Nyt siis Keppraa menee 500mg 1000mg ja trileptalia 600mg 900mg.Olo oli niin hyvä kun "sain" vielä syödä topimaxiakin tuohon lisäksi.Oli jopa 3 täysin kohtauksetonta päivää,viimeksi ollut yli vuosi sitten ja nekin gm:n jälkeen.

Onneksi mulla soittoaika ke neurolle,jos tämä kauhea olo jatkuu niin soitan kyllä jo ma ja kysyn voiko jotain tehdä.

Muistatteko kauan Kelalla menee käsitellä B-lausunto? Maksoin ekan Keppran pakkauksen itse kun Kela-kortissa ei ollut oikeaa tunnusta :( Kohta nekin lääkkeet on loppu ja pitäisi hakea lisää.Kyllähän ne korvaukset takautuvasti saa jokatapauksessa,mutta kiva laittaa viimeiset rahat lääkkeisiin.

10

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika

Varaudu pitkään odottamisaikaan. Käy tekemässä se anomus niin nopeasti kuin mahdollista! Siinä voi nimittäin mennä aikaa.

• t.i.i.t.u

lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."
        Ei kai enää tarvitse erikseen tehdä anomuksia?

Täytyypä sitten vaan odotella ja kerätä rahoja kasaan :)

• sauvatar
        t.i.i.t.u kirjoitti:

lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."

ja Kelalla kesti kuukauden ja se on
        Kelan LYHYT aika =(

• piikki3
        t.i.i.t.u kirjoitti:

Soita kelaan ja kysy, et onko toinen kappale mennyt sinne. Ettei tule pettymystä. Vie samalla lääkkeiden kuitit sinne, niin saat takautuvasti korvauksen lääkkeistä

• sauvatar

aina vain jonkin aikaa esim. mulla
      n.2vk ennen kuin sopeudun uuteen
      lääkitykseen.
      Jos olosi on tosi huono,
      on varmasti hyvä ottaa hieman Topimaxia
      takaisin käyttöön tai nostaa jotain
      muuta vielä varaksi.
      Tuskaa nuo tilanteet kun on huono olo
      koko ajan.

Kirjoita mun Gallerian osoitteeseen
      niin saat Keppraa =)

• t.i.i.t.u

ihanasta ajatuksesta,mutta sain tänään myöntävän vastauksen Kelasta erityiskorvattavuudelle.
        Tulihan se sitten aika nopeasti :)

Meinasin tänään soittaa omalle neurolle kun olo alkoi iltapäivästä olemaan aika ikävä,mutta ehkä selviän hengissä keskiviikkoon (soittoaika)...

En varmaan uskalla lähteä ominpäin nostelemaan lääkityksiä.Tekisi kyllä mieli ottaa vähän topimaxia,mutta ehkä en tee sitä kuitenkaan.

Yritän vaan miettiä mitä lääkäri tekisi.Nostaisiko ehkä Keppraa...
        Toivottavasti tämä on vaan väliaikaista,sopeutumista uuteen lääkitykseen.En jaksa enää näitä auroja :(

• sauvatar
        t.i.i.t.u kirjoitti:

ihanasta ajatuksesta,mutta sain tänään myöntävän vastauksen Kelasta erityiskorvattavuudelle.
        Tulihan se sitten aika nopeasti :)

Meinasin tänään soittaa omalle neurolle kun olo alkoi iltapäivästä olemaan aika ikävä,mutta ehkä selviän hengissä keskiviikkoon (soittoaika)...

En varmaan uskalla lähteä ominpäin nostelemaan lääkityksiä.Tekisi kyllä mieli ottaa vähän topimaxia,mutta ehkä en tee sitä kuitenkaan.

Yritän vaan miettiä mitä lääkäri tekisi.Nostaisiko ehkä Keppraa...
        Toivottavasti tämä on vaan väliaikaista,sopeutumista uuteen lääkitykseen.En jaksa enää näitä auroja :(

ja kohtahan tuo keskiviikko jo on =)
        Multa siis jää kuitenkin yli tuota,
        joten olisin mielelläni ollut avuksi.
        Itse olen aikoinani ollut samassa
        tilanteessa ja tiedän mitä se on.

• t.i.i.t.u
        sauvatar kirjoitti:

ja kohtahan tuo keskiviikko jo on =)
        Multa siis jää kuitenkin yli tuota,
        joten olisin mielelläni ollut avuksi.
        Itse olen aikoinani ollut samassa
        tilanteessa ja tiedän mitä se on.

Laitoin sulle postia!

• sauvatar
        t.i.i.t.u kirjoitti:

Laitoin sulle postia!

muutakin postia kuin Epistä,
        pitkästä aikaa =)))

Kiitos !

• t.i.i.t.u

Nyt on sitten Keppraa nostettu 1000 1000mg,
      olo on ehkä vähän parempi kun alkuviikosta.
      Lääkäri määräsi s-lomalle :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe