Pojallani on Tecni-mec Marcheno V.T haulikko.
En ole sen nimistä kampetta ennen tavannut.
Valmistettu Italiassa. Kuka lie Suomeen tuonut ja onko harvinainen? Rungssa lukee pienellä "isapi".
Halvalla sain 120 e ja päälekkäispiippuinen ase.
Oudon merkkinen haulinpaiskaaja
6
2043
Vastaukset
- on se
todella arvokas. Oiskos hintää noin 60e, sillä nissä os todella vaarallisia valmistus vikoja. monet on tappanu ittensä niillä niiitten valmistus vikojen takia..
- pilailumielessä
itse en ainakaan ole kuullut sellaisia tapauksia, ne olisivat luullakseni päätyneet jonkinlaisiin otsikoihinki.
- Jussi 1087
Tämä on nykyinen Fair.
www.fair.it - Günther
Itsellä samanlainen murheenkryyni. Aika epäluotettava ase kaikenkaikkiaan, mutta keveys ja näppäryys ovat plussaa.
- ollie
Asekauppias sanoi Eloranta nimisen tuontifirman tuoneen ko.asetta Suomeen.
Italian vanhimpia asetehtaita, laatupeli.
- Anonyymi
Olen samanlaisella ampunut satoja kertoja ja pidän erityisesti sen keveydestä. Miellyttävä ja tarkka ase. Laadullisesti hyvä Italialainen muttei merkkinä mikään arvostettu. Myyntihinta edullinen / keskiluokkaa kunnosta riippuen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722