Tietääkö kukaan onko Artek joskus valmistanut sohvaa nro 577? ja mikäli on, valmistaako vielä?
Artekin sohva nro 577
Pali
4
1329
Vastaukset
- sirkkaw
Minulla on Artekin sohva n:o 577, ymmärtääkseni malli on Aino Aallon suunnittelema. Mallia ei enää valmisteta.
- Riparipa
Artekhan ei itse valmista sohvia. Mallistossa vähän aikaa sitten oli 550, 549, 530, 529. Voi olla muitakin
- Anonyymi
Artekin sohvaa n:o 577 ei enää valmisteta mutta Torista voi katsoa jos joku myisi käytetyn.
- Anonyymi
Artek sohvia on valmistaneet alihankkijat Lahdessa josta se siirtyi Heinolaan jossa taitaa edelleen jatkua.
Tiedä sitten miksi joku haluaisi ostaa Artek sohvan kun parempia saa ihan niiltä kotimaisilta valmistajilta jotka tekee sen ihan omalla nimellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699