Hei Zamio...

Wiljami

Voisitko ystävällisesti laittaa itse aloituksen...

Ja kertoa syitä poistoihin ja keskustelun rajoihin... jne...

T.Wiljami...

11

1375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina joskus laitan aloituksiakin tänne, mutta en tällä nikillä eikä sitt kannata edes arvailla mitä nikkiä käytän keskusteluissa.;))))

Mutta kertaukseksi jälleen:
      Tämä EI OLE sättipalsta! Täällä on tarkoitus keskustella mieliä liikuttavista asioista, aiheita sen kummemmin rajaamatta kunhan vain muistatte, että keskusteluissa on paljon palstoja erilaisille aiheille.
      Useimmat siirrot johtuvatkin siitä että ohjaan ne aiheeseen paremmin sopivaan kategoriaan.

Kaikenlainen solvaava ja loukkaava teksti poistetaan. Kannattaa muistaa kohteliaisuus ja huomaavaisuus muita käyttäjiä kohtaan.

Seksistä juttelu ei myöskään saa sisältää höysteenä kovin rivoja sanontoja...seksistä voi myös jutella kauniisti...

Ylipäätään...edellytetään aikuismaista käytöstä, harkintaa ja ennenkaikkea sen seikan sisäistämistä, mikä on keskustelua ja mikä chattaamista.

Erinomaisen miellyttäviä keskustelutuokioita kaikille...Zamio, se rontti:))

• nopeasta palautteesta...;)))

Mutta, romaanien kirjoittajaksi keskusteluissa en kuitenkaan ryhdy, kun ei tarvitse muidenkaan kirjoittelijoiden täällä ryhtyä.

Mutta mitä aiotte tehdä niin sanottujen "pusikostahuutelijoiden" kanssa... Jotka ovat pilanneet monen päivän tänään ja monesti muulloinkin.

• Lassipukana

Ei tietenkää rivoja, hyi! Mutta saaks esim. kirjoittaa, että: on se nii makiaa sujauttaa jadesauva lootuskukkaan? :)

No tota, yks vielä. Onks paha jos puhuu joskus tuhmia? Siis seksiä harrastaessa ;P Miten muutes seksiä voi "harrastaa"? Jossain kerhossako? Hyvin epäromanttinen verpi. Mitä jos minä sanoisin oletetulle naiselle(ni): "kultsimuikelo, laitetaanks telsu kii ja aletaan harrastamaan seksiä?" :/

Vielä oudompi on seksin "harjoittaminen"! Onko liikeenharjoittajilla kenties jotain tekemistä asian kanssa? :P

En se ole minä joku toinen lahohattu.

Lassipukana

• tuffe

Hei, mä tiedän! Sä olet se.. siis se.. hitsi, se on ihan kielen päällä.. se se.. no sano ny! :)))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

Hei, mä tiedän! Sä olet se.. siis se.. hitsi, se on ihan kielen päällä.. se se.. no sano ny! :)))

miettiny pääni lähes puhki, millä nikillä tekee aloituksia? :))

• MysNa kirjoitti:

miettiny pääni lähes puhki, millä nikillä tekee aloituksia? :))

Vai pää puhkee..eikai nyt sentään ;)
        Narrasin,en minä tänne kirjoittele..en en..en ainakaan tunnusta!

• tuffe kirjoitti:

No hyvä,mutta pidä salaisuutena ;D

terkuin Zamionrontti

• tuffe
        Zamio kirjoitti:

No hyvä,mutta pidä salaisuutena ;D

terkuin Zamionrontti

unohdin.. mistä me taas juteltiin??

:)))

• vai et omalla tee...=))))

Ons toi sit sun kaksois veli joka teki aloituksen, hiukan tästä ylempänä...=))))

• MysNa
        Zamio kirjoitti:

Vai pää puhkee..eikai nyt sentään ;)
        Narrasin,en minä tänne kirjoittele..en en..en ainakaan tunnusta!

meillä on tuffen kanssa jo aika hyväksi kehittynyt palstanokka - me nuuhkitaan rivien välistä usein aikas taitavastikin.... ;)

Ei näin kova pää pelkällä ajattelulla puhkee, siinä mä narrasin ;DD

• mohna kirjoitti:

vai et omalla tee...=))))

Ons toi sit sun kaksois veli joka teki aloituksen, hiukan tästä ylempänä...=))))

..kaksoissisko ;D

t.kaamea ronttolainen

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe