Ymmärtääkseni Japanissa on jo julkaistu ainakin kaksi Naruto-peliä GameCubelle. Onko ne kenties jossain vaiheessa tulossa Suomeenkin? (ellei ne ole jo)
Naruto-peli suomeen?
3
266
Vastaukset
- Kafei
Japanissa on julkaistu ainakin 4 naruto peliä ja amerikassa yksi. Eurooppaa ja varsinkaan tänne kylmään pohjolaan tosin ei taida olla tulossa. :(
Mutta netistä voi kätevästi tilata, ja muista ostaa samalla freeloader. (Joku ton niminen se oli)
P.S. Wiillekkin on tulossa naruto peli. (Tosin luultavasti japanissa)- Mäsä Cube
On juu tulossa kai tammikuussa peli
Naruto Clash of Ninja
lisätietoi löydät ettimälllä:
www.nintendo.fi
jos ei linkki toimi näpyttele toi vaan osote osoitepalkkiinn
- Sami93_
Minulla
On
Naruto peli ,mene http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=17226
Siinä on, tosi hyvä peli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1032944En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361849- 101844
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3881701Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039