Puisto ja kaksi rakastavaista
Koivuja ja paljaita oksia
Punaisia ja keltaisia lehtiä
Talven ensihenkäys ja
rakkaan lämmin syli
RAKASTAVAISET
8
417
Vastaukset
- Liona
paremmin sanoa, hyvä näin, huomenta Murukulta!
- *MURUKULTA*
Uskottava se kait on, syksy on tullut! :/
Talvi kolkuttelee ovelle..kali kali..!
Vaan jostain sitä lämpöö tulee kuitenkin..! ;D
Mukavaa pvää sinulle! :)
- Rellu
Kumma, kuinka tuo syksy saa meitä aina
uudelleen ja uudellen kirjoittamaan
haikeita lauseita.
Kiitos sinun runosi, ja lempeää syyspäivää.- tämä on
on hempee ja kaanis runo.Tästä tulloo mieleen kun Olavi Virta laalaa että:"Punaiset lehdet".....(Z)
- *MURUKULTA*
Meillä luonto on niin monenmoinen, onneksi,siitä riittää ammentamista, ympäri vuoden.
Syksy,näenäisesti, vie kaiken elollisen, siitä kait haikeus..
Pirtsakkaa pvää sinne! :) - *MURUKULTA*
tämä on kirjoitti:
on hempee ja kaanis runo.Tästä tulloo mieleen kun Olavi Virta laalaa että:"Punaiset lehdet".....(Z)
Oih! Melkoinen vertaus!En tohdi lähtee samalle viivalle Virran kanssa! :)
Mutta kiitokseksi sinulle, käteeni otan punaisen lehden ja puhallan, se leijuu, katso, pihallesi! :)
Aurinkoista päivää sinulle..! :)
- Sini**
Siinä istuimme puiston penkillä
kaunis syksyinen luonto väreineen
kumpa osaisi maalata taulun
tuulahdus jo talvea
lämmin syli avoinna...
kiitos runostas ja tähtien iloista tuiketta iltaasi runojen muru :)- *MURUKULTA*
Taulun aiheita on luonto nyt täynnä,
väreissä hehkuva luonto ja kuulas
aurinko saa vielä kaiken kirkkaaksi!
Taivas on täynnä tähtiä niin ihania!:)
Leppisaa iltaa sinulle ja kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009