Tein profiilin tuonne treffeillä ja vastauksia tullut todella vähän ja nämäkin olleet jotain seksiseuraa vailla olevia tai jotain moi mitä kuuluu viestejä ...
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=showProfile&id=283982
Kertokaas missä vika ?
Missä vika ?
23
3386
Vastaukset
- sitten pilkkiä
Täältä kehuja tai jtn? Ensinnäkin voisit laittaa noi pisteet ja pilkut oikein. Se karsii joitakin yhteydenottoja. Näin vain on valitettavasti :-)
Oottele vaan rauhassa, ehkä et ole sittenkään niin vastustamaton kuin luulet?! - jennssku
en muuta tiedä kun että täällähän on näitä päästään mielenvikaisia paljon niin sen takia ne sexinvonkaajat...
- niiskuttelija
No, allergikkona tipahdin välittömästi, kun huomasin että pakettiin kuuluu karvaotus. Yllättävän yleistä nykyään.
No juu, enpä mä tosta mitään karkoittavaa löytäny. Ehkä pikkasen huumoria olisi se mitä tuo kaipaisi, mutta kyllä tuo muuten oli ihan ookoo profiili.
- kuymjy
Himourheilevat koiramiehet ovat ilmeisesti harvassa. Jääräpäisyys ja tapojensa orjana oleminen ovat kyllä useimmiten miinuksia, kuten tuo ilmeisesti niihin liittyvä pikkutarkkuuskin.
Jos olisit aktiivinen koira- ja urheilupalstoilla voisi niitä kautta tärpätäkin. - Rehellinen mies Isolla M:llä
Korvaako määrä laatua?
Kun laitat kaiken rehellisesti esille, niin toiveet, kuin tiedot itsestäsikin, niin sen verran vähemmän tarvii saikata turhien höpöttäjien kanssa.
Tosi on!- Teknisesti huono
-Ensinnäkin Linssi vääristää kuvaa kuvaaja kuvanut liian läheltä valot pielessä ja tiesmitä.
-Toki Sinun pitäisi opetella meikkaamaan
Pelkkä kesetoväri ripsissä ja kulmissa ei riitä.
-Hukset auki ja kiharalle
-Läpikuultava mekko päälle ja kokovartalokuva
Sinussa on kyllä satavarmasti potenttiaalia vaikka missiksi ainkin kasvojen perusteella.
Mikset muuten kokeilisi meitä 20v vanhempia herrasmiehiä voisit yllättyä. - Hanki hautapaikka
Teknisesti huono kirjoitti:
-Ensinnäkin Linssi vääristää kuvaa kuvaaja kuvanut liian läheltä valot pielessä ja tiesmitä.
-Toki Sinun pitäisi opetella meikkaamaan
Pelkkä kesetoväri ripsissä ja kulmissa ei riitä.
-Hukset auki ja kiharalle
-Läpikuultava mekko päälle ja kokovartalokuva
Sinussa on kyllä satavarmasti potenttiaalia vaikka missiksi ainkin kasvojen perusteella.
Mikset muuten kokeilisi meitä 20v vanhempia herrasmiehiä voisit yllättyä.Ap tuskin haluaa kliseeksi omassa elämässään.
- Samaa mieltä
Hanki hautapaikka kirjoitti:
Ap tuskin haluaa kliseeksi omassa elämässään.
Niin samaa mieltä. Jos mimmin normaalilook on tuo, niin miksi pitäisi valehdella kuvassa ja pistää jotain typerää läpikuultavaa kolttua ja kiharoita. Voi nauru. Se mies, joka noita ehdotti, voisi hankkia elämän :D
- mies!
Jooh mulla ei ainakaan täsmäisi sinun ihannekumppani-osaan maakunta, ikä ja paino..
Joten tuskin vastaisit jos kirjoittaisin, mutta ihan kivan oloinen olet. - gertzi
Eihän tuossa nyt mitään erityistä vikaa ollut, oikeinkirjoituksen voisi kyllä tarkistaa, viesti on noin lyhyt ja melko paljon virheitä. Riitelee hieman tuon luonteesi pikkutarkkuuden kanssa. Muuten viesti oli ok, hieman ehkä väritön; kuvaile enemmän millainen olet, ja minkälaista ihmistä etsit? Kuvakin oli ihan hyvä, ihan tavallisen näköinen nuori nainen, hienoa että hymyilet.
- että vikaa
sinänsä ei ole missään....tuolla treffeillä vaan pyörii etupäässä kahdenlaisia miehiä! Sellasia jotka pelkää sunlaista nättiä,itseään arvostavaa tyttöä,eivätkä uskalla ottaa yhteyttä kuin ujosti.Ja sitten on reippaita itsevarmoja hemmoja jotka on tottuneet siihen et heidät pongataan ja he ovat aika laiskoja tekemään aloitetta!Kokeileppa seuraavaa...laita hiukan vaatimattomampi profiili tuon "oikean" lisäksi ja ilman kuvaa...yllätyt mikä tulva yhteydenottoja heti seuraavassa kymmenessä minuutissa ja väitteeni tulee todistetuksi:D:D!!!Tää on ikävää mutta totta.Toisaalta hyvää jaksaa odottaakin:D
- takia
Mullakin on syynä koira-allergia, siksi en vastaa turhan takia.
- laiska haaveilija
Voi hyvä tyttö, miksi et itse sitten pistä viestiä? Olit käynyt katsomassa profiiliani ja, jos olisit minulle laittanut viestiä niin uskoisin, että olisin sinulle vastannut, mutta ethän sinä sitä tehnyt. (Olen itse jättänyt vastaamatta mitään vain parissa täysin epäasiallisella avauksessa joihin ei tosiaan ollut mitään vastattavaa). Oletan siis, että oma profiilini ei ollut riittävän kiinnostava.
Tietysti, jos sinulla olisi selvästi keskivertoa mielenkiintoisempi profiili niin olisin kaikesta huolimatta voinut olla aloitteellinen, mutta näin ei nyt ollut (tai ei ainakaan siltä tuntunut, kun profiiliasi katsoin). Miehenä oletan, että nätillä kuvalla varustautuneet nätit tytöt saavat paljon vastauksia mistä valita. Yksilöllisen vastauksen kirjoittaminen on aina kuitenkin työn takana ja muutaman rivin asialliseen viestiin ei yleensä kukaan viitsi vastata edes lyhyttä "kiitos, mutta ei kiitosta". Niin, ja se yksilöllinen avaus on helpompi, jos profiili tukee sellaisen kirjoittamista eli tarjoaa sopia paloja joihin tarttua. Ehkä en vain osaa :)
Hauskaa päivänjatkoa. Pus ;)- laiska haaveilija
Katsoin tossa kirjautumattomana, että olet muuttanut profiiliasi. Siellä on edelleen yhdyssanavirheitä. Lisäksi ennen pistettä ja pilkkua ei tule välilyöntiä, mutta kummankin jälkeen tulee. Se pilkkutarkkailusta vielä ;)
(asia erikseen, on pitkien sanojen katkominen automaattisesti palvelun toimesta, mutta sun profiilissasi välilyönnit sinne minne kuuluu riittäisi ratkaisuksi) - Oma tyyli
laiska haaveilija kirjoitti:
Katsoin tossa kirjautumattomana, että olet muuttanut profiiliasi. Siellä on edelleen yhdyssanavirheitä. Lisäksi ennen pistettä ja pilkkua ei tule välilyöntiä, mutta kummankin jälkeen tulee. Se pilkkutarkkailusta vielä ;)
(asia erikseen, on pitkien sanojen katkominen automaattisesti palvelun toimesta, mutta sun profiilissasi välilyönnit sinne minne kuuluu riittäisi ratkaisuksi)Sepä se Tällä tavalla pääseee kerralla eroon teistä pilkun viilaajista.
Joten siksi hän kirjoittaa omalla tyylillään.
Eikä tarvitse sinun p.....tärkeitä kommenttejasi jatkossakaan.
Voi sitä olla taarkka vaikkei kieliopillisesti olisikaan. - jagar
Oma tyyli kirjoitti:
Sepä se Tällä tavalla pääseee kerralla eroon teistä pilkun viilaajista.
Voi sitä olla taarkka vaikkei kieliopillisesti olisikaan.No suoraan sanottuna virheitä vilisevä teksti ei anna ikinä hyvää kuvaa kirjoittajasta. Muutama pilkkuvirhe nyt ei liene ketään haittaavan.
Miksi muuten "hyvää" elokuvaa on vaikea määritellä, sekinhän kertoisi jotain profiilin henkilöstä. - laiska haaveilija
Oma tyyli kirjoitti:
Sepä se Tällä tavalla pääseee kerralla eroon teistä pilkun viilaajista.
Voi sitä olla taarkka vaikkei kieliopillisesti olisikaan.Tottakai virheitä vilisevällä tekstillä pääsee eroon niistä vastaajista jotka eivät vaivaudu vastaamaan profiiliin jota ei ole viitsitty oikolukea ollenkaan. Jos se on tarkoitus, niin sittenhän tavoite on saavutettu. Jos kysyy muiden mielipiteitä, niin voi saada myös vähemmän mairittelevia vastauksia. Jos kokee tämän ongelmaksi, ei varmaan olisi kannattanut edes kysyä.
Asiaa sivuten. En itse edes näe tavoittelemisen arvoisena kerätä määrällisesti paljoa vastauksia. Oleellisempaa on, että saisi sen yhden oikean. Meitä on moneen junaan ja vielä asemallekin riittää.
... mutku jos niin qu , haluis, olla tosi hottis tsiksi ja viel.. suosittu ja kaikkee eiä oikeesti niiqu tiäx eti mitn ni ei se vosi olla eri jutska...junou... ;)
- ikä- ja painohaitari
liian suppea. Ikähaitari ainakin 46 wee asti ja painohaitari tonne 110 kg niin johan toimii. Helppoa !
- jeejeejee
Puutteet välimerkkien ja yhdyssanojen käytössä pistävät heti silmään. Ehkä viilaamista, mutta kielioppivirheet vievät liikaa huomiota tekstin sisällöstä.
Poista tämä kliseinen lause tai muokkaa se täysin uusiksi: "Toivon että olet omillasi toimeen tuleva , huumorintajuinen ja liikuntaa harrastava herras mies ."
Katsot tv:stä pääosin leffoja, muttet kykene nimeämään yhtään suosikkiasi saati inhokkiasi. Toteamus ´kaikki "hyvät"´ on sanoisinko lapsekas.
Toivon etten loukannut kommenteillani. Plussaakin profiilissasi on paljon, kuten se, että haet aitoa ihmistä, etkä rikasta älykkömallia. Kovasti onnea matkaan. - tässä lista
Vain nämä eivät täsmää:
Pituus olen liian lyhyt
Paino olen liian lihava
Ruumiinrakenne pyknikko, tynnyri
Alkoholin käyttö ei koskaan
Seksuaalinen suuntautuminen homoseksuaali
Vuositulot tosi köyhä
Uskonto ateisti
Maakunta 600 km pohjoisempana
Jos olet valmis tinkimään noista pikkujutuista, voin vastata sinulle. Olethan se oikea? - Mies+30
Mikäli samalla suunnalla asuttaisiin, niin vastaamatta jäisi kahdesta syystä. En ole koiraihminen, eikä tuo kuva ole oikein edukseen, joten olisiko jopa parempi jättää kuva pois tai vaihtaa se ainakin kauempaa tai luonnon valossa otettuun.
- XXXXXX--
Oikein nättihän sinä olet, joten siitä ei voi olla kyse. Mutta kyllä tuolla ulosannilla eli järkyttävillä yhdyssana- ja välimerkkivirheillä vaikuttaa välittömästi sen verran tyhmältä ettei yksikään järkevä mies ota sinua vakavasti muuta kuin potentiaalisena ynden yön panokumppanina.
Teksti kuntoon ja yritä keksiä jotain vähän vähemmän valjua ja enemmän joukosta erottuvaa, ja kontaktien laatukin paranee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952