Hyvät ystävät

yksitypy

ja talon miehet.
Ajattelin käydä väliin tervehtimässä teitä. Palaan syvällisemmin asiaan ensi viikolla kun olen käynyt ensin laitattamassa silikonitissit itselleni, että kävis parempi flaksi huuhaamiesten kans :=)))
Mutta senverran vinkkejä ens viikon avauksesta, et olen luvannut olla vähän apuna juorutoimittajalle, ja aion tehdä pitkästä aikaa vähän paljastuksia teistä.
Joten varokaa puheitanne. Paparazzit ovat nyt aktiivisesti liikkeellä :=)))))

49

1926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakaroihin

kanssa,että tasapaino säilyy.Voit mennä nenälles!!!

• yksitypy

ovat niin hyvät ja kiinteät, et niihin en anna koskea ainakaan vielä :=))))

• kipparinoma

Juuh...salat vaan julki...Oneksi Quu on niin säällinen ja hiirenharmaa....Ei ole mitään paljastettavaa...ei sensaation poikastakaan:o)

Taidatkin sit ottaa sellaset Anderssonit....Niillä pääseekin sit leijumaan pilviin ja ne käy myös pelastusliiveistä vesillä;o)))

• Voit sitte ihan surutta karsia mun kaikki typerimmät sanomiseni pois! Pliis;)))

• yksitypy

kun Anderssonilla :=))
        Vai ei mitään paljastettavaa Q. *nauraa itekseen*
        No olenpas hiljaa ens viikkoon saakka :=)))

• yksitypy
        a-v kirjoitti:

Voit sitte ihan surutta karsia mun kaikki typerimmät sanomiseni pois! Pliis;)))

a-v, jotta sanottu mikä sanottu :=)))
        Ja varokin seuraavia puheitas. En voi nimittäin kirjoittaa mitään vähään aikaan, mutta lukea voin, ja tulenkin lukemaan tarkkaan :=))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

kun Anderssonilla :=))
        Vai ei mitään paljastettavaa Q. *nauraa itekseen*
        No olenpas hiljaa ens viikkoon saakka :=)))

Oles vaan....Quu kiittää etukäteen...tosiiiiiii tylsistä paljastuksista;o))))

• yksitypy kirjoitti:

a-v, jotta sanottu mikä sanottu :=)))
        Ja varokin seuraavia puheitas. En voi nimittäin kirjoittaa mitään vähään aikaan, mutta lukea voin, ja tulenkin lukemaan tarkkaan :=))

henk.koht. evoluutioni ei oo viälä siinä pisteessä, että olisin oppinu ajattelemaan ennen ääntä;)))

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

Oles vaan....Quu kiittää etukäteen...tosiiiiiii tylsistä paljastuksista;o))))

takuuseen, ettei ainakaan lukijat kuole tylsyyteen, kun paljastan erinäisiä seikkoja Q:sta :=)))))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

takuuseen, ettei ainakaan lukijat kuole tylsyyteen, kun paljastan erinäisiä seikkoja Q:sta :=)))))))

älä tee sitä...Typy mä pyydän...Voih...sä kerrot sittenkin sen et Quu onkin mies:o/

• yksitypy
        a-v kirjoitti:

henk.koht. evoluutioni ei oo viälä siinä pisteessä, että olisin oppinu ajattelemaan ennen ääntä;)))

seurauksena onkin yleensä aika kovat jutut :=)))
        Senkaltaiset ovat kuin mannaa paparazzeille :=)))

• typy pelottelee paparatseilla....onneks oon ollu enkuli...heee heeeee........=;0)))

• yksitypy

Brune ei enkeliä saa tekemälläkään :=)))
        Tässä miettinyt, paljastanko sen sun suurimman salaisuuden, vai tuntisinko vähän sääliä :=)))

• yksitypy kirjoitti:

Brune ei enkeliä saa tekemälläkään :=)))
        Tässä miettinyt, paljastanko sen sun suurimman salaisuuden, vai tuntisinko vähän sääliä :=)))

anna mennä vaan...maine multa menny jo vuos takaperin...heh........=;0)))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

anna mennä vaan...maine multa menny jo vuos takaperin...heh........=;0)))

maine tulee vielä entisestään kasvamaan :=))
        Sinua voidaankin sitten kohta kunnioittamaan, kuten maineen menetyksen jälkeen julkkiksiakin :=)))

• SydäN-Ystävä

Pitäsköhän munkin laitattaa kans?
      Minusta saat kertoa kaiken,tai melkein kaiken tai elä kerrokkaan,en tarjoo sulle muuten kaljoja! ;)))

• laittaa

hyyliinkin.

