Suzuki vai Honda varadero v-ström?

sakasastapa hyvinkin

Kummassa on enempi munaa ja hyvä ajaa pidempään ja tekniikka kohdillaan? siis 1000cc

5

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Mies

Jos kokoa alkaa olla enemmän, kuten minulla: 185 cm ja 95 kg, silloin tuo 1000 Suziki ehdottomasti. Tekniikaltaan nykyaikainen, Honda vanhentunutta tekniikkaa.

Suzuki on oikeasti jokapaikan pyörä; niin motarilla kuin maastossakin hyvä meniä. Nyt saa Suzukit jo Suomestakin näin syyshinnoi, lähes keski-euroopan hintoihin. Itse olen hankkimassa kohtapuolin 1000 Suikkia. Myös Hondaa harkitsin, mutta perehdyttyäni asiaan, oli ratkaisuni helppo tehdä Suzukin hyväksi.

Suomesta aijon pyöräni hankkia (keski-uudeltamaalta ; )

• Honda sen olla pitää niin ei tartte ajella saappaat savessa.
        Miten niin vanhentunutta tekniikkaa.
        Toisaalta,eipä ole mitään lastentauteja.
        Summa summaarum,makuasioistahan voi aina kiistellä.

• Turo--Inkeri

aika samoilla linjoilla kuin edellinen postaaja, PAITSI että kumpikaan näistä ei ole millään muotoa "enska". Sellaisessa ei ensinnäkään ole 19 tuumaista edessä, valuvanteista edes puhumatta. Ja liian raskaita ovat semmoiseen. Hiekkateillä niillä toki voi ajaa mielikseen, kuten kaikilla muillakin hyvin balanssissa olevilla katupyörillä.

Suikka on mielestäni pikkuisen edellä konepuolella, se vastaa kaasuun hieman terävämmin, onko kyseessä sitten vanha vai uusi teknologia vai mikä. Ei Hondankaan koneita sovi mollata ja todella kestäviä ovat varmasti molemmat. Suikka myös tuntui pykälää pienemmältä pyörältä noin käsittelymielessä, vaikka Hondakin on kyllä tosi helppo hallita heti liikkeelle päästyä. Hondan yhdistelmäjarrut voivat olla jonkun mieleen.

Makuasioiden puolelle menee noiden kahden välillä valinta.

• saksanmaaltapahy

Hieman bikejä ja nettiä selannut nyt jonkun pvn niin taitaa kumpikin olla ihan hyviä pyöriä .

Kun tuo mieli on kuitenkin levottomampi niin suzukin annoin likaisentyön agentilleni saksanreissulle etsittäväksi .

Joutuukohan piikki pyöriä koettamaan hehe no ei taida sentään kukaan tuon painoisilla ajaa talvella.

• DL1000

Jeps samaa mietiskelin itse pari vuotta sitten kun ajelin molempia, siis Varaderoa ja V-Strommia.
        Strommi sitten tuli, syynä ehkä vähän myös laiskuus vaihtaa merkkiä. Mutta kyllä Strommi tuntui vähän ketterämmältä (melkosia mohköja molemmat 1000:set) ja koneeltaan miehekkäämältä (enemmän voiman tuntua tai oliko se sitten vaan tärinää, who knows...).
        Honda oli näistä "siistimpi" enempi merkoominpeli :-)
        Mutta tosiaan erot pieniä ja lähinnä makuasioita.
        Omaani oon kyllä ollut tyytyväinen varsinkin sen jälkeen kun vähän ruiskun ohjausta ropattiin yoshi-boxilla (snadisti lisää soppaa 3-4 trpm kohdille). Slipareilla saa vielä twinin äänet kivasti esille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe