Suosikkinne fiktiivisistä kissa-hahmoista??

Elvis.Remu

Tuli vain mieleen, kun tänäänkin tuli luettua töissä useampi Viiru ja Pesonen, että mistäs toiset kissaihmiset tykkää?? Mulla löytyy kirjahyllystä kaikki Viirut ja Pesoset Viiru-pehmolelu :) Karvinen on kyllä kans aika ehdoton...ja Shrek 2-leffassa seikkaillut saapasjalkakissa, kuin ilmetty meitin Remu-kisu :)

5

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse tykkään kyllä Karvisesta, se on ihan ehdoton. Mä en vielä oikein tiedä ketä toi mun kissa muistuttaa. Kovasti on leikkisä ja rakastaa pallon perässä juoksemista. Eli karvista siinä ei ole pätkääkään ei ole edes ahne eikä pulska :)

• ON:

Eli karvinen on haivan huippu!!! Toinen on mulla kans Shrek 2:n kissa, Aivan huippu!
      Toinen mun kissoista on aika lailla samanlainen kuin karvinen. Ei se muuta tee ku syö ja nukkuu:) on sillä kyllä ikääki jo 13v. Aina ku jääkaapin aukasee nii se on oottamas että mitä se sais ja jos jotaki hyvää on pöyällä ja silmä hetkeksi välttää, on kissa syömäsä ruokaa...:) Toisesta kissasta en oikee tiiä ketä se muistuttaa...

• Jerry on liian ilkeä!

Tommy!

Voi että se Jerry on aina niin ilkeä Tommylle!

Mitenkä toi voi olla lasten ohjelma?

Tommy on niin hyvä ja kiltti ja kaikkea, ja sitten se ilkeä hiiri iskee ja Tommy antaa takas, joskus - ei aina. Tommy kuitenkin saa aina köniinsä.

• Eikös se kissa ole Tom eikä Tommy, vai olenko mä nyt aivan sekasin xD

• ehdottomasti

mikään ei ole tehnyt minuun niin suurta vaikutusta
      kuin elämää suurempia kokemuksia omaava Felix-kissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe