Tyypilliseen tapaani juoksen hikipäissäni bussipysäkille vilkuillen kelloani ja olen varma et myöhästyn busista...huoh ja vain huomatakseni pysäkillä, katsoneeni kelloa väärin...olenkin etuajassa.Reilusti etuajassa:o/...Bussia odotellessa koko kylä ehtii kulkemaan ohitseni ja kohta ennen kuin ehdin edes bussiin kaikki tietävät tai ainakin luulevat tietävänsä mihin olen menossa.
Vihdoin busi saapuu ja pääsen onnellisesti maksamaan kuljettajalle matkan... kännyni akaa soimaan vaativasti..."Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa.."..Pahus,pahus...En löydä puhelintani...ja se soi vaan...Vihdoin kuitenkin saan puhelimen hiljaiseksi ja matkani maksetuksi...ja kutsun kahville...kuljettaja tarjoaa..sekin viel...:o/
Nopealla katseella tähyilen yksinäistä ja rauhaisaa istumapaikkaa ,jonne maastoutua ja jossa erittäin fiksun ja etäisen näköisenä lueskeleisin korkeatasoista kirjallisuutta(dekkaria) ettei vaan kukaan innostuisi tekenään lähempää tuttavuutta kanssani. Hyvä että olen saanut bebani bussin penkkiin, kun jo ensimmäinen matkustaja (takana istuva vanha herra) koputtaa niskaani puhekaverin puutteessa...Huoh..Ja niin siinä kuuntelen myötätuntoisena kaikki kaskytviis vaivaa silmäniskuineen..Niin matka taittuu ja viereisen penkin mummukkakin on ehtinyt näyttää lastenlastensa kuvat ja ehtinyt kertoa kaikkien kymmenen lastensa häät ja maailmanmatkat...Jossain vaiheessa viereeni on tullut tyttönen joka matkustaa ensi kertaa yksin mamman luokse ja jännittyneenä matkasta teetättää minulla koko puuhakirjansa:o/
Pelastava määränpää lähestyy...Alan vahtimaan silmä tarkkana maisemia....Ei tää pysäkki..ei tääkään...ei tää...Apua...meninkö jo ohi...Ei...Viimetipassa huikkaan kuljettajalle et SEIS...ja ryntään käytävälle...kuljettaja jarruttaa äkisti...huoh...ja tää syoksyy vauhdilla bussin etuosaan ja kuljettajan syliin..."Kahville vain pyysin"...nauraa suhari...Keräten kaiken arvokkuuteni pyydän kuljetajaa antamaan väskyni ja kiitän onnistuneesta matkasta(huijaan)...Jooh..kahville sit mennään...Hei hei....HEIIIIIIIIIII....tää laukku ei ole mun....Pahus...bussi meni jo...Nooh..ei se mitään...loppulomani sit leikinkin nalleilla,barpeilla ja puuhastelen puuhakirjan parissa;o))))))
Matkaan jo käyyyyyyyyyyyyyn.....
64
1332
Vastaukset
- amaryllie
odottaa jotakin tälläistä...toivon vain ettei siellä kassissa joka jäi sille tytölle joka menetti puuhakirjansa, ole mitään kovin ...hymmmm!!!
kohelentille ei voi mitään, toivottavasti loma sujuu suotuisasti ja selviät enemmittä kommelluksitta.
säälittä jotenkin se tyttö, se joutuu leikkimään nyt kihartimilla ja meikeillä...sekä arvokkaalla hajusteella chanel 5. pitää ajatella postiivisesti, pitäähän tytön joskus oppia naisen tavoille! mutta sinä quu, laita ne lapsen barbit takas kassiin ei oikein sovi, että sinä purkuhommien lomassa leikit barbeilla ....- kipparinoma
Kaikki mun sataviis paitulia....kassissa....:o/
Mä yritän...siis huom yritän kovasti olla koheltamatta...Toisaalta kun jotain näinkin kovasti yrittää ja toivoo..seuraukset saattavat olla katastrofaaliset...Pelottaa etukäteen....Ajattele...se kuskihan saattaa vaik tavoista poiketen kosaista....ja mä hätäpäissäni kännyn soidessa apinamiestä...vastaan tahtovani...kyllä,kyllä:o/...
Kyl mua säälittää se tyttöparka...barbiet tädille ...toisaalta...pithän munkin tehdä kamalan vaikeita tehtäviä puuhakirjasta......;o)) - amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
Kaikki mun sataviis paitulia....kassissa....:o/
Mä yritän...siis huom yritän kovasti olla koheltamatta...Toisaalta kun jotain näinkin kovasti yrittää ja toivoo..seuraukset saattavat olla katastrofaaliset...Pelottaa etukäteen....Ajattele...se kuskihan saattaa vaik tavoista poiketen kosaista....ja mä hätäpäissäni kännyn soidessa apinamiestä...vastaan tahtovani...kyllä,kyllä:o/...
Kyl mua säälittää se tyttöparka...barbiet tädille ...toisaalta...pithän munkin tehdä kamalan vaikeita tehtäviä puuhakirjasta......;o))ne tehtävät on ihan mahdottoman vaikeita, olen joskus tehnyt...ne ainakin missä pitää yhdistellä viivoja numeroihin.... en oikein hoksaa sitä!!!
et nyt mene suostumaan yhteenkään kosintaan vaikka olisit kuinka hysteerinen...paitulit kassiin ja mietit vain purkuhommia...jos joku kosii, kysyt ,että saanko purkaa ensin sun paidan tai takin...jos se suostuu niin mieti sitten vielä mitä muuta siltä voisi purkaa....vaatetta!!!!
ei suostumuksia kosioihin..... pidä itses naisena! - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
ne tehtävät on ihan mahdottoman vaikeita, olen joskus tehnyt...ne ainakin missä pitää yhdistellä viivoja numeroihin.... en oikein hoksaa sitä!!!
et nyt mene suostumaan yhteenkään kosintaan vaikka olisit kuinka hysteerinen...paitulit kassiin ja mietit vain purkuhommia...jos joku kosii, kysyt ,että saanko purkaa ensin sun paidan tai takin...jos se suostuu niin mieti sitten vielä mitä muuta siltä voisi purkaa....vaatetta!!!!
ei suostumuksia kosioihin..... pidä itses naisena!väärään kurqquun...nauraessani....;o))
Entäs, jos joku suostuukin purquhommiin ja antaa oitis housunsa....(ne kaikki) ja siinä mä sit silmät kamalan laajentuneena...taas meen suostumaan...Vaikkas quinka pidän itseni naisena...ja ehkäpäs juuri sen vuoksi...huomaankin erinäisiä...hmm..heilureita...:o/
Parasta olisi viettää koko loma sinisessä sängyssä mietiskellen ja suunnitellen talven purkupaitulimallistoa....Kotonahan ei qukaan kohella......Eihän....Samo et eiiiii:o))) kipparinoma kirjoitti:
väärään kurqquun...nauraessani....;o))
Entäs, jos joku suostuukin purquhommiin ja antaa oitis housunsa....(ne kaikki) ja siinä mä sit silmät kamalan laajentuneena...taas meen suostumaan...Vaikkas quinka pidän itseni naisena...ja ehkäpäs juuri sen vuoksi...huomaankin erinäisiä...hmm..heilureita...:o/
Parasta olisi viettää koko loma sinisessä sängyssä mietiskellen ja suunnitellen talven purkupaitulimallistoa....Kotonahan ei qukaan kohella......Eihän....Samo et eiiiii:o)))sanoa niin silloin kun kyse on sinusta...muista kenkäteline!!!!
jos joku antaa kaikki housut kerralla..niin kokoat itsesi annat heilurille vauhtia ja pakenet...et voi suostua koska olet liian shokissa!!!
paitulikansalaiset purkutöissä paituli estää liialliset liki tulot!!!!! usko pois ja jos on vaikeuksia pitää itsensä naisena...niin mieti millainen olisit miehenä?!!!! iuh! eiköhän tulisi naisena olo jälleen mieleen.....
vaikea selkoistahan tämä nyt on, minulla menee nyt hetki ,että ymmärrän itse mitä olen kirjoittanut...huh- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
sanoa niin silloin kun kyse on sinusta...muista kenkäteline!!!!
jos joku antaa kaikki housut kerralla..niin kokoat itsesi annat heilurille vauhtia ja pakenet...et voi suostua koska olet liian shokissa!!!
paitulikansalaiset purkutöissä paituli estää liialliset liki tulot!!!!! usko pois ja jos on vaikeuksia pitää itsensä naisena...niin mieti millainen olisit miehenä?!!!! iuh! eiköhän tulisi naisena olo jälleen mieleen.....
vaikea selkoistahan tämä nyt on, minulla menee nyt hetki ,että ymmärrän itse mitä olen kirjoittanut...huhkangastuksen omainen illuusio...Mä muistan kenkätelineen...avaimenperät..saunanlauteet....Kaikki ko kohteet vilisevät filminauhan lailla sielunisilmissä....Emtäpäs jos menenkin kaapin päälle ja olen koko lomani siel....Katsos kaapin päällä mä en ole koheltanut koskaan:o)))
Toisaalta voinhan pukeutua körttipaituliin ja laittaa hiukseni tiukalle nutturalle ja lainata mummovainaan silmälaseja...niitä kamalan paksulinssisiä...Näin saattaisin säästyä ainakin niiltä kosinnoilta...tai en ainakaan näkisi niitä heilureita...Niin ja puuhakirjankin tekeminen onnistuis aikas hyvin....silleen käsikopelolla...saattais paremmin ne numerojutskatkin yhdistyä viivoihin...tai miten se nyt meni;o))) kipparinoma kirjoitti:
kangastuksen omainen illuusio...Mä muistan kenkätelineen...avaimenperät..saunanlauteet....Kaikki ko kohteet vilisevät filminauhan lailla sielunisilmissä....Emtäpäs jos menenkin kaapin päälle ja olen koko lomani siel....Katsos kaapin päällä mä en ole koheltanut koskaan:o)))
Toisaalta voinhan pukeutua körttipaituliin ja laittaa hiukseni tiukalle nutturalle ja lainata mummovainaan silmälaseja...niitä kamalan paksulinssisiä...Näin saattaisin säästyä ainakin niiltä kosinnoilta...tai en ainakaan näkisi niitä heilureita...Niin ja puuhakirjankin tekeminen onnistuis aikas hyvin....silleen käsikopelolla...saattais paremmin ne numerojutskatkin yhdistyä viivoihin...tai miten se nyt meni;o)))tuota...mutta kohellusalttius on suuri kun silmiglasit on vahvat... ei se kai haittaa, säästyt kosinnoilta!!
kaapi päälle en suosittele menemään... kaapit ne vasta onkin arvaamattomia, sellainen kaappi joka ei koskaan ole tehnyt mitään sinulle, saattaakin osoittautua varsinaiseksi pedoksi!!!! heittää sinut alas tai jotakin vielä pahempaa...ahmaisee sisuksiinsa ja joudut tulemaan kaapista vastoin tahtoasi kun olet siellä viettänyt koko lomasi....
nyt oikein hyvää lomaa, matkaa ja kaikkea...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
tuota...mutta kohellusalttius on suuri kun silmiglasit on vahvat... ei se kai haittaa, säästyt kosinnoilta!!
kaapi päälle en suosittele menemään... kaapit ne vasta onkin arvaamattomia, sellainen kaappi joka ei koskaan ole tehnyt mitään sinulle, saattaakin osoittautua varsinaiseksi pedoksi!!!! heittää sinut alas tai jotakin vielä pahempaa...ahmaisee sisuksiinsa ja joudut tulemaan kaapista vastoin tahtoasi kun olet siellä viettänyt koko lomasi....
nyt oikein hyvää lomaa, matkaa ja kaikkea...Se se vasta kamalaa oliskin tulla loman lopuksi ulos kaapista....:o/....Siispä ei kaapin päälle....
Mä pukeudun otan ne faffat lasit ja sen paitulin...kompassinkin...Ohjatkaa mut oikeaan paikkaan, jos harhailen pitkin suomen maanteitä...Tuntomerkit on selkeet;o))
Tai jos radiosta quulette tiedotteen....jossain päin suomea..jne...Niin nou panik...Ohjatkaa mut lähimmälle plastikkakirurgille...nokan suoristukseen;o)))))))))) kipparinoma kirjoitti:
Se se vasta kamalaa oliskin tulla loman lopuksi ulos kaapista....:o/....Siispä ei kaapin päälle....
Mä pukeudun otan ne faffat lasit ja sen paitulin...kompassinkin...Ohjatkaa mut oikeaan paikkaan, jos harhailen pitkin suomen maanteitä...Tuntomerkit on selkeet;o))
Tai jos radiosta quulette tiedotteen....jossain päin suomea..jne...Niin nou panik...Ohjatkaa mut lähimmälle plastikkakirurgille...nokan suoristukseen;o))))))))))nyt tule mitään!!! mun on varmaan pakko lähteä mukaan oppaaksi ja samalla voin purkaa muutamia bussin penkkejä!!!!
ootas nyt siellä mä tulen jonkin ajan päästä...jos mua ei näy niin olen eksynyt..
jos radiosta kuulette tiedoitteen...jossain päin suomea...jne....iuh! toihan oli sun repliikki...!!!! no joka tapauksessa...tulossa ollaan...olen jo ....???? tuota kestää hetken, pitää kysyä joltain missä mä olen!!!! mene bussiin vaan jos mua ei kuulu, mä tulen sitten matkalta..
HEEI...VOISTTEKOS ... ja ette...kummallisia ihmisiä...toihan oli mun naapuri!!! olen siis vielä pihassa....- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
nyt tule mitään!!! mun on varmaan pakko lähteä mukaan oppaaksi ja samalla voin purkaa muutamia bussin penkkejä!!!!
ootas nyt siellä mä tulen jonkin ajan päästä...jos mua ei näy niin olen eksynyt..
jos radiosta kuulette tiedoitteen...jossain päin suomea...jne....iuh! toihan oli sun repliikki...!!!! no joka tapauksessa...tulossa ollaan...olen jo ....???? tuota kestää hetken, pitää kysyä joltain missä mä olen!!!! mene bussiin vaan jos mua ei kuulu, mä tulen sitten matkalta..
HEEI...VOISTTEKOS ... ja ette...kummallisia ihmisiä...toihan oli mun naapuri!!! olen siis vielä pihassa....opaskaan ei pääse kotipihaansa pidemmälle....:o/...Tahtoo oppaanoppaan ja oppaalle opaskoirat...Eikun opas insinöörit...Qukaan ei ole viisaampi kuin ingerjööri..eikä sekään paitsi opasinsinööri;o))))
Laitan toivoni suomen polisivoimiin...Olenkin ilmoittanut heille et kaksi kohelenttiapaitulikansalaista on lomareissulla...Ei meillä ole hätää...Univormuiset on valppaina;o))
Ai niin älä säikähdä..soitin sun lähimmälle korttelipoliisisetuskalla...hän kohta ohjaa sut Quun kotiin;o)))) kipparinoma kirjoitti:
opaskaan ei pääse kotipihaansa pidemmälle....:o/...Tahtoo oppaanoppaan ja oppaalle opaskoirat...Eikun opas insinöörit...Qukaan ei ole viisaampi kuin ingerjööri..eikä sekään paitsi opasinsinööri;o))))
Laitan toivoni suomen polisivoimiin...Olenkin ilmoittanut heille et kaksi kohelenttiapaitulikansalaista on lomareissulla...Ei meillä ole hätää...Univormuiset on valppaina;o))
Ai niin älä säikähdä..soitin sun lähimmälle korttelipoliisisetuskalla...hän kohta ohjaa sut Quun kotiin;o))))säikähdin kun toi juippi tarras mun käteen...mutta se olikin se sun lähettämä opastusmieskorttelipoliisisetuska..
mä olen nyt tulossa, toi on kyllä aika kiinnostava setuska...tai sen takki ainakin...
menee jonkin aikaa kun mun pitää purkaa tolta noi vaatteet yltä!!!!
nyt mun on pakko mennä...heiiiiii- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
säikähdin kun toi juippi tarras mun käteen...mutta se olikin se sun lähettämä opastusmieskorttelipoliisisetuska..
mä olen nyt tulossa, toi on kyllä aika kiinnostava setuska...tai sen takki ainakin...
menee jonkin aikaa kun mun pitää purkaa tolta noi vaatteet yltä!!!!
nyt mun on pakko mennä...heiiiiiijätä sille setuskalle sentää kalsarit jalkaan....;o)) Tavataan....Heiiiiiiiiiii:o))
- SydäN-Ystävä
kohellat quuuu,voihan sua :))
Eläkä eksy sinne Helsingin hulinaan!- kipparinoma
mukaan...Täytyy vain ensin löytää ihminen joka osaa käyttää sitä;o))))
Sanos muuta...oikein kämmenet hikoo jo kun vain ajattelenkin matkaa;o)) - SydäN-Ystävä
kipparinoma kirjoitti:
Sanos muuta...oikein kämmenet hikoo jo kun vain ajattelenkin matkaa;o))hyvän neuvon sulle? Meet vaan sinne minne toisetkin näyttää menevän,niin hyvä tulee...tai toinen vaihtoehto olis,että meet sinne minne nokka näyttää ;))
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
Sanos muuta...oikein kämmenet hikoo jo kun vain ajattelenkin matkaa;o))Hunningolla.....
http://www.youtube.com/watch?v=ttkQ4gc9Qh8&mode=related&search= - kipparinoma
SydäN-Ystävä kirjoitti:
hyvän neuvon sulle? Meet vaan sinne minne toisetkin näyttää menevän,niin hyvä tulee...tai toinen vaihtoehto olis,että meet sinne minne nokka näyttää ;))
massan mukana vaan...Ja jos nokka on vino mä pyörin ympyrää tossa kotiovella;o))))
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Hunningolla.....
http://www.youtube.com/watch?v=ttkQ4gc9Qh8&mode=related&search=hali dj:lle....Tää on yks mun lemppareista...Hyvä lomafiilis..ja matka onnistuu...:o)))
- SydäN-Ystävä
kipparinoma kirjoitti:
massan mukana vaan...Ja jos nokka on vino mä pyörin ympyrää tossa kotiovella;o))))
No älä sitten nokkas mukaan mene,et pääse puuta pitemmälle ;))
Oikeesti,rentoudu ja nauti hulinasta ja vilinästä...minä vaan täällä korvessa kuuntelen korppien rääkymistä :) - kipparinoma
SydäN-Ystävä kirjoitti:
No älä sitten nokkas mukaan mene,et pääse puuta pitemmälle ;))
Oikeesti,rentoudu ja nauti hulinasta ja vilinästä...minä vaan täällä korvessa kuuntelen korppien rääkymistä :)Sit perjantaina onkin ihana tulla kotikorpeen quuntelemaan korppien rääkymistä....Tarkennan...naakkojen mekastusta...Niitä täällä on pilvin pimein:o)))
kipparinoma kirjoitti:
hali dj:lle....Tää on yks mun lemppareista...Hyvä lomafiilis..ja matka onnistuu...:o)))
koska en muista sitä viälä tehneeni, haluan toivottaa sulle kipparska hyvää ja antoisaa lomareissua;))) Mä täällä kotona niistelen ja muistan, että jollakin on kivempaa...
- kipparinoma
a-v kirjoitti:
koska en muista sitä viälä tehneeni, haluan toivottaa sulle kipparska hyvää ja antoisaa lomareissua;))) Mä täällä kotona niistelen ja muistan, että jollakin on kivempaa...
Lohdukkeeksi A-V....Tulossa aika rankka reissu...henkisesti...Pakko vain tehdä se et suru etenee...
Jos haluat kohelentin mukaa niin teretulemast...ja et taatusti ikävään masennu;o)))) - SydäN-Ystävä
kipparinoma kirjoitti:
Sit perjantaina onkin ihana tulla kotikorpeen quuntelemaan korppien rääkymistä....Tarkennan...naakkojen mekastusta...Niitä täällä on pilvin pimein:o)))
ne on täälläkin jotka mekastaa ja siinä samalla minäkin ;))
- kipparinoma
SydäN-Ystävä kirjoitti:
ne on täälläkin jotka mekastaa ja siinä samalla minäkin ;))
Se on viisas ja rohkea...Sellanen pieni hiukan huonossa höyhenessä...Sil on toinen jalka vammautunut...Muu parvi lennättää sitä ja sorsii...Tää naakkatyttönen(varmasti on tyttö) on sitkeä ja ei anna kiusaamisen haitata...Mä olen antanut sille vähän murua rinnan alle...Pitäähän tyttöjen vetää yhtä köyttä;o))
- SydäN-Ystävä
kipparinoma kirjoitti:
Se on viisas ja rohkea...Sellanen pieni hiukan huonossa höyhenessä...Sil on toinen jalka vammautunut...Muu parvi lennättää sitä ja sorsii...Tää naakkatyttönen(varmasti on tyttö) on sitkeä ja ei anna kiusaamisen haitata...Mä olen antanut sille vähän murua rinnan alle...Pitäähän tyttöjen vetää yhtä köyttä;o))
yhtäköyttä yhdistyksen nimeen ;))
Täältä taitaa kaikki hävitä täksi viikkoa,joten taijan minäkin vetäytyä kuoreeni taas ;)))
Moikka vaan. - kipparinoma
SydäN-Ystävä kirjoitti:
yhtäköyttä yhdistyksen nimeen ;))
Täältä taitaa kaikki hävitä täksi viikkoa,joten taijan minäkin vetäytyä kuoreeni taas ;)))
Moikka vaan.Perjantai iltana mä teen taas hyökköyksen huuhaalle..ja jos en tee niin voi voi...Tää on eksuýnyt siihen massaan...:o/
- kipparinoma
Heikkouden hetkenä
houkuttelija quiskaa:
Se joka ei tunne ei myöskään kärsi!
Heikkouden hetkenä
toista itsellesi,silmät ummessa, jotta näkisit selvästi:
Se joka ei uskalla kärsiä
ei myöskään uskalla rakastaa. (TT)
:o))))))))) Quu quisquttaa...Quu uskaltaa...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
on tosi rohkea!!!!!!
Uskallan matkustaa ihan ypöyskin ja mummovainaan paskulinssisillä laseilla..ja vaan käsikopelolla...Niihn rohkee....Pakko ihailla itseään.....:o/
- sola"
Toivottavasti saat reissulta sen, mitä lähdet hakemaan!
*Iso hali*
Tällä rintamalla täysi olo, mutta koululainen pärjäsi hienosti ja oppi nopeasti :)))))))))))- kipparinoma
sen näkee sit siel "isossa puistossa"...Reissu on vain pakko tehdä..ja mielelläni sen teen:o)
Uskon siihen täyteen rintamaan...;o))) Oppilas onkin erityinen...siks oppii hienosti:o)))
Isooooo haliiiiiiii takas....:o)))
Muuten...vieläkö skeptinen...???
- yksitypy
tässä vielä toivottelen sulle Q :=))
Vai et reissuun lähdet.
Hmmm... nyt täytyy laittaa paparazzit perään. Voi saada meheviä lomakuvia :=))))- kipparinoma
Niin voisikin saada...Ne sais quvia kun mä ostan patukkaa...;o)))
Toisaalta siel on hyvä ystävä minulla, joka johdattaa mua siveyden tiellä....Musta karvainen ystävä...;o))))
- jeffjeff
muista se sama quu ja tähdet paras kompassi niin et eksy:o)
muista myös varoa qaiqqia salasiementäjiä
jos tuleekin tupla qaqsoset pistää kyllä
miettimään sitä iskä jutsqaa;o)))- kipparinoma
Qukaan ei pääse Quuta enää ikuna siementämään...ei ainakaan salaa...ja jos joqu pääseekin niin...siementäjä on yksi ja ainoa...:o))))))
Äläkäs edes yritä miettiä sitä iskä jutsgaa...Iskä on ja pysyy...:o))))))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Qukaan ei pääse Quuta enää ikuna siementämään...ei ainakaan salaa...ja jos joqu pääseekin niin...siementäjä on yksi ja ainoa...:o))))))
Äläkäs edes yritä miettiä sitä iskä jutsgaa...Iskä on ja pysyy...:o)))))))mutta entäs ne salakavalat patukat oletko
sata varma niistä;o)))
noh jooh mä unohdan sen heti en mieti:o)))
iskä on tosi kova pysymään:o)))
hups MUISKIS meinas unohtua;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
mutta entäs ne salakavalat patukat oletko
sata varma niistä;o)))
noh jooh mä unohdan sen heti en mieti:o)))
iskä on tosi kova pysymään:o)))
hups MUISKIS meinas unohtua;o)))hmm...pysymään;o))) Muistan ne patukat...En mee ostopatukoille...Mä sanon kaikille niin kuin sä eilen sanoit et Quu tietää missä on patukkaa tarjolla;o))) Muiskisss...niin monen monta...muskua:o)))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
hmm...pysymään;o))) Muistan ne patukat...En mee ostopatukoille...Mä sanon kaikille niin kuin sä eilen sanoit et Quu tietää missä on patukkaa tarjolla;o))) Muiskisss...niin monen monta...muskua:o)))
sano vaan iskä odottaa myös qiltisti:o)
sanon kaikki puhe-elimet irti:(
oiqein hyvää lomaa ja tervetuloa takaisin
hali ja tuhansia muiskuja joka päivälle;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
sano vaan iskä odottaa myös qiltisti:o)
sanon kaikki puhe-elimet irti:(
oiqein hyvää lomaa ja tervetuloa takaisin
hali ja tuhansia muiskuja joka päivälle;o)))odotat ja et uhohda..ethän:o)))
Takaisin tulen ennenkuin huomaatkaan...:o))))
Suukkoja ja haleja ja haleja ja suukkoja jokaiselle tunnille.....perjantaihin saakka:o)))) Muiskissssssss ...vaik kyllä äipälle silti tulee ikävä:o( - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
odotat ja et uhohda..ethän:o)))
Takaisin tulen ennenkuin huomaatkaan...:o))))
Suukkoja ja haleja ja haleja ja suukkoja jokaiselle tunnille.....perjantaihin saakka:o)))) Muiskissssssss ...vaik kyllä äipälle silti tulee ikävä:o(minkä lupaan sen myös pidän:o)
niin ja iskälläkin iqävä suunnaton iqävä:(
lasqee qolme yötä jeah ja sitten perjantai
ostin muuten aamuqamman valmiiksi;o)))
nyt on mentävä pitqä MUISKIIIIIIIIIIS;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
minkä lupaan sen myös pidän:o)
nyt on mentävä pitqä MUISKIIIIIIIIIIS;o)))Aamugampa...:o))) Sen minkä äippäkin lupaa sen myös pitää:o))))
Nyt pidetään ikävää.:o(...Mut..perjantaina niin ihanaa muskisssssss tavata....:o))))))))))))...Quu jää gaipaamaan...halaa..pitkään:o) - Quuuuuuu
jeffjeff kirjoitti:
minkä lupaan sen myös pidän:o)
nyt on mentävä pitqä MUISKIIIIIIIIIIS;o)))qurkkaan toisella silmällä...Yhyyy....toinen silmä niin kipee...se valuu kohta kai pois paikaltaan....Ikävä on iskää:o(...Muiskiiiiiiiiissss!
- jeffjeff
Quuuuuuu kirjoitti:
qurkkaan toisella silmällä...Yhyyy....toinen silmä niin kipee...se valuu kohta kai pois paikaltaan....Ikävä on iskää:o(...Muiskiiiiiiiiissss!
mäkin tulin qurkkaamaan kun on niin ikävä äippää
yhyyyyyyyyy:'(
mikä sinun silmässäsi on älä nyt anna sen valua pois kamalaa:(
mä en saanutkaan tänään venettä ylös joku oli
varastanut koko veneluiskan ottaa päähän:(
hei huomenna on perjantai:o)))
MUISKIS äippä:o))) - Quuuuuuuuu
jeffjeff kirjoitti:
mäkin tulin qurkkaamaan kun on niin ikävä äippää
yhyyyyyyyyy:'(
mikä sinun silmässäsi on älä nyt anna sen valua pois kamalaa:(
mä en saanutkaan tänään venettä ylös joku oli
varastanut koko veneluiskan ottaa päähän:(
hei huomenna on perjantai:o)))
MUISKIS äippä:o)))mut:o)))))))))
Mun silmä on tulehtunut...Soitin omalle lääkärille ja hän kirjoittaa reseptin troppia varten:o)
Quu näyttää punasilmäiselle paholaiselle..:o/..
Nyt on perjantai...ilalla kotona...toivoo tapaavansa ..muiskisssssss...iskän:o))))
Harmillista ettet saanut venettä talviunille...huoh...kaikkea ihmiset varastaakin:o(
Ikävän karkoitus muiskisssssssss....ja hali:o))))))))) - jeffjeff
Quuuuuuuuu kirjoitti:
mut:o)))))))))
Mun silmä on tulehtunut...Soitin omalle lääkärille ja hän kirjoittaa reseptin troppia varten:o)
Quu näyttää punasilmäiselle paholaiselle..:o/..
Nyt on perjantai...ilalla kotona...toivoo tapaavansa ..muiskisssssss...iskän:o))))
Harmillista ettet saanut venettä talviunille...huoh...kaikkea ihmiset varastaakin:o(
Ikävän karkoitus muiskisssssssss....ja hali:o)))))))))en olisi huomannut kävinhän salaa qurkkimassa:o)))
oletko saanut sidekalvotulehduksen silmääsi:(
minä vähän liioittelin ei sitä veneluiskaa varastettu
vaan siellä on kaivettu koko kesä ja nyt sitten olivat
juuri tulleet siihen kohtaan ottaa vaan päähän
kun kaikki on vielä edessä:(
huuhaalla tuntuu olevan taas kerran "sota" mitä
tuossa vähän illalla vilkaisin:o)))
jeps nyt on perjantai MUISKIS äippä palataan;o))) - Quuuuuuuuu
jeffjeff kirjoitti:
en olisi huomannut kävinhän salaa qurkkimassa:o)))
oletko saanut sidekalvotulehduksen silmääsi:(
minä vähän liioittelin ei sitä veneluiskaa varastettu
vaan siellä on kaivettu koko kesä ja nyt sitten olivat
juuri tulleet siihen kohtaan ottaa vaan päähän
kun kaikki on vielä edessä:(
huuhaalla tuntuu olevan taas kerran "sota" mitä
tuossa vähän illalla vilkaisin:o)))
jeps nyt on perjantai MUISKIS äippä palataan;o)))Tosi kirvelevä silmä...se kyynelehti vaan.
Onks täällä "sots"...Mä en ole viitsinyt qurkkia...sua vain:o))) Muiskis....oma:o) - jeffjeff
Quuuuuuuuu kirjoitti:
Tosi kirvelevä silmä...se kyynelehti vaan.
Onks täällä "sots"...Mä en ole viitsinyt qurkkia...sua vain:o))) Muiskis....oma:o)juttu sen kun voi saada mistä hyvänsä mutta
onneksi saat troppia siihen niin äipän
silmä taas kirkastuu:o)))
siltä tuntui ehtoolla ja luuta taas lakaisi
en nyt mainitse mitään sen kummepia:(
iskä on ollut kiltisti ja ikävöinyt äippää:o)
MUISKIS oma ihana äippä:o)))
nyt mentävä mun on:( tapaamisiin:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
juttu sen kun voi saada mistä hyvänsä mutta
onneksi saat troppia siihen niin äipän
silmä taas kirkastuu:o)))
siltä tuntui ehtoolla ja luuta taas lakaisi
en nyt mainitse mitään sen kummepia:(
iskä on ollut kiltisti ja ikävöinyt äippää:o)
MUISKIS oma ihana äippä:o)))
nyt mentävä mun on:( tapaamisiin:o)))mä sun oma...ja kiltisti ...yli kiltisti olen ollut:o))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
mä sun oma...ja kiltisti ...yli kiltisti olen ollut:o))
äippä tulee kotiin kyseleepi iksä ikävissään:o)))
mä lupasin jäädä duuniin vielä muutamaksi tunniksi
kun yksi iltavuorolainen sairaana toivottavasti
ei tarvi olla koko vuoroa olen ihan väsy nyt jo:(
MUISKIS ja hali äipälle;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
äippä tulee kotiin kyseleepi iksä ikävissään:o)))
mä lupasin jäädä duuniin vielä muutamaksi tunniksi
kun yksi iltavuorolainen sairaana toivottavasti
ei tarvi olla koko vuoroa olen ihan väsy nyt jo:(
MUISKIS ja hali äipälle;o)))on äippä vihdoin ja viimein kotona:o))
Voih...sä olet väsy....Niin olen minäkin....Reissussa rähjääntyy...Tahtoisin vain viekkuun nyt....:o))))))Muiskisssssssss:o)
- Dj Pervo
On tunnelmaa haisee hiki alla taivaan...
http://www.youtube.com/watch?v=jtokk3dj1Hk&search=Apulanta- kipparinoma
Sun biisien ansiosta;o)))) Ei haittaa vaik beba puutuu...mä vaan hyräilen;o))))
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
Biisi..
http://www.youtube.com/watch?v=O5B1qP8PjNU&search=Apulanta - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Sulla oli hyvin hauska ja ....todentuntuinen matkakuvaus ;O))) Jotenkin voin kuvitella sinut tuossa tilanteessa ;O)) oikeastaan hyvinkin...
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Biisi..
http://www.youtube.com/watch?v=O5B1qP8PjNU&search=ApulantaSain hyvän biisin koneelleni:o))))
Huoh...Huonekalusetuska meinas väkisin tunkee mun kotiin...Olis lopulta lähtenyt saatille Helsinkiin....:o/ - kipparinoma
aliisa kirjoitti:
Sulla oli hyvin hauska ja ....todentuntuinen matkakuvaus ;O))) Jotenkin voin kuvitella sinut tuossa tilanteessa ;O)) oikeastaan hyvinkin...
oikeesti tapahtunut toukokuun lopulla;o)) Tää edellinen reissu meni hiukkasen toisin...Silloin yks blondi yritti pokata...Nooh..olihan hän kaunis nainen...:o/
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
oikeesti tapahtunut toukokuun lopulla;o)) Tää edellinen reissu meni hiukkasen toisin...Silloin yks blondi yritti pokata...Nooh..olihan hän kaunis nainen...:o/
että toi oli totta...yritin noin fiksusti vain asian sanoa ;O)) vai nainen yritti sua pokata...no,ilmeisesti ei kiinnostus ollut molemminpuolinen ;O))) tulin juuri kaupungilta...olin ostamassa tyttärelleni pöytälamppua ja löysinkin ihanan glitter-lampun,kirkkaan punaisen...toivottavasti tykkää...
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
että toi oli totta...yritin noin fiksusti vain asian sanoa ;O)) vai nainen yritti sua pokata...no,ilmeisesti ei kiinnostus ollut molemminpuolinen ;O))) tulin juuri kaupungilta...olin ostamassa tyttärelleni pöytälamppua ja löysinkin ihanan glitter-lampun,kirkkaan punaisen...toivottavasti tykkää...
Muuten mun jokainen reissuni on varsinaista sambaa...Aina sattuu ja tapahtuu...Kerron niistä joskus paremmin..Huoh...Mitähän tääkin matka tuo tullessaan....nauraa...;o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Muuten mun jokainen reissuni on varsinaista sambaa...Aina sattuu ja tapahtuu...Kerron niistä joskus paremmin..Huoh...Mitähän tääkin matka tuo tullessaan....nauraa...;o)))
matkaraporttia....;O))) ja muuten...ei auennut taaskaan se jutska :((
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
matkaraporttia....;O))) ja muuten...ei auennut taaskaan se jutska :((
Mutta kiitos sinun...Sain matkalukemiusta:o))))
Raporttia tulee reissun jälkeen;o)))) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Mutta kiitos sinun...Sain matkalukemiusta:o))))
Raporttia tulee reissun jälkeen;o))))posti käymään...;O)) Nautinnollista ja hauskaa bussimatkaa lukemisen parissa....mutta muista,että siellä on varmaan myös kanssamatkustajia ;O)) on sen verran hauskaa tekstiä,että saattaa siinä "pikkanen" tyrskähdys päästä ;O))))
- Quuuuuuuuuu
aliisa kirjoitti:
posti käymään...;O)) Nautinnollista ja hauskaa bussimatkaa lukemisen parissa....mutta muista,että siellä on varmaan myös kanssamatkustajia ;O)) on sen verran hauskaa tekstiä,että saattaa siinä "pikkanen" tyrskähdys päästä ;O))))
Mä nauran muutenkin aina ja missä vain;o)))) Heissan nyt Aliisa....Halit:o)))))
- aliisa
Quuuuuuuuuu kirjoitti:
Mä nauran muutenkin aina ja missä vain;o)))) Heissan nyt Aliisa....Halit:o)))))
Halit täältäkin...toivottavasti kerkisi vielä :) Pidä hauskaa :)
- Quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
Pitäkää hauskaa huuhaalla..ja kosketelkaa toisianne...;o)))))))))))))...Henkisesti....:o)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246