• SydäN-Ystävä
        laittaa kirjoitti:

hyyliinkin.

hyyli?? ;DDD

• yksitypy

kerro, jos kaljat luvassa :=))
        Oikeestaan sun pitäis olla huuhaalla viikon aikana vähän tiiviimmin, et saisin sinustakin kunnon juorut. Niin vähän täällä käyt :=(((

Älä sä laita niitä silikoneja. Mulle tulee muuten paha kilpailija :=)))

• yksitypy
        laittaa kirjoitti:

hyyliinkin.

ainakaan huuliin, kun ne ihan hyvät :=))
        Tulee yhtä kamalan näköinen muuten kun Taylorista kauniissa ja rohkeissa :=)))

• SydäN-Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

kerro, jos kaljat luvassa :=))
        Oikeestaan sun pitäis olla huuhaalla viikon aikana vähän tiiviimmin, et saisin sinustakin kunnon juorut. Niin vähän täällä käyt :=(((

Älä sä laita niitä silikoneja. Mulle tulee muuten paha kilpailija :=)))

ajatus siitä,kuinka menisimme ryntäät uhkeina vetämään kaljoja,mikä se hieno paikka nyt olikaan,missä kaikki käyttäytyy niin hillitysti ;))
        Irtiotto muuten pidettään täs syssyn aikana oikeesti,ollaan ansaittu se,molemmat!!! ;)

• yksitypy
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

ajatus siitä,kuinka menisimme ryntäät uhkeina vetämään kaljoja,mikä se hieno paikka nyt olikaan,missä kaikki käyttäytyy niin hillitysti ;))
        Irtiotto muuten pidettään täs syssyn aikana oikeesti,ollaan ansaittu se,molemmat!!! ;)

tosiaan, jos tästä koitoksesta hengissä selviää, ja selviänhän minä :=))) Niinhän sinäkin olet tehnyt, enkä aio olla huonompi :=)))
        Eikä mennä sit siihen hillittyyn paikkaan. Tiedän yhden paljon paremman jossa on äksonia :=)))))

• SydäN-Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

tosiaan, jos tästä koitoksesta hengissä selviää, ja selviänhän minä :=))) Niinhän sinäkin olet tehnyt, enkä aio olla huonompi :=)))
        Eikä mennä sit siihen hillittyyn paikkaan. Tiedän yhden paljon paremman jossa on äksonia :=)))))

Mehän selvitään,vaikka läpi harmaan kiven :))

• nyt pitää tarkoin miettiä mitä näppäimistöltään päästää....julki, esiin ja ilmi.

• yksitypy

miettiä Amaryllie. Paljastukset eivät jääkään nyt pelkkiin paituleihin :=)))

• yksitypy kirjoitti:

miettiä Amaryllie. Paljastukset eivät jääkään nyt pelkkiin paituleihin :=)))

sentään...pitääkö tässä ryhtyä vanhalla iällä kunnolliseksi...
        en taida osata....
        kestän kaiken tulevan kuin kunnon huuhaalaisen pitääkin.....auts!

• näinkin
      • yksitypy

sanoa, kuin 80% naisista ollut nätimpiä ennen leikkausta. Leikkauksen jälkeen menevät vähän muumion näköiseksi :=(((

• toinen kuva

• Lordi avaa
        yksitypy kirjoitti:

sanoa, kuin 80% naisista ollut nätimpiä ennen leikkausta. Leikkauksen jälkeen menevät vähän muumion näköiseksi :=(((

jouluna ravintolan rovaniemellä.Siellä vois pitää kemut.

• yksitypy
        Lordi avaa kirjoitti:

jouluna ravintolan rovaniemellä.Siellä vois pitää kemut.

Rovaniemelle joulun viettoon!
        Naisille hyvä paikka. Pukkejakin on siellä pilvin pimein :=)))

• Dj Pervo
      • en mahdu

autoon.Ratti tiellä...

• yksitypy

tuotapa pervo en ollut ajatellutkaan :=))
        Silikoneista voi olla monenlaista hyötyä :=))

• yksitypy
        en mahdu kirjoitti:

autoon.Ratti tiellä...

ostaa tila-auto :=))

• sola"

Hyvä, että olet piristymässä..tämä syksy on rankkaa aikaa, valo vähenee ja iihana kesä on ohi :/

Pitää vissiin jatkaa hissuttelua, tai ottaa/hankkia itekkin jotain profiilia kohentavaa... ;)

• yksitypy

tässä samalla yrittää piristää itseensäkin teidän kanssa, ja hyvin näköjään onnistuu :=))
        Perskule, kun jäänyt toi terveysjuomakin liian vähiin viime aikoina, mutta kyllä me vielä.... :=))

• sola"
        yksitypy kirjoitti:

tässä samalla yrittää piristää itseensäkin teidän kanssa, ja hyvin näköjään onnistuu :=))
        Perskule, kun jäänyt toi terveysjuomakin liian vähiin viime aikoina, mutta kyllä me vielä.... :=))

mä 97% varmuudella "ilahdutan" huuhaata ens lauantaina voimakkaiden terveysjuomien vaikutuksen alaisena...ostin salmiakkikossua.

Mä en oo juonu väkeviä terveysjuomia tuhanteen päivään, joten sitä täytyy juhlia.. :D

• yksitypy
        sola" kirjoitti:

mä 97% varmuudella "ilahdutan" huuhaata ens lauantaina voimakkaiden terveysjuomien vaikutuksen alaisena...ostin salmiakkikossua.

Mä en oo juonu väkeviä terveysjuomia tuhanteen päivään, joten sitä täytyy juhlia.. :D

mun täytyy jättää vielä ens lauantaikin väliin, mutta seuraanpa vain lukien miten ilahdutat huuhaata. Ja muista käyttäytyä kunnolla. Huuhaalehdistö seuraa tilannetta koko ajan :=))))
        Mutta nyt pakko viimein mennä vaik ei malttais :=)))

• yksitypy

lopettaa, mutta palaan asiaan paljastuksien myötä.
      Viikonjatkot kaikille ja pidetään lippu korkealla jokainen :=)))

• perskuti

Yksitypy ollut paikalla:=))
        Kaikki täällä törmää toisiinsa päivittäin, paitsi minä...
        Olen taas myöhässä kuin talonmies Jokke eräässä lastenkirjassa:=((

Joka tapauksessa, kivaa päivänjatkoa Sinulle yksitypy:=))

• SydäN-Ystävä
        perskuti kirjoitti:

Kivaa päivää...voihan pieru :(((
        No sulle ainakin mukavaa päivää :)

• ei pitkää
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

aikaa malta pysyä poissa...

• yksitypy evk
        perskuti kirjoitti:

myöhään kuin ei milloinkaan Perskuti :=))
        Huuhaalla pitää aina olla tarkkana, ettei mikään avaus eikä asia jää katveeseen.
        Mutta... sinustakin on paljastuksia luvassa, et älä luulekaan säästyväs niiltä :=)))
        Moikkelis ja päivänjatkoja.

• yksitypy evk
        ei pitkää kirjoitti:

aikaa malta pysyä poissa...

joa ei olis pakko :=)))
        Nytkään en millään malttais lähtee, kuten näet, mutta nyt on pakko viimein. Taksi odottaa. On odottanut jo puoli tuntia. Tulee liian kalliiks. Moikkelis :=))

• perskuti
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

Aijemmin täällä oltiin sitä mieltä, että ensin PITÄÄ vastata avaajalle ja vasta sen jälkeen muille!

Tuo kivanpäivän toivotus oli paikallaan, mutta mieluummin tuoksuna Channel 5..:))DDD

Joka tapauksessa...Mukavaa päivää myös Sinulle:=)

• CharlieChaplin

Se mitä sanon niin sanon olipa se mitä vaan ja sitä paitsi mulla on aina morkkis, joten ei haittaa! mutta niitä silikoneja kannata laittaa! Sinähän olet sitäpaitsi aina nätti, söötti ja seksikäs!!! Tässä taas takerruttiin vain ulkoisiin seikkoihin vaikka pitäisi muistaa se itse ihminen siellä seksikkään kuoren sisällä! Toivottavasti mua ei nyt haukuta sovinistisiaksi.....öh!

• perskuti evk...

Mistä sinä tiedät, onko Hän seksikäs, söötti ja nätti?
        Minä tiedän! Hän on niitä kaikkia ja sen lisäksi AIVAN UPEA!
        *
        *
        *
        Senkin sovinisti!

• ompi,
        perskuti evk... kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, onko Hän seksikäs, söötti ja nätti?
        Minä tiedän! Hän on niitä kaikkia ja sen lisäksi AIVAN UPEA!
        *
        *
        *
        Senkin sovinisti!

mies,ettekö ole älynny?
        Kuka valvoo?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      127
      3565
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1473
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe