Eli kattelin tossa irc-galleriassa kuvia naapuripaikkakuntalaisista.Ja löysin sieltä todella söpön pojan.Joka on mielestäni todella kiinnosta, ja sitten laitoin googleen sen nimen (etunimi ja sukunimi) ja sain kaikkea tietoa.Hän on vuotta vanhempi,harrastus yms.
No nyt ajattelen poikaa koko ajan.Mitä tekisin, hän voisi tulla junassa vastaan, sillä hän käyttää lähes päivittäin junaa, ja käytän samaa juna-asemaa jota hän käyttää.Ja aina kun katson pojan kuvia sydän alkaa hakaa täyttä tuhatta.
Eli mitä teen?Olen muutes aika ujo :(
Mitä teen?
tarinani
3
705
Vastaukset
- vaikka jotenkin
junailla toi homma.
eikös siellä irc-galleriassa voi laittaa kommentteja toiselle? vai tarviiko siinä olla jäsen?
- kuzimonov
Älä vaan toista itseäsi. Keksi jotain uutta!
:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